[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 15:45

@ bianca :=

Lielle

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 15:46

juist niet. Strategische sessie voor de komende jaren.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:06

Wat weer een drukte hier in de straat, de NOS is er.

Ze willen op 300 m achter ons huis en 300 meter van het natuurgebied een installatie neerzetten voor een proefboring naar gas en als er inderdaad gas zit daar dan een gaswininstallatie neerzetten. Dat betekent dus 1 maand 24 uur per dag vrachtwagens aanvoer, 1 maand proefboren met een continue geluid van ca. 50 db en dan 1 maand afvoer.
Morgenavond wordt er in de Raad beslist dus de hele omgeving wordt opgeroepen om naar het Gemeentehuis te komen, en nu is dus de NOS er.
En iedereen moet opeens op de fiets of lopend iets doen, wat ze moeten doen zullen ze zelf wel niet weten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:07

Pff, wat een happening Margreet... Nu hopen dat het niet doorgaat!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:10

Daar ben je dan mooi klaar mee Margreet :n

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:13

Yep, juridisch is er echt niks tegen te doen. Ik las vanmorgen in de krant dat de 2 grootste partijen voor zijn en de anderen denken tegen te zijn. Maar het zal bij benieuwen.
Ze willen ook geen 0-meting doen maar de bewoners zijn van plan om die zelf voor aanvang van de proefboring te laten uitvoeren.
Het zal bij echt benieuwen of de politiek het aandurft om de mensen aan de kant te schuiven en toch te kiezen voor gasboringen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:18

Lielle schreef:
Kim, zag ik dat Bobo naar Liempde is gegaan? Dan zie ik hem vast nog wel een keer :D

Klopt! :)

Meisje doet Deuren en moest ook springen. Haar dressuurpaarden kunnen dat niet, dus zijn ze opzoek gegaan naar een paardje dat zowel springen als dressuur kan. Het klikte meteen tussen die twee.
Op FB staan al foto's van zijn nieuwe plekje :).

Vief: Veel plezier vanavond!

Zal weer even verder aan het werk :o.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:20

Kim, Spr: L + 55 _O-
Fijn dat het zo goed klikte! Gaat ze hem ook uitbrengen of is hij alleen voor de springlessen in Deurne?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:22

Hallo!

Noor goed bezig met het trainen en gezond eten. Vind het bij jou ook helemaal niet nodig, maar je moet je er zelf goed bij voelen.
Mo leuke outfit, die panty valt best mee. Vind een panty juist wat netter staan op het werk.
Caro lekker achterbaks van die mensen.. :n
TG Jammer dat de PAVO zo tegenviel. Ik ging altijd mee met J. Ri.bbels, alle paarden moeten vooral lekker spectaculair en in de krul lopen... Niet mijn idee van dressuur.
Bianca leuke naam :D
FE balen dat je nog steeds last van je vinger hebt! Wel echt super van Joey dat het zo goed gaat, nu nog een goede keuze maken voor zijn school maar weet zeker dat hij zijn weg overal wel gaat vinden :j
Eef wat een vreselijke laarzen :oo :o
Vief veel plezier vanavond bij Marco Borsato!
Margreet, 50 DB is echt helemaal niks hoor.. Maar kan me voorstellen dat het heel vervelend is!!

Vanochtend voor het eerst op het paard gezeten van een stalgenoot, ze wil hem verkopen en moest een film maken.
Super fijn paard! Is pas net zadelmak, nu al heerlijk in balans in alle gangen. Van de week maar eens kijken of hij ook een leuke sprong kan maken.
Maar als iemand dus nog op zoek is naar een super vriendelijk en werkwillig paard, zwart en 1.63...pb.. :)
Moet de foto's alleen nog even afwachten.

En net ook eindelijk de laatste dingen geregeld van mijn gestolen bankpas. En aangifte gedaan, want een paar bedrijven willen mijn geld niet teruggeven, terwijl een eenmalige machtiging (zonder handtekening) helemaal niet rechtsgeldig is..
Pff dat iemand toch zo makkelijk spullen kan kopen met het geld van een ander.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:25

Ze start een paard in het ZZ-licht geloof ik, en één in het Z, en Bobo gaat ook op wedstrijden gereden worden ;).

Sssssst Mootje :o
Het is eigenlijk 56 nu :P. Heb gister M gesprongen maar Sofie dacht ineens dat slootjes zouden bijten. In het L niks aan het handje en in het M sprong ze eigenlijk veel beter! Of ik reed haar beter eigenlijk haha, maar het slootje was ineens eng. Domme geit! Gelukkig mocht ik nadat iedereen geweest was de ring weer in en het slootje opnieuw gedaan (even bovenste balk eraf). Niks aan het handje natuurlijk :+.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:26

Danielle, Wat een gedoe zeg... Heb je geen rechtsbijstand? Ik zou het hen gewoon op laten lossen :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:31

Leuk Kim dat Bobo zo'n fijn pleke heeft gevonden!
Margreet: Dat is echt prut zeg zo dicht bij je huis..
Danielle: Hopelijk krijg je gewoon al je geld terug.

Net weer geskypt met mn prof. Had eerste hoofdstuk en introductie herschreven en ze was heel enthousiast!! Nu dit niveau volhouden en dan komt het helemaal goed :D Dus vanavond nog een hoofdstuk af hebben, morgen weer 1 en dan alleen nog bepalen of hoofdstuk 4 wel of niet geschrapt wordt, Conclusie herzien en Engels laten checken door iemand en inbinden voor woensdag. :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:35

Duurt allemaal zo lang, ik moet zoiets altijd direct geregeld en duidelijk hebben. :o
Maar de bank doet ook heel veel, die hebben gelijk alles geblokkeerd, pinpas/rekeningnummer opnieuw aangevraagd, formulieren voor intrekking machtigingen, etc etc..
Moest ik vandaag alleen nog aangifte doen, dan kan de bank met dat rapport weer alles terughalen (zo ongeveer)

Morgen komt ee vriendin vanuit de andere kant van het land hier heen! Gezellig :D

Kim heb je echt 56 winstpunten?? Waarom?
Lau blijft grappig, skypen met je prof. Maar wel fijn dat ze enthousiast is!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:38

Super zeg Lau! Knap dat jij ook zo veel kan doen in zo'n korte tijd. Ik kan dat niet, en dat is ook wel heel vervelend
Danielle irritant zeg! Hopelijk wordt alles goed geregeld
Sofie heeft ook wel vermogen zat voor het M Kim! Wel stom dat het slootje nu ineens eng was, de muts

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:54

Hoi hoi

@ Leli romantisch vind ik jullie niet, poepscheppend! Vind het wel heel lief dat jullie het samen doen... maar bij romantisch denk ik aan iets anders :D :+
@ Beli fijn dat er zoveel intresse is voor Red!
@ F_E toch nog genoeg lieve familie om je heen, wat jij met jou moeder ''doet'' doe ik met mijn sm. sv is wel vaak lief maar mijn eigen ouders blijven het liefste, verder heb ik de meest geweldig lieve schoonzus en mijn broer is ook super! Met Geert zn kant vd familie gaan we veel minder om. Ach als iedereen maar gelukkig is toch :)
@ Noor jij putjes en kwabjes??? hm hm... waar dan! Idioot! Ben maar wat jaloers op jou figuur!
@ Mootje dat jij vrijwillig in panty's loopt vind ik al heel wat! :D Wat een kriebelige pokkedingen! Ik draag alleen rokjes met blote benen en anders mn spijkerrok met legging :+ Jou setje verder vind ik wel leuk!
@ Caro das lekker dan om te weten! Wat een rot reden!
@ Kris mooi kort broekkie :+ maar jemig wat een gespierde benen... die van mij zijn daar echt stalpoten bij!
@ Margreet ik vind het niet erg als mensen van 40-60 strings dragen als ze daar het figuur na hebben :)
@ Vief veel plezier!!

Stelletje kletskoppen! :+

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:21

Caro wat een rotreden
TG balen dat je zo moest trekken tot je paard flipte
Beli fijn dat er zoveel interesse is voor je paard

Ferrose was vandaag weer een stuk fijner dus die heeft nu iedere 10 weken onderhoudswerkzaamheden door de osteopaat

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:25

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:29

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:40

Danielle: Omdat ik 1 startkaart heb mag ik in het L blijven springen. Aangezien Sofie heel lang te voorzichtig was op de sprong en daardoor mega wappers maakte hebben we lang in het L doorgereden. + dat ik het niet zo heb op 3 sprongen, juist doordat ze zo voorzichtig is en eerst in de dubbel al omhoog sprong ipv naar voren, waardoor ik niet altijd goed bij de tweede sprong kwam. In een dubbel kan dat nog een keer, maar met een 3e sprong erachter niet. Iig Sofie doet dat dan niet :P.
Maar het gaat nu heel fijn, dus we gaan het toch maar proberen in het M :).

BVW: De hoogte is het probleem ook niet haha :P.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 18:05

Kim: jammer dat je M-debuut niet helemaal liep zoals gehoopt.. Wel fijn dat je daarna de sloot nog even mocht oefenen :)
Danielle: vervelend dat je nog niet alles terug hebt..
Karen: jammer zoiets :(:) Badkamer begint vorm te krijgen dus!
Beli: dat zou wel super snel zijn zeg!
Laura: fijn dat ze zo positief zijn :) succes met de laatste loodjes :D

Thanks allemaal! Zit al in de trein met een bakje konijnenvoer en heb er zin in :#

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:09

Kim, keurig verder opgeleid dus en nu knallen in het M!

Jer was weer Jerilas! Lekker ding.
Ga zo zwemmen, twijfel alleen nog of ik op de fiets heen zal.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:30

Neem je wel je sleutel mee Noor?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:31

en pas je op met de schoenen Noor ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:35

Mo leuke combi! Schattige schoentjes, hou van dat soort schoenen <3

caro29 schreef:
@ Noor _O-

Het is nu duidelijk dat ik gewoon met een ***smoes eruit ben getrapt bij mijn vorige wergever. Reden was te weinig werk. Begint er maandag gewoon een nieuwe in mijn functie :( -:(- :+ }:0

Jeetje wat banketstaaf zeg! Waarom zijn ze niet gewoon eerlijk :(:)

Kris, charmante foto!

_Noor schreef:
En 10 den Mootje. Dat zou ik al stuk hebben voor ik in de auto zit. :=

bij mij zijn ze al stuk als ik ze aantrek -O-

Oh help Eef die laarzen van dat mens.. :r

Lau, dan lijk je wel op mij haha! :+
op stage begonnen ze al te zeuren, terwijl ik een heel normaal rokje aan had, MET panty (dikte van een legging..)

Kris gaat aan de tellsell :+ haha Maar volgens mij is dat wel een handig ding :)

Ik moet wel met blote benen gaan lopen in Mexico, maar vergeet ze altijd te scheren :o (Wel blonde korte haartjes hoor, je ziet het niet, maar voor mezelf vind ik het stom :+ )

_lautje_ schreef:
Tegenwoordig betekend wit dat je de hele dag binnen zit te werken (of in een rijbroek rondloopt :+ ) en bruin dat je niks doet en tijd hebt om in de zon te liggen :Y)

Klopt... werd laatst ook tegen mij gezegd.. Had alleen buiten in de zon in een korte broek gewerkt :D Maar dan wordt er toch niet geluisterd en doe ik niets nuttigs volgens hen...

Vief, gaaf hoor! Veel plezier!

BVW: lekker helder haha! Ook helder zicht gehad zeker :')

Daan, balen zeg! Hoop dat het toch gaat lukken :(:)

Kim, stout paardje dus! toch fijn dat je opnieuw hebt mogen doen! Heeft ze tenminste niet gewonnen.

Lau, fijn dat de prof positief was over je scriptie!

Noor gewoon op de fiets gaan!

Ik kan toch naar springles vanavond! Zou eigenlijk pas half 9 thuis zijn, maar was om 7 uur al thuis! Had eindpresentaties op stage.

Doe vrijwillig een extra stage dag haha, valt niet op hoor dat ik daar niet weg zou willen :o
Ze gaan met de hele onderbouw naar scheveningen, dus dat is wel erg leuk natuurlijk!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:41

Ik lees even bij en kom alleen maar panty's, bh's en ander ondergoed tegen. hihi.
Hier doe ik altijd een kort sportbroekje van katoen en iets elastisch onder een rokje of jurkje als ik verder blote benen heb. Anders schuur ik ze ook kapot. ( helaas ook gezegend met maat 42) Bh's wil ik het niet eens over hebben, in mijn maat niets fatsoenlijks te vinden. Wil ze eigenlijk ook wel iets padded ivm eventuele last van kou :+

Daarnaast kom ik even een leuk nieuwtje vertellen. Namelijk..... dat het paardrijden voorlopig op een lager pitje komt te staan, omdat ik zwanger ben van ons 2e kindje :D