[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:05

@Vief: Fijn dat Woll weer nieuwe schoenen heeft! En lekker voordelig dat ze er 12 weken mee kan doen ;) Jipje doet er maximaal 10 weken mee. Nika daarentegen die deed er ook zo maar 12 weken mee.
@Lotte: Ook jij bent lekker druk zo te lezen! Maar ook voor jou is het einde in zicht ;)
@PB: Dat is snel opgelost bij de KNHS dan!
@Nessah: Wat goed van je foutloze cross en je stijlpunten komen ook vast en zeker goed met de tips die je gekregen hebt!
@Caro: Wat balen van je rug zeg! Inderdaad niet erg onverstandig om er even naar te laten kijken.
@Anthea: Veel succes met je schoolwerk!
@Snoekiej: Hopelijk gaat de verhuizing goed en heeft Vorstin het naar haar zin op de nieuwe stal!
@Noor: Gelukkig dat je al wat minder last hebt van je been, al zal het er nog niet erg charmant uitzien :o
@Heleen: Wat leuk dat je over 2 weken naar Ermelo gaat!! Ik ga de week na jou :P

Ik begin een beetje gaar te worden hier... Zo maar even een frisse neus gaan halen om te kijken of dat effect heeft :o

caro29

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:52

Ik kon vanmiddag terecht dus net maar even geweest. Ik ga mijn vrienden van de rontgen morgen weer een bezoekje brengen. Rug, bekken en heup. Hoop dat het toch alleen spieren zijn. Dokter twijfelt...

Mijn paarden gaan meestal rond de 8-10 weken. Ik verzet het rustig een week. Kijk het altijd even aan.
Dat topic is al weer weg....

@ pb mooi dat het zo snel is opgelost. Heb ook een keer -2 gehad omdat ik van paard zou zijn gevallen op CC. Hadden zij verkeerd gekeken op uitslagenlijst..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:59

@ Caro: oei, dat klinkt niet goed.. Hopelijk valt het toch mee. Maar spieren zouden nu toch alweer af moeten nemen?

Jer kan max 9 wk op zijn ijzers staan, maar dat is dan ook wel de absolute max hoor. Nudine 8-10 wk, net hoe hard het groeit (zomer/winter).
@ J_N: been is alles behalve sexy op het moment ;)

Ben zelf ook een beetje gaar. Straks nog een bezwaarcie en dan lekker zu hause!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:03

@ noor ja van de spierpijn had ik af moeten zijn maar dat is niet het geval en ik kan ook niet met mijn volle gewicht op mijn linkerbeen staan. Koppeling in de auto oplaten komen is ook niet prettig. Ik heb best een hoge pijngrens en ben het een beetje zat aan het worden dus maar even actie ondernomen. 3 roze smarties van 600 per keer werkt namelijk ook niet. Maar even niet op paard stappen tot de ergste pijn weg is...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:05

Nee, dat lijkt me verstandiger...
Potver zeg, ben je net weer lekker aan het rijden, baan gevonden.. Nou ja, wellicht is het 'alleen' zwaar gekneusd oid. Daar ben je ook wel even zoet mee.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:21

Ja ik baal wel. Gelukkig begin ik de 28e pas bij mijn baan. We blijven positief. Hoop idd dat het alleen goed gekeusd is...

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:30

Vervelend Caro. Klinkt als rug / bekken inderdaad. Osteopaat bezoeken kan zeker helpen.
Bij Olivier moet de hoefsmid zeker iedere 7 weken komen, Uitje zou op zich langer kunnen, maar die gaat gelijk met Olivier mee.

Ik heb even een rustig dagje vandaag. Vorige week extreem veel gewerkt, het hele weekend druk geweest en weinig geslapen. Vandaag ben ik een dagje thuis aan het werk. Vanmorgen zijn er wat paarden bij mij geweest, vanmiddag wat administratie bijwerken. Ik vind de planning wel goed, ben best een beetje brak vandaag.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:54

Dat klinkt niet zo fijn Caro. Ik ben benieuwd wat het nou is. Hopen dat het alleen maar gekneusd is!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:54

Nessah, wat balen van wat er in de trailer is gebeurd! Nee heb nog hoofdpijn, maar het is te doen :)
Jammer dat je je crossles hebt afgemeld Lotte, maar die komen er vast nog genoeg!
Pff Caroline, klinkt erg vervelend dat het steeds erger wordt! Beterschap ermee!
Idd Vief, Rosalie, Ilse (al zie ik die bijna dagelijks) en Marloes heb ik al een tijdje hier niet gezien. Ben erg benieuwd hoe Bob van Marloes het inmiddels doet, vind het een leuk dier zo op de foto's! Klinkt leuk wat je allemaal gaat doen :D
Ik kan dat topic helaas niet meer zien :+
Bij ons gaan ze meestal pas als het los zit. Ultra heeft vorig jaar vanaf begin/halverwege april tot halverwege oktober op hetzelfde paar ijzers gestaan, ook niet verlegd :o. Dat vond ik wel erg lang, maar het was niet nodig om nieuwen te doen. Ze waren ook niet zover afgesleten dat het echt niet kon.
Succes morgen in het ziekenhuis Caroline!

Pap en mam zijn naar een trailer te kijken, ik doe vandaag even rustig aan. Zo eens kijken wat er gereden moet worden, wil het vandaag een beetje beperken. Yoeri, Cuby en Calando staan iig stil vandaag. Meno zo maar even longeren. Nog even zien wat ik met Kino ga doen. Yoer mag ook vrij.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:44

Ik ga in ieder geval niet naar Zumba :+ Lijkt me niet zo fijn om nu fanatiek te gaan sporten en door de knieën te gaan ;)
Ga straks lekker even met Jer en Nudine wandelen denk ik. Morgen stap ik er dan weer op.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:12

Goede avond!!

Jeetje wat een ijs!! :9 ga er gelijk 1 halen _O-

Caro klinkt niet echt lekker!!
Benthe lukt het beetje met je hand?
mistid balen van je hoofdpijn!
Vief gaaf jochem is leeuk ;) guus is ook goed :j
Noor Zou dan ook niet gaan idd..
Kan het topic ook niet meer zien! jammer!!

Zo heb een heeerlijke spring les gehad weer de puntjes op de I dus ben benieuwd zondag :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:48

Super dat ze zo lang op haar ijzers kan Vief. Hetje moet eigenlijk om de 6/7. Die voeten groeien gewoon snel. De rest kan net iets langer.
Caro: Veel sterkte en hoop voor je dat het mee valt!!

Net nog even met Maat en Trakkie springles gehad. Amati ging echt goed springen. Hebben ook alles nu echt op L hoogte gesprongen en dat voelt heel simpel. Trakkie was ondanks de hitte erg fit, maar ging ook erg lekker.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:54

Jackson kan ook wel 12 weken op ijzers maar dan is hij ook echt nodig :)

Pb lekker gereden dus! :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:38

Nou, Vorstin staat op haar nieuwe stekkie :) Ze was heel rustig met alles. Gewoon een beetje rond kijken en niet rennen ofzo. Ze heeft eerst ff alleen op het land gestaan. Toen met haar nieuwe maatje. Dat ging gelijk goed. Scheelt ook dat Vorstin hengstig is, en niet van zich af slaat. Ze liet echt alles toe. Daarna de andere twee erbij gezet, waarvan 1 wel een echte bitch is. Die wilde Vorstin echt wegjagen, en hij sloeg ook echt. Gelukkig was Vorstin snel weg. Haar maatje liet haar ook ff in de steek, en was ook even niet zo lief. Gelukkig gingen ze al snel hun eigen weg, en stonden er twee paartjes te grazen met een hoop tussenruimte. Ga morgen nog niet rijden denk ik, woensdag mag ze weer werken. Vorstin gaat trouwens gewoon iedere 8 weken naar de smid. Ze zou soms wel iets langer kunnen, maar vaak zijn de ijzers al heel dun doordat ze veel op het harde loopt.

Succes met avonddiensten Lotte
Sterkte Caro :(:)
Leuke week idd Vief :D Fijn dat Woll zo lang met haar ijzers kan
Lekker zo'n dagje thuis werken Heleen
FIjn dat je zo lekker gesprongen hebt Corien! Was je naar Jeroen?
Mooi dat jij ook zo lekker gesprongen hebt PB!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:04

Snoek ja ging echt lekker :D :D was ook eeeerug tevreden!
lekker dat ze het naar der zin heeft!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:19

Fijn dat de springles goed ging PB&Corien!
Fijn dat het verhuizen gelukt is Shanouk!

Ik heb net even nieuwe springcoupons met de scooter opgehaald uit het dorp verderop. Echt leuk zo even met de scoot!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:31

Heerlijk he een scooter ik ga morgen ook :) heerlijk!

Ik ga op bed :wave:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:49

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:54

Mooie actie foto's pb!

Ga nu echt richting bed!

Ps had net lekker een B&J Cookie doogh :9

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:55

Bekende hindernissen, PB. Die picknicktafel is irl idd breder dan je denkt!

Ha ha ha! Iedereen aan de B&J's! Ik heb het laatste restje Fairly Nuts genomen. Nu heb ik nog 2 bakken, de baked alaska en de monkey nogwat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:58

Chunky Monkey!! Die is heerlijk!
Ik ga gelijk nog wat NYSF en cookie dough

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:05

En dan allemaal weer aan de lijn ;)

Leuke foto's PB! Waar is dat?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:05

Dit is in Minderhout.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:06

Ok, ken ik niet, nooit geweest. Ziet er leuk uit, in ieder geval.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:06

Idd heleen :') slanki!