[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:03

ik heb nu ook een kentucky jasje maar frank sommer heeft er ook iets mee gedaan. Jasjes is in elk geval erg fijn ben dus nu ook fan van kentucky en van frank sommer

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:26

Vief, dat wordt dan mss krap met mijn vakantie, maar ik ga het gewoon proberen

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:45

ooh die chique bruine met ruit... kun je nakijken welke maat je hebt besteld? :D :o

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 16:08

wat hebben we ook allemaal weer veel geduld :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 16:35

LAU @ gefeliciflap steerd... }> , wel vervelend alles zo met Chal...Gezellig een datum !!!! *\o/* apart topic eventjes anders ??
Ik kan 28 mei/ 3 en 4 juni / 10 en 11 en 12 juni / 17 en 19.....nog meer ?? :P
MO @ fijn dat je paard goed is terecht gekomen.
VIEF @ wat een typetje je Wolles... :D Je topic moet je maar eens showen, alhoewel ik alleen van de blauw tinten ben eigenlijk...of grijs, dat zou mooi zijn op mijn zwart witte dek.

Heerlijk geregend TOP , mijn tuin en de vijver vonden dat wel even heerlijk. Met Bull vanmorgen weer gelest bij de dressuur instructie, wat vanaf de volgende keren op het terrein van Edward Gal zal zijn.... := poepie sjiek daar, kom ik aan met mijn springpaard met sterretjes op zijn billen... :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 16:54

@ lau van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
@ vief dus woll is ook snel aan de beurt. Eindelijk :D
@ Corienn beterschap :(:)
@ mootje super dat het met corry zo goed gaat.

Gio is verzekerd :D . Verzekeringsman vroeg of de hengstenboer al was langs geweest want hij vond het tot nu toe het meest chique veulen van Advance..(zal hij dat tegen iedereen zeggen??)Hij is niet langs geweest maar heb wel een foto per mail moeten sturen en hij zit op mijn fb. Hij kende mijn schimmelmerrie ook nog van vroeger :D dat dier is berucht geloof ik. Vandaag merrie maar eens aan het werk gezet met dressuur in de regen. Mooie oefening en ook weer regenproof. Ik heb SGW maarsbergen ook maar opgegeven. Staan ongeveer 25 op de wachtlijst dus ben benieuwd of ik wel van start ga.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:04

chique Gio :D

Ik heb ook leuk veulen nieuws, dit jaar gaat tutje als het goed is weer bij de hengst! Misschien ook wel leuk om Wiso weer bij de hengst te doen, hebben we volgens jaar twee veulens :D
Nu nog even hengsten kiezen, iemand nog ideeen/opties?
Mijn mam wou van tutje nog wel een veulen van Van Gogh. Ik wil wel graag met extra bloed fokken dus Wiso bij Roven?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:05

Ik weet niet of ze dat tegen iedereen zouden zeggen, ik denk het niet Caro. Als ze het niets vinden zeggen ze denk ik gewoon niks. Lekker van genieten dat jij zo'n chique beestje hebt!!
Fijn Mootje dat Corry het naar zijn zin heeft en de nieuwe eigenaren er gek mee zijn.
Wat voor sterretjes heeft Bull op zijn billen Bianca? :7 :o?

Heb net even bij Geert gekeken toen hij Zeus aan het rijden was. In de regen loopt Zeus altijd goed omdat hij dan geen last van de pollen heeft. Geert was helemaal blij, hij liep ook echt wel lekker.

Heb Maarsbergen nog niet afgemeld. Hoop volgende week weer helemaal fit te zijn en dan ook weer te kunnen rijden. Heb dan nog 1 cross les, 2 spr parcoursen in de B, voor Maarsbergen de cross zou zijn. En nog 2 dressuur proeven. Hoop dat mijn vertrouwen niet weer is afgenomen en dan moet dat toch goed komen?
Heb al wel wat crossen met hem gereden maar het was ook September dat we de laatste hebben gereden. Wat zouden jullie doen?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:06

Ik zou gewoon starten Marijke! Dat komt vast wel goed. Ik heb nu na de zwangerschap 2x B gesprongen op concours en nog geen crossles weer gehad. Vorig jaar gestrand op de hindernis op de bult in Markelo. Dus ook geen fijne afsluiter gehad. Hoop voor MB nog 1x te trainen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:08

ik heb de laatste crossen met Zeus wel foutloos gereden maar ik ben altijd al zelf onzeker en wil hem niet in de weg zitten zeg maar. Ga jij hier in de buurt nog een keer trainen Jantine? Misschien kunnen we samen gaan.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:15

Deze sterren !!!! :D
Afbeelding

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:15

Ik wil nog wel een keer, maar ik moet even kijken wanneer precies en waar naartoe. Heb nu met de kleine niet zoveel zin meer om het land af te knallen voor een training.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:19

die zijn gaaf Bianca!!! Staat echt stoer!

@ Jantine ik heb nog een training de 29e. Wil eigenlijk daarna nog een keer ergens naar toe. Het weekend van de 12e bijvoorbeeld. Heey ik zie net dat wij 13 juni ook nog naar Renswoude gaan. Oooh dan heb ik er al weer iets meer vertrouwen in. :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:21

Nu nog weer helemaal fit worden!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:22

Met wie gaan jullie de 13e trainen dan?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:26

Marijke: Het is een 84 (lengtemaat 42) en leuk dat je toch gaat kijken of je nog kunt starten!
Bianca: Wat een gave foto van Bull *D en leuk dat je zo lekker aan het dressuren bent :)
Bvw: Roven gaat lastig worden denk ik.. Die staat nu in Hongarije, denk dat er nog wel diepvries is, maar die kwaliteit is zegmaar niet zo best.... Vandaar ook dat Woll met vers sperma geïnsemineerd is.
Tientje: Hoe gaat het met je zusje en haar nieuwe paard :)?

Verder zijn er net 6 jasjes binnengekomen, was al bij mijn ouders omdat ik vanavond moet vergaderen, dus misschien straks al wel een topic :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:28

vief, leuk dat je het vraagt. Paardje gaat goed. Ze is vandaag voor het eerste meegeweest op de wei met Uk en het oude paard van mijn vader. Was heel goed gegaan.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:29

ooooh Vief das mijn maat!!!!!! KIJKEN KIJKEN KIJKEN!!! ;)
Ook weer met de regiotraining Jantine, is 2e pinksterdag he.
Inderdaad BVW maar ik heb mijn hoop gevestigd dat ik volgende week weer kan beginnen en dan wil ik ook zo gauw mogelijk weer op Zeusje.

Wat fijn Jantine dat het lekker gaat met je zusje der topper!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:31

Ohja.... klopt 2e pinksterdag. Jammer dat het de regiotrainingen zijn, want daar doe ik verder niet aan mee en dat kan je niet per keer opgeven toch?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:32

Nee je moet alles mee trainen of niks. soms heb je wel een keer een proef les maar das op bepaalde data op terreinen dicht bij. Niet in Renswoude dus.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:33

Nee daarom. En alle data werd voor mij te vaak en te prijzig.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:36

Mo leuk dat ze je nog wat laat weten van Corion
Woll heeft de boel weer op stelten gezet
Vief heeft weer allerlei mooie jasjes binnen gekregen
MM gewoon over een poosje kijken of je met vertrouwen naar MB gaat
Bianca ik vind de sterretjes leuk
Leuk zo een compliment over Gio, Caro
BVW gaat paarden laten dekken zo leuk. Misschien dat ik over een jaar of 2 Ferrose toch ook een keer laat dekken

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:36

Gelukkig was het dit jaar voor het eerst dat je de 1e 2 lessen mee moest doen zodat ze een niveau idee hadden. En als je van te voren lessen af zei voor 1 april dacht ik hoefte je die ook niet te betalen (was vroeger wel -- 8 lessen en die moest je ook betalen, nu dus beter geregeld) Ik heb de eerste 2 of 3 gemist en heb dus iets van 70 euro uit kunnen sparen

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:37

@ bianca wat gaaf! Ik heb een schimmel dus dat is niet te zien bij die van mij. Heb je die erin geschoren of erin geborsteld?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:38

Wat super Tientje! Dat is wel echt fijn :)
Marijke: Die zit er nu dan nog niet bij, maar als hij er is zal ik het je laten weten en mag je uiteraard komen kijken/passen :D

Ga maar eens met de foto's en de centimeter aan de slag! :)