Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lielle schreef:Kim, zag ik dat Bobo naar Liempde is gegaan? Dan zie ik hem vast nog wel een keer

.
. 

.
. Heb gister M gesprongen maar Sofie dacht ineens dat slootjes zouden bijten. In het L niks aan het handje en in het M sprong ze eigenlijk veel beter! Of ik reed haar beter eigenlijk haha, maar het slootje was ineens eng. Domme geit! Gelukkig mocht ik nadat iedereen geweest was de ring weer in en het slootje opnieuw gedaan (even bovenste balk eraf). Niks aan het handje natuurlijk
.
Dus vanavond nog een hoofdstuk af hebben, morgen weer 1 en dan alleen nog bepalen of hoofdstuk 4 wel of niet geschrapt wordt, Conclusie herzien en Engels laten checken door iemand en inbinden voor woensdag.

Wat een kriebelige pokkedingen! Ik draag alleen rokjes met blote benen en anders mn spijkerrok met legging
Jou setje verder vind ik wel leuk!
maar jemig wat een gespierde benen... die van mij zijn daar echt stalpoten bij!
daNiielle_ schreef:Wie leert zijn paard voor vrijdag op commando liggen?
[BKR] Ik zoek een paard die kan liggen voor een fotoshoot
Is vast geen straf om bij een shoot van H&H te mogen zijn
.
.
. 
Badkamer begint vorm te krijgen dus!
succes met de laatste loodjes 

caro29 schreef:@ Noor![]()
Het is nu duidelijk dat ik gewoon met een ***smoes eruit ben getrapt bij mijn vorige wergever. Reden was te weinig werk. Begint er maandag gewoon een nieuwe in mijn functie![]()
![]()
![]()

_Noor schreef:En 10 den Mootje. Dat zou ik al stuk hebben voor ik in de auto zit.

haha Maar volgens mij is dat wel een handig ding 
(Wel blonde korte haartjes hoor, je ziet het niet, maar voor mezelf vind ik het stom
)_lautje_ schreef:Tegenwoordig betekend wit dat je de hele dag binnen zit te werken (of in een rijbroek rondloopt) en bruin dat je niks doet en tijd hebt om in de zon te liggen
Maar dan wordt er toch niet geluisterd en doe ik niets nuttigs volgens hen...