is toch leuk een bruiloft heb vanavond ook een feestje van een vriendin
Een bruiloft is zeker leuk, maar k heb de afgelopen 2 weken al zo weinig gereden. Heb morgen L hc met Calyp en zondag BB met coriana. Geen ideale voorbereiding dus.
Fijn dat je al weer klaar bent Corien Ik wilde ook lekker gaan rijden, maar mijn moeder is niet helemaal fit. Beetje jammer dat ik nog niet alleen naar WW mag. Lipso ga ik eind van de middag even rijden. Want dan komt de DA ook. Moest nog geent worden. Beetje dom was het vergeten dus nu moet ie er straks nog eentje. Hoop dat ie me het vergeeft haha
's middags. Zo net lekker springtraining gehad. Heerlijk gereden en hij begon nu zelfs verder uit te strekken over de sprong dan de thiedemann toeliet, dus we maken vorderingen. Ook in de sprong omspringen in galop gaat al steeds vaker en beter. We zien morgen dan ook wel met enige goede moed te gemoed.
Zelfs ons "Casper het spookje" arabier had zowaar zin om te springen
Euhh, omdat hij nog al eens z'n kop eruit wilde drukken, en ik martingalen rotdingen vind (heb er slechte ervaringen mee bij m'n arabje). Maar we gaan nu langzaam aan steeds een gaatje losser, dus nog een paar maandjes en hij is hem kwijt. Daarbij komt dat ik nog niet zo'n heeele goede dressuurruiter ben . Begin dit jaar kon ik nog niet eens goed beengeven (mede door het te kleine arabje waar ik altijd op zat ) . Waardoor ik nog niet in staat was om hem goed over de rug te laten lopen. Omdat te leren zonder al te veel te moeten letten op de voorkant, is een thiedemann een prettig hulpmiddel. Maar inmiddels krijg ik hem in de dressuurles al helemaal los van de thiedemann.
Ik in principe ook niet, maar deze heeft me al een hoop geholpen. En dan liever een tijdje met een hulpteugel op een goede manier rijden, dan heel lang emmeren en het eigenlijk nooit echt goed leren. Nu heb ik goed kunnen concentreren op m'n been en zithulpen, en de volgende fase is het langzaam aan afbouwen van de hulpteugel. Ik mis helaas de basis die de meesten hier hebben, maar we doen ons best. En we hebben er plezier in, dus komt het wel goed. Doelstelling voor morgen is 1 winstpunt halen. 2 is super en als we een rozetje scoren dan spring ik een gat in de lucht En hebben we niets dan gaan we gewoon weer verder met oefenen en weten we waar we nog aan moeten werken.
Ik ben net terug van school & stal. Moet nu nog boodschappen gaan halen, ben benieuwd of ik het in 1x red of dat ik 2x moet fietsen, ik moet best veel halen..