Vorig jaar had hij de Z1 en Z2 paarden (hij kon de pony's niet omdat ik zelf die dag moest rijden in de Z1 op het NK). En de paarden was een week later. Maar dat is echt leuk om naar te kijken . Leer je ok nog eens van.
Heej, hallow allemaal. Ben ff een aantal daagjes afwezig geweest. Heb soms wel ff een bladzijde gelezen, maar weinig tot niets onthouden . Ik ben al helemaal klaar om op concours te gaan. Ik wacht op mijn Buurvrouw en Buurman. Die wouden mij heel graag een keer zien rijden! Dus.. Doeg weer allemaal!!
Netjes Hilde, gefeliciteerd hoor, je bent maar even mooi 7e van Nederland geworden !!
Vanmiddag even heerlijk een buitenrit gemaakt. Even flink wat gegaloppeerd, bergopwaarts, krijgt ze lekker conditie van Ze had er erg veel zin in, af en toe was het net een stuiterballetje
Mijn kur ging helaas slecht. Lipso was niet helemaal van mij in de ring. Kreeg hem er net niet helemaal doorheen. Waardoor de verzameling ontbrak. Het was helaas zijn tempo en niet mijn tempo. Hierdoor lukte het niet om alles op de muziek te rijden en de oefeningen gingen ook niet zo lekker. Vooral in de stap was hij vervelend. Hij begon opeens helemaal met zijn hoofd te schudden en was erg aan het dribbelen. Echt jammer want met oefenen ging het de laaste tijd juist zo fijn. Was niet de enige maar baalde er eigenlijk wel van Maarja we hebben mee gedaan En er allebei ook weer van geleerd
Ik heb vandaag met Sunny in Putten getraind, het terrein was erg slecht, maar Sunny pakte alles heel braaf aan, behalve de trakehner. Daar sprong ze veel te hoog, en toen gingen we even heel charmant aan de grond Ik had me geen pijn gedaan, dus zo er weer op en toen ging het wel goed Daarna heel snel door met Violin naar concours. Ik had weer een balk. Ze sprong echt heel fijn, maar op een lijntje van 4 galopsprongen aaide ze de balk even. Best wel jammer, maar wel fijn gereden