Bedankt iedereen voor het meeduimen!!! En succes wensen
EvelienH
Geplaatst: 10-02-11 00:22
Sterkte morgen, komt vast allemaal goed!
Ga nu echt slapen, mijn ogen voelen heeeel zwaar.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 10-02-11 00:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Eef_Bam
Geplaatst: 10-02-11 00:22
Dat is zeker belangrijk Marijke, sterkte morgen!
Ik ga ook mijn mandje opzoeken , welterusten allemaal.
jipje_niekje
Geplaatst: 10-02-11 00:24
Avond! @MM: Heel veel succes en sterkte morgen! Hopelijk blijkt het mee te vallen voor jullie De duimpjes draaien in elk geval! @Billy: Zo dat is wel een lekker kerel dan in Australie zeg @EB: Fijn dat je bodyprotector binnen is en zo mooi zit! Ik zit er ook nog over te denken om schouderbeschermers erbij te kopen, maar geen idee of dit fijn zit of niet.... @Mootje: Paard heeft dus weer goed zijn best gedaan, net als jij En spannend van je interne sollicitatie! @Corien: Altijd lastig om te bedenken wat voor zadel je wil....
Verder nog wel vanalles bijgelezen, maar weinig onthouden Beetje veel info te verwerken gekregen in 2 dagen tijd en ik ben en blijf toch echt Vandaag al wel meer het idee dat er ook iets productiefs uit mijn handen kwam, dus dat was wel prettig En vanavond nog dressuurles gehad met Jipje, die weer lekker aanpakte. Ga nu maar snel tukken, want morgen weer een lange dag voor de boeg.
_lautje_
Geplaatst: 10-02-11 00:24
Heel veel succes morgen Marijke en we duimen voor je!
Ik heb wel een 2 kleurige BP maar dat kwam meer voort uit mijn roze fetisj.
Kom alleen even vertellen dat ik gesloopt ben.. Ik zou even een paar uurtjes invallen en dat werd iets langer. Eerst van half 10 tot 6 naar school en toen van 7 tot 11 gewerkt. Dus ik duik mijn bedje in . Lees morgen even bij
bianca1980
Geplaatst: 10-02-11 01:16
Evelien @ heb je Borex nog te koop dan ?? ik dacht dat je er al eens kijkers voor had..... Marijke @ ik zal voor je duimen... Kim @ slaap lekker en goed rusten na harde arbeid....
Ik ga de stad weer bewaken de komende nacht en daaropvolgende 24 uur...
Goeiesmorrengs! Ben heel benieuwd naar je roze airjacket Dorien! Heb alleen je rode gezien. Poe, Kim, dat was een pittig dagje voor je!
Ik ben heerlijk 4 dagen vrij! Echt zin in! Jammer dat het wat minder mooi weer wordt, maar ja, je kunt niet alles hebben.
viefdepief
Geplaatst: 10-02-11 09:02
Morgen
Kim: Dat was wel echt een lange dag.. Je hebt vast heerlijk geslapen Marijke: Ik duim voor je! Sim: Wat heerlijk zo'n lang weekend
Woll vindt haar groene fitnessbal trouwens niet echt interessant. Had hem deze week mee naar stal genomen. Ze maakt alleen maar schijnbewegingen er omheen en als ik haar ervoor parkeer en een beetje por duwt ze hem wel weg met haar neus, maar heel fanatiek gaat het allemaal niet en het plezier straalt er ook niet echt vanaf
Goedemorgen, @ Marijke: veel succes vandaag. Hopelijk valt het allemaal mee. @ JN: het bevalt dus wel op je nieuwe job? @ Sim: lekker vrij dus! Idd jammer van het weer. Vandaag heb ik een korte dag en morgen werk ik nog een paar uurtjes en dan is het hier ook weekend @ Vief: Jer wordt altijd wel fanatiek van zo'n bal
Zo, hier een kort maar druk dagje. Vanmiddag nog naar de aannemer om de steen en dakpan uit te kiezen... daarna met de hele familie op de foto. Hebben we aan mijn ouders gegeven voor kerst én ze zijn vandaag euh.. 33 jaar getrouwd! Vanavond weer lekker rijden.
Mootje
Geplaatst: 10-02-11 09:14
Texelse, Hij zat net al naar mij te gluren Eef, Balen dat Borex en jij niet zo willen vlotten.... Kim, Wat een drukke dag zeg JN, Fijn dat je les goed ging! Billy & Lau houden van roze Ik ook, maar dan in mijn huis. MM, Mijn duimen draaien hier al Corien, Dat is veels te hip joh Ik heb ook geen fb, hyves e.d.!
Morgen naar het strand
Laatst bijgewerkt door Mootje op 10-02-11 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Sim
Geplaatst: 10-02-11 09:16
Mootje schreef:
MM, Mijn duimen draaien prutsmuts al
Ach ja, tis nog vroeg he....
texelse
Geplaatst: 10-02-11 09:18
@Noor: feliciteer ze van ons!! Van een heel aantal daar uit de buurt, en van onze leeftijd, weet ik het nog wel ongeveer maar van je ouders wist ik de datum niet meer. Toenertijd werd er zo'n grote nieuwbouwwijk opgeleverd dat er volop verhuisd en getrouwd werd. We hadden soms 2 bruiloften in een week. En steeds maar weer een stukje verzinnen..... Jeemineetje dat waren er in een jaar tijd een stuk of 20 geloof ik, waaronder die van onszelf.
Ik ga zo op stal samen met "middelste" 4 boxen leeg trekken en klaar maken, zodat de oppas volgende week schone boxen heeft om bij te houden, dan de spullen pakken, laatste boodschappen doen en dan morgenochtend op naar de sneeuw!!! (als die er nog ligt)