[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:38

haha lol RK:(
tot morgen

en goed dat je over zonnebril begint, als de zon schijnt spring ik altijd met zonnebril anders krijg ik zo snel hoofdpijn (ik heb ook altijd wat te klagen lijkt wel )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:55

JJ: Dat klinkt alweer iets positiever. Wilde je vanavond nog even bellen hoe het ging, maar de klanten bleven komen dus ik kwam er niet meer aan toe.
Sterkte dit weekend!

Denk dat het de carpale schede is, vergelijkbaar met de carpale tunnel/schede bij een mens. Klopt qua plek iig wel

Ik ga slapen, ben bekaf

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 08:37

Wij hadden gisteren ook zoiets...
We hadden vorige week een mooie bonte pony naar België verkocht, zouden ze hem vorige week dinsdag komen halen. Zijn die lui dus nooit gekomen. Wij opde woensdag erna naar ze gebeld. Ja, ze zagen er toch maar vanaf.
Belden ze eergisteren weer op met de vraag of dat ie er nog was en zo ja of ze hem de dag erna konden ophalen.
Gelukkig zijn ze gisteren wel gekomen en staat onze mooie bonte Charly Chaplin in België.

Sjuulie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:21

Nou biertapje.. die zonnebril heb je nu nog niet nodig,, wat een rotweer zeg! Ik wil dat de zon weer gaat schijnen , zo ziet het er hier niet naar uit! Allemaal wolken, nouja dan maar rijden met een dikke trui aan.
Ik moet vanmiddag ook mn paard invelechten voor morgen eerste buitenconcours, maar hij heeft echt van die springmanen, niet alles is evenlang ( heb het er perongeluk half afgeschoren met scheren hihi oeps Heeft iemand nog tips hoe ik dat netjes kan krijgen??

Sjuulie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:22

ow grapje dat tekentje ging een beetje verkeerd het moest deze worden

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:48

Er springen dan plukjes manen uit de knotjes? Dan kan je de manen even nat maken met een spons en dan invlechten. Daarna nog wat gel erop, blijft het vast beter zitten.

Ik vertoon heel raar gedrag... Ben net naar de bibliotheek geweest, OP ZATERDAG. (het moet ook echt wel want ik heb maandag mondeling nederlands en ik moet die boeken echt nog even weer teruglezen, een aantal heb ik 3 jaar geleden gelezen )

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 13:29

Hahaa arme Andrea
Ik ben net weer terug van mijn les. Was wel leuk ik kreeg les van Annelies Drost, de zus van Mariët. Mariet heeft Sambal een paar jaar terug zadelmak gemaakt en zij wist te vertellen dat Bennie (zo noemde zij hem toen) haar nog een keer door de blubber en de poep had getrokken terwijl iedereen stond te kijken hoe het beleren ging
Ook had Mariet door Sambal haar sleutelbeen gebroken, maar volgens mij kon Sam daar niet echt wat aan doen, was bij het opstappen gebeurd en volgens mij zat haar voet gewoon niet goed in de beugel. Sam komt nu vast over als een rampenbeest, maar dat viel best wel mee hoor. Hij was gewoon een beetje bang en ze overrompelde hem ook wel erg. Hij was ook pas 2,5.. Maar ik vond het wel heel leuk dat ze Sam herkende
Les ging wel goed Sam daarna maar op stal gehouden. 't Is echt poedersuiker.. Hoop dat de andere paardjes ook snel binnen worden gezet anders staat ie ook maar zo alleen

Vanmiddag komen mijn opa en oma nog voor m'n verjaardag en 's avonds komen er nog wat vriendinnen. Wordt vast wel een gezellig dagje. Vriendin heeft ook een ontstoken oog, zij heeft mij besmet volgens mij. Maar we maken er wel gezellig een zonnenbrillenparty van

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 13:33

Haha, de zomer in de bol

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 13:51

Moet het weer wel mee werken

Het is hier al vanaf 11.00 droog.

Ik heb mijn coupons tot en met Gorssel op de bus gedaan, alleen wieringerwerf moet nog maar daar kom altijd wel op de lijst.

In overleg besloten, mijn instructeur iets meer dan ik dat ik in Wieringerwerf naar het M ga.
Gorssel is dus al ingeschreven voor het M. Wel een briefje erbij gedaan dat ik me misschien nog bedenk

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:11

Hahaha
"Ik wil me liever niet opgeven voor het M maar het moet van m'n instructeur,
zou u voor het geval dat ik hem nog kan overhalen een plekje in het L vrij willen houden?"

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:12

ja weinig zon gezien vandaag

mijn dressuur(4e wedstrijd en voor het eerst buiten en tussen de bordjes) ging best leuk ze was erg braaf, maar die rare bordjes waren wel eng(zat zeker kabouters onder) dus weinig hoeken en hoefslagen gezien maar verder geen rare dingen, 2e proef was er al meer ontspanning, ik ben in ieder geval erg tevreden over de dressuur, punten weet ik niet, ben naar huis gegaan, mijn rug is nu nar de klote dus ga zo eerst languit liggen
springen ging niet zoals gewenst ze vond het maar al te leuk buiten, mooi alle ruimte. met inspringen was ze echt niet te houden en meestal reageert ze nog best pittig op dit bit, naja nu niet dus, ik had helemaal niks te zeggen...
in het parcours kop erop praatjes voor 10... en ze sprong ook wel goed op zich(zei men tegen mij) maar gewoon niet even lekker terug kunnen rijden uiteindelijk 1 balkje. hopelijk is ze niet altijd zo buiten, want dan moet ik toch echt wat anders verzinnen
nadat ik de ring uitkwam, blijft ze gewoon draven en bij het afzadelen kijkt ze je ook echt zo aan van...''goh baasje, gaan we nog wat doen vandaag''

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:16

Hahaha hoor cross instinct vertelde haar vast dat er eigenlijk nog een cross achteraan had moeten komen
Maar voor de eerste keer buiten best wel netjes toch?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:20

ja dat zal het zijn maar ze heeft van haar leven nooit een cross gezien ze weet niet wat der overkomt

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:24

De conditie en temperament is er dus wel om er nog een cross achteraan te rijden!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:31

*hoe l u l ik me hier onderuit?*

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:34

Haha ja

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:02

BT; niet

Britt staat gewassen en ingevlochten op stal
Ben nu een beetje spullen aan het klaarmaken en klaarleggen enzo, we moeten om 5 uur weg

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:06

Soow lekker vroeg!
Fijn dat je les goed ging, leuk dat je eerst les hebt tussen de manegepaarden en dan nog even privéles. In het begin moet je toch altijd een beetje warmrijden dus wel leuk dat je daarna dan nog even "echt" les krijgt. Veel succes alvast voor morgen!!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:10

andrea16 schreef:
Er springen dan plukjes manen uit de knotjes? Dan kan je de manen even nat maken met een spons en dan invlechten. Daarna nog wat gel erop, blijft het vast beter zitten.

Ik vertoon heel raar gedrag... Ben net naar de bibliotheek geweest, OP ZATERDAG. (het moet ook echt wel want ik heb maandag mondeling nederlands en ik moet die boeken echt nog even weer teruglezen, een aantal heb ik 3 jaar geleden gelezen )

Andrea is dat mondeling nederlands van je eindexamen jaaR? over alle boeken die je hebt gelezen enzo?
Die van ons is een schriftelijk mondeling geworden iedereen had een 'eigen' toets over jouwn eigen boeken..Maar hoefde dus gelukkig niet mondeling!! we mochten samenvattingen en alles erbij houden

Jitske succes straks!

Bt: ooh best wel netjes toch? voor je eerste buitenconcours weer!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:11

BT : fijn toch zo'n beestje

Sjuul: Succes met invlechten

Vief: Wat leuk dat jullie van haar els hadden.

Ik heb vandaag met piet weer les van uriel gehad en het ging echt super Piet krijgt nu wat meer haver en dat was maar al te goed te merken. Meteen na het eerste kruisje kwam er een boksessie
Met Virma ben ik naar 1 of andere voorlichtingsdag geweest van het KWPN. mijn moeder wil hem dekken en die mensen daar konden advies geven voor een hengst. Als advies gaven ze Vivaldi of Tolando.

Jitske: Succes morgen

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:27

heel fijn!!!
kreeg net sms/belletje van RK dat ik...(wacht even, beloven jullie me eerst wel even dat jullie me niet uitlachen???? )
een 2e prijs had met mijn 2e proef (vd 20) whaha dat geloof je toch niet...kan er echt niet bij met mijn hoofd

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:45

Wat super zeg BT !!!

Leuk Renske
Fijn dat je les zo goed ging! Laat je haar nou ook door een van de twee dekken of zoeken jullie nog even verder?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:06

Woooh, super BT!!!! Dus de basis om een SGW te winnen is ook aanwezig

Anja: Ja, het is mondeling helaas. Als ze er achter komen dat je een boek niet gelezen hebt krijg je 3 punten aftrek Ik heb volgens mij wel alles gelezen maar soms de helft en heel veel ben ik alweer vergeten. Heb net de Kleine blonde dood uitgelezen en Kees de Jongen even gekeken op DVD.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:09

Super BT!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:20

Ow ja het zit idd in de lucht bij de paarden!

Gister ging een meisje wat op mijn stagebedrijf werkt even naar huis om te kijken hoe het met haar paardjes ging aangezien er niemand thuis was! Maar toen belde ze op dat 1 van haar paarden hinkend aan kwam lopen en dat het hele onderbeen onder het bloed zat. Ik weet niet of ze hem op foto hebben laten zetten maar hij had zijn hele kootbeen verbrijzeld. Waarschijnlijk is het gewoon verdraaid. Dus de hoef bleef staan maar zijn been draaide. Hij was net weer bijna de oude van een peesblessure! Echt heel erg ze hebben 4 verschillende DA's om hun mening gevraagd en hij was gewoon niet meer te redden! Ze reed er Z springen en B cross mee! Pfff nu maar hopen dat er niet nog meer paarden komen!