Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bonny_CT schreef:Je doet er in elk geval alles aan Karen!
Op het nhb stelt het echt niks voor, hebben ze misschien 2 huppelboomstammetjes van 30 cm en een waterbak.. en heuvel af draven en heuvel op draven. Meer durven de meeste niet. Spreek uit ervaring, heb er zelf gezeten
Geef nu ongeveer 4 uur per week priveles aan gemotiveerde ruiters, heb tijdje op kleinschalige manege les gegeven, maar daar mee gestopt. Interesse van die kinderen was dusdanig laag dat ik er geen lol meer aan beleefde. Verder ben ik HBO paardensport gaan doen via het Stoas, moet hierna nog 1 jaar. Werk nu ernaast in een ruitersport zaak.
) Ook heb ik fijne stage adressen gehad, Piet Raijmakers, John Maarse, Rom vermunt en Chantal Mechelenbrink. Daar rijtechnisch bij alle 3 veel geleerd. 1e stage bij een manege met lesgeven veel geleerd.
Dus maar even in de bak gedaan, helemaal over de zeik. Als gek zitten rennen
helaas niet zn groot terein maarja leuk inkomertje
Bonny_CT schreef:Het liefst heb ik over een aantal jaar zelf een stal met ongeveer 20 stallen, cross terrein erbij enz. Alleen financieel bijna onmogelijk, als jullie daar tips voor hebben

.
. Bonny_CT schreef:Het liefst heb ik over een aantal jaar zelf een stal met ongeveer 20 stallen, cross terrein erbij enz. Alleen financieel bijna onmogelijk, als jullie daar tips voor hebben