Grrrr *%#^$%^$#$#*, ik had een heel verhaal getypt, is ie weg 
Nog even kort dan:
Ik ben er ook weer eens, ben niet zoveel online omdat ik het echt superdruk heb. Mijn ouders zijn pas gescheiden, dus mijn moeder heeft een ander huis gekocht. Daar is ze nu iedere dag van 8 tot 12 om te klussen en alles herin te richten. Mijn vader moet echt weer opnieuw leren koken, en heeft moeite met zijn tijd indelen. Momenteel ben ik dus verantwoordelijk voor het huishouden, dat er eten op tafel komt, etc. Na school moet ik direct door naar Vorstin. Als ik rond 7 uur thuiskom moet ik nog boodschappen doen en koken, en daarna nog huiswerk. Dat laatste lukt me dus vrijwel niet meer, omdat ik echt doodmoe ben. Ik heb het op school ook superdruk, want ik zit in mijn eindexamenjaar..
Vandaag ook weer een baaldag. Eerst verslaap ik me en kom te laat op school. Dan krijg ik een onvoldoende terug die ik niet had verwacht, waardoor ik nu geen idee meer heb wat ik moet herkansen. Ik kreeg ook nog te horen wat voor taken ik allemaal heb tot aan de kerstvakantie. Toen ik thuis kwam, kwam ik er achter dat mijn vader jarig is! Dat was ik door alle stress echt helemaal vergeten! Gauw een kaartje gekocht en een kadootje bedacht, maar ik voel me echt heel schuldig! Gelukkig wist ik het net voordat ik mijn vader sprak. Op stal ging het allemaal wel aardig, tot ik op Vorstin stapte. Mijn rijbroek scheurde uit, helemaal van voren naar achteren! Ik heb die broek pas sinds de zomer, dus ik baal er behoorlijk van. Toen belde ook ineens mijn moeder nog om aan mijn hoofd te zeuren. Morgen zou ik naar een studiebeurs in Utrecht gaan, maar dat heb ik nu afgezegd. Nu ga ik morgen de hele dag aan school werken.
Verder zag ik een hoop zieken voorbij komen, sterkte allemaal