tot morgen
en goed dat je over zonnebril begint, als de zon schijnt spring ik altijd met zonnebril
anders krijg ik zo snel hoofdpijn (ik heb ook altijd wat te klagen lijkt wel
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

anders krijg ik zo snel hoofdpijn (ik heb ook altijd wat te klagen lijkt wel
) 

, zo ziet het er hier niet naar uit! Allemaal wolken, nouja dan maar rijden met een dikke trui aan.
Heeft iemand nog tips hoe ik dat netjes kan krijgen?? 
het moest deze worden
) 

Sam daarna maar op stal gehouden. 't Is echt poedersuiker.. Hoop dat de andere paardjes ook snel binnen worden gezet anders staat ie ook maar zo alleen 
dat ik in Wieringerwerf naar het M ga.

ze was erg braaf, maar die rare bordjes waren wel eng(zat zeker kabouters onder) dus weinig hoeken en hoefslagen gezien
maar verder geen rare dingen, 2e proef was er al meer ontspanning, ik ben in ieder geval erg tevreden over de dressuur, punten weet ik niet, ben naar huis gegaan, mijn rug is nu nar de klote
dus ga zo eerst languit liggen 
ze vond het maar al te leuk buiten, mooi alle ruimte. met inspringen was ze echt niet te houden
en meestal reageert ze nog best pittig op dit bit, naja nu niet dus, ik had helemaal niks te zeggen...
praatjes voor 10...
en ze sprong ook wel goed op zich(zei men tegen mij) maar gewoon niet even lekker terug kunnen rijden
uiteindelijk 1 balkje. hopelijk is ze niet altijd zo buiten, want dan moet ik toch echt wat anders verzinnen 

maar ze heeft van haar leven nooit een cross gezien
ze weet niet wat der overkomt

andrea16 schreef:Er springen dan plukjes manen uit de knotjes? Dan kan je de manen even nat maken met een spons en dan invlechten. Daarna nog wat gel erop, blijft het vast beter zitten.
Ik vertoon heel raar gedrag... Ben net naar de bibliotheek geweest, OP ZATERDAG. (het moet ook echt wel want ik heb maandag mondeling nederlands en ik moet die boeken echt nog even weer teruglezen, een aantal heb ik 3 jaar geleden gelezen)
iedereen had een 'eigen' toets over jouwn eigen boeken..Maar hoefde dus gelukkig niet mondeling!! we mochten samenvattingen en alles erbij houden

Piet krijgt nu wat meer haver en dat was maar al te goed te merken. Meteen na het eerste kruisje kwam er een boksessie 
)
(vd 20) whaha dat geloof je toch niet...kan er echt niet bij met mijn hoofd
Wat super zeg BT !!!

Ik heb volgens mij wel alles gelezen maar soms de helft en heel veel ben ik alweer vergeten. Heb net de Kleine blonde dood uitgelezen en Kees de Jongen even gekeken op DVD.