Hier is het onwijs grijs/donker Het miezert ook een beetje.. Zo toch maar even naar stal, Na ons spring avontuur gister wil ik er vandaag toch even op en m even los gooien..Even kijken hoe die loopt.. Rot dag gehad op school..:S Een 2.5 gehaagld voor ckv omdat ik dus juist economie had geleerd omdat ik daarvoor echt een goed cijfer moest halen..Dus even afwachten hoe ik dat weer ga compenseren..Wil natuurlijk wel met mn diploma weg dit jaar
Canter: wat zul je gelukkig zijn! Ik wens je alvast een heel, heel fijn weekend. Lekker knuffelen met Mas! *o/*
De info-avond gister was een aanfluiting. De boel was wel goed georganiseerd door de manege waar de avond gehouden werd. Maar de rest vond ik bar slecht. Het was een rommelig verhaal, sprong van de hak op de tak. Mensen riepen maar vragen over en weer terwijl de dvd's gedraaid werden. Nee, zonde van mijn tijd.
Gelukkig heb ik nog wel mijn vraag over de sgw-proeven kunnen stellen. Het is nog niet zeker, maar waarschijnlijk gaan de individuele dressuurproeven ook gelden voor de dressuur van de SGW's. Maar, ze pakken dan steeds een proef lager dan de klasse die je rijdt. Het Z rijdt dus een M-proef en het M rijdt een L(2?) proef het L een L1 proef en de B blijft de B. Ben benieuwd!!
Jammer Sim, zonde van je avond. Maar sgw weer een gewone dressuurproef, wow! Dan komen dus de zijgangen weer terug en dat vind ik wel een goede ontwikkeling. Ik neem aan dat het Z een M1 proef gaat rijden, anders komen idd ook travers en keertwendingen aan bod. L sgw wordt dan wel weer lichtrijden
Surprise update : Heb net allemaal halve baksteentjes uit de tuin gehaald en ze helemaal schoon gemaakt, ga daar denk ik allemaal foto's op plakken Liggen nu op de verwarming beetje droog te worden. Hopen dat het wat wordt
Komt zoiezo nog een leuk gedicht bij en ik weet zeker dat ze blij is met de cadeautjes dus ze zal me het wel vergeven denk ik
Aaah net gereden.Ro was niet leuk..Hij was heel vervelend en toen het ging regenen dacht ie jah daaag doe t lekker zelf.. Hij was super heet omdat die hindernis van gister nog in de bak stond dus hij bleef maar rennen en zich sterk maken.. Toch gaat de galop steeds beter en kan ik m daarin steeds langer bij me houden.. Zo nog werken ook nog..Weer door dat weer!
Bleh hier is het ook koud en nat.. Maar heb straks binnen les..en de rest heeft pech. heb even geen zin om nu buiten te gaan rijden, morgen is weer een dag
Haha Vief lekker druk... Ik heb er ook wel een beetje last van. Ik kwam er vandaag achter dat ik voor vrijdagavond 3 afspraken had gemaakt. Is natuurlijk niet zo slim..
Ja ik heb iedereen over dat PO gehoord.. Je mag broodjes bapao meenemen, wante r zijn ovens ofzoiets.. Maar ik ben morgen om kwart over 1 uit. Mijn natuurkunde-leraar is zo lief om ziek te zijn!
Ik ben ook moehoe.....Heb ook is nog buikpijn en dan zo die vervloekte koeien nog melken.. kwil naar bedje toe ff een uurtje bijkomen.. Maar ja zit er niet in vrees ik.
Ik denk dat ik morgen vrij neem! Om nou voor 2 uurtjes naar Leeuwarden te gaan heb ik niet veel zin in. Ja als het de 1e 2 uur was wel maar ik heb dat het 5e en 6e uur! En ik heb wedstrijd en zou anders niet weten wanneer ik ze moet vlechten en wasse!