Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWOllie schreef:Wel opvallend hè, dat je in de dressuur zo weinig, en in het springen zo veel schimmels ziet???
Ja dat is idd wel opvallend, nu je het zegt

)
)
(wel hc, want ging me toch om het vertrouwen en dan hoefde ik niet helemaal coupon te halen bij de auto
)
Was wel heel blij dat het weer zo lekker ging
Andere twee hadden 12 en 16 strafpunten, dus zo slecht had ik het nog niet gedaan
. Super zeg!
.
Maar ik vond het zo stom om je daarmee te gaan feliciteren als je alleen maar een vak afgesloten had 
Maar ik heb superfijn gereden en daar ging het me even om
Pinacolada schreef:
Vrij op vrijdag Andrea? Leerdag is dat. Ik heb dus eens op een open dag voor een zaal verteld dat onze klas wel 2 dagen in de wek vrij had..leraar ging zich er opeens heel hard mee bemoeien dat het geen VRIJ was. Vond ik altijd wel
.
renskek schreef:
Ik vind die Cumano echt grandioos. Wat een vermogen. Echt heel gaaf. Als ik moest kiezen tussen die vier paarden, werd het Cumano. *niet dat ik die keuze ooit hoef te maken* Maar wel leuk om over na te denken.

Biertabje schreef:wat was ook al weer de afmeting voor een logo op een dekje?! ik kan dat nooit vinden in het reglement
Eerst vond mijn pa het niks maar toen ze mooier begon te worden was het ach ja een mooie vos is niet lelijk. En mijn pony was ook een vos.
Daarom maar bruintjes