[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:00

http://www.mstwente.nl/oogheelkunde/mee ... vlies.doc/
Volgens mij heeft m'n oog dit

Veel plezier Jitske!
Mijn les van Emmy ging ook wel goed. Sam moet zich alleen nog meer gaan loslaten. En mijn handenprobleempje kwam natuurlijk ook weer aan bod. Mijn ene hand doet dus gewoon veel meer dan de andere. Nou vindt Sam dat ook wel weer fijn, dus die maakt daar weer handig gebruik van. Vooral rechtsom wil hij heel fijn inbuigen, waardoor ik zelf automatisch weer wat meer met rechts ga doen. Maar contrastelling vond ie weer niet zo leuk, dus dat ga ik nou even goed oefenen

Verder nog even de travers gedaan (in stap) en Emmy zei ook al dat ie eigenlijk heel erg z'n best doet en z'n kont ook wel ver genoeg naar binnen doet, maar omdat hij het zo ver doet is het voor hem nu bijna onmogelijk om nog stelling te houden. Daarom moet ik nu eerst zorgen dat ie de stelling aan kan en dan maar even iets minder scherp inzetten.
Maarja was dus wel weer leerzaam!! M'n zonnenbril hielpt trouwens wel goed. Alleen iedereen zat me wel een beetje raar aan te kijken

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:03

veel sterkte JJ en Liellie

ik heb even een vraagje over vrouwenpolder. weet iemand hoeveel daar vorig jaar ongeveer meededen in het Z? kan niets op hun website erover vinden en ook tussen de uitslagen op de sgw-site staat ie niet (of ik moet er wel heel erg overheen gegeken hebben..)

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:12

Ooh, haha, ik zit toch niet bij CD in de les
Die mag gaan operen

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:37

Jiska schreef:
veel sterkte JJ en Liellie

ik heb even een vraagje over vrouwenpolder. weet iemand hoeveel daar vorig jaar ongeveer meededen in het Z? kan niets op hun website erover vinden en ook tussen de uitslagen op de sgw-site staat ie niet (of ik moet er wel heel erg overheen gegeken hebben..)

Er was volgens mij maar 1 of 2 ring(en) Z-paarden. Er is wel heel beroerd gereden in het Z daar in 2005.
Op de website van Vrouwenpolder staan de uitslagen nog van 2005.
Onder het kopje "wedstrijd" en dan onder "uitslagen".

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:38

JJ: we zullen aan je denken, hopelijk kan je Spirit vanavond weer een dikke knuffel geven!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:42

Ik heb vanmiddag Madine vanmiddag maar even goed laten galopperen Ik kuukelde er al bijna af toen ik net weg was, was nog tegenover ons huis. Mevrouw besloot om ineenkeer om te draaien, m'n rechterbeen zwaaide dus al behoorlijk ver naar m'n linkerbeen maar ik wist hem nog net op tijd weer in de beugel te krijgen. Heeft Madine zelf ook wel gevoeld want volgens mij drukte ik m'n been nogal in haar buik maar eigen schuld Heb haar daarna ook even goed laten weten dat ik daar niet van gediend was maar aan de andere kant moet ik er dan ook altijd weer om lachen.

Verder erg lekker gereden, paar heuvels gepakt die ze lekker actief aanpakte Wel vond ze een grote spartak wel wat te eng om zo maar ineens over heen te springen maar dat ging ook wel na een keer goed kijken

En nu ga ik even eten en daarna naar een concert van Blof!!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:44

Nou jullie worden vast gek van me....
We zijn net terug uit Emmeloord, ze wordt maandag geopereerd omdat ze eerst alle omstandigheden van het bloed e.d. goed op orde willen hebben. Uit eerste bloedonderzoek komt namelijk geen infectie, en dat bestaat niet. Dus bloed is nu opnieuw naar humaan lab gestuurd voor uitgebreider onderzoek.
Spirit zelf staat er redelijk oke bij, ze vindt infuus vervelend en is erg aanhankelijk. Nu moeten we het weekend maar even doorkomen en maandag afwachten.
Tot dan kunnen ze echt geen voorspelling doen

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:48

Oh getver wat rot JJ. Dat zal een lang weekend worden voor jullie.
Hebben ze in Emmeloord al wel gezegd wat het nu precies is met het been van sprits?
Als je dat (nog) niet kan/wil vertellen begrijp ik dat hoor!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:59

JJ: wat een naar nieuws zeg, heel erg veel sterkte en doe spirit maar een knuffel van mij

Lielle: wat erg, en ook heel erg zonde dat het zo moet gaan. Heel veel sterkte met dit verlies

andrea: veel plezier bij blof!!!

vief: wat een super goeie cijfers zeg (dat doe ik je niet na )

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:12

he bah wat rot JJ, zal een lang weekend zijn voor jullie

ik heb vanmiddag weer voor het eerst op Muis gezeten, begin was ze strontvervelend, op het eind liep ze braaf (toen ik mijn beugelriemen op springmaat had ) moet ik morgen toch maar zo de ring in gaan
zdie rotbok werd ook even een rondje gestuurd, zonder succes, want na 1 sprong van 30cm werd de ruiter alweer gelanceerd
grrr rotbok... ik was blij dat ik er niet op zat

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:17

Simmie: Er zit een ontsteking aan de achterzijde van de Linkervoorknie ter hoogte van de Capale schede?? Op de echo lijkt de gewrichtvloeistof te zijn veranderd, vermoedlijk in ontstekingsvocht. Hoe dit is ontstaan en wat er precies aan de hand is kunnen ze pas bij de operatie zien.
In het slechtste geval is het gewricht erg kapot/aangetast en moeten we haar laten inslapen. Maar kan ook zijn dat er maar iets heel kleins mis is en ze weer 100% hersteld. Het is in ieder geval alles behalve een standaard iets.
Het zou super zijn als ze 100% hersteld en de sport weer in kan, maar belangrijkste is dat ze weer thuis komt.
Ze krijgt het weekend antibiotica via infuus direct in de bloedbaan in de hoop dat infectie verminderd.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:26

pfff wat een spanning JJ
is alice inmiddels al op de hoogte?!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:48

Alice is op de hoogte en is erg van slag. We houden het weekend contact en maandag is zij ook weer thuis.

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 19:20

Jee JJ, nou maar hopen dat het iets kleins is.
We leven met je mee hoor!

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 19:30

Goh JJ.. wat een vreselijk nieuws..
Erg veel sterkte ermee!
Duimen dat de operatie zo goed mogelijk verloopt!

Vief, nette cijfers hoor!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 20:04

JJ, we duimen gewoon het weekend door voor je!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 20:20

JJ ik blijf ook duimen!!
Hoe is het met Yentil Anthea? Alleen vertellen als het een goed bericht is hoor, vandaag al zoveel naar nieuws

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 20:50

sterkte jj!
ik heb net niefke gereden. Voor het eerst weer sinds chaam, dat is het nadeel als je een paard moet delen.
we hebben het proefje geoefent en het ging heel goed.
als ze zich op wedstrijd nou ook eens zo braaf gedroeg haha!!
maar nief is nogal speels dus komen weleens wat bokkensprongen aan te pas en meestal in mijn proef !!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 21:15

bt: hoe gaat het met je gekraakte botjes en wervels? haha dat je er moe van wordt kan goed kloppen! ik heb altijd na de tijd als ik naar buiten loop al het gevoel alsof ik een marathon heb gelopen..

JJ: verschrikkelijk dat wachten! ik denk dat je dan het liefste bij je paardje blijft..Maar ik ga een kaarsje voor je aansteken hoor! hahaSterkte

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 21:24

ja het gaat wel, heb er wel last van, en ben nog steeds veel moe. ik heb vandaag al 2x onder de douche gestaan en straks nog een keer
ik baal dat we geen bad meer hebben

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 21:43

pffoe, sterkte met je lange weekend JJ. Hopen dat sprits vast opknapt tijdens het weekend!!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:08

Ik ben nog snel even hier om te kijken hoe het met Sprits is, en dat klinkt toch wel iets hoopvoller dan vanmiddag. JJ, we duimen gewoon door!

Verder heb ik heel veel PBtjes gekregen van jullie, wat ontzettend lief. Een paar ervan moet ik nog beantwoorden, dat zat er vandaag niet meer in, maar ik wil wel even zeggen dat ik net als JJ ontzettend blij ben met jullie

xXLidewijXx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:14

hoi lielle
echt erg! veel sterkte

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:57

Mijn springles ging echt super!!
Was pas de 2e keer weer springles na een tijd, en het ging echt lekker!
Heb nu van 8 tot half 9 altijd les met wat mensen op manegepaarden, is best grappig af en toe
en dan van half 9 tot 9, na het losrijden dus is hun les afgelopen, en dan heb ik priveles (nouja, vorige week eigenlijk met nog iemand, maar die stopte ook)
Ze was een stuk ontspannener dan vorige week, en kon er nu ook veel meer aan rijden en afstanden veel beter regelen
(best leuk, rijd ik daar als enige op een pony, en die paarden springen 40 cm ofzo, en ik 1,00/1,10m ofzo, we doen nog rustig aan, omdat ik zo'n tijd geen springles heb gehad)

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:35

Owh JJ, dat duurt nog lang tot maandag, maar aan de andere kant kan het ook weer positief uitpakken. Ik duim voor je en hoop er het beste van.

@Jitske, fijn dat je zo lekker hebt gesprongen

@BT, we hebben nog wel een oude badkuip in de wei staan...
fijn dat je vanmiddag weer ff kon rijden.

@Vief, dat con...itis klinkt wel heftig, ik hoop voor je dat het snel weer over is Staat trouwens wel stoer een zonnebril op.

Ik ga nu op bed want om 6.00 gaat mn wekker weer. Heb morgen de eerste buitenwedstrijd. Met Kees 2x dressuur en springen en de Indoctro doe ik alleen in het springen.