Succes Evie! Gewoon rustig blijven en logisch nadenken
Eef_Bam
Geplaatst: 16-05-11 12:42
Dat is nu precies wat ik van mijn lerares Latijn volgende week niet mag doen Mo ! "Gewoon opschrijven wat er grammaticaal gezien staat en niet gaan nadenken en opschrijven wat logisch is!" .
CoriienRN
Geplaatst: 16-05-11 13:01
Evie succes begrijpend lezen dus :p Lau klinkt lekker ene met die BBq en hightea ja qua datum 18 en 19 juni vlietlanden 24 en 25 maarsbergen op me verjaardag Dus ga op de rest af Mo wat gaaf!! staat hij dicht bij? Vief die woll word tijd dus voor der eigen beeb
Ga zo mooi naar huis keel word erger en morgen gelijk naar de ha!
Gefeliciteerd met je verjaardag Laura. Beterschap Corien Eef_Bam succes met je eind examen! Komt vast helemaal goed. Mendy is weer aan het werk, vakantie vliegt altijd veel te snel voor bij he. Wat een verhaal van Wolles. Schrik je wel weer even van. Gelukkig is wel alles goed. Geniet er even lekker van he Texelse!
ja vliegt te hard voorbij. moet nu gaan maar wordt niet zo vrolijk als ik naar buiten kijk. wordt dik in pakken en regenbroek aan..
viefdepief
Geplaatst: 16-05-11 13:37
Ik hoop het Roos
Evie: Heel veel succes! Heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken Laura: Wat leuk dat je het zo uitgebreid gaat vieren. Je taarten klinken heerlijk
Heb net weer een stel (om precies te zijn 6 ) prachtige jasjes gekocht.. En dat terwijl er al zo'n 8 jasjes uit Duitsland onderweg zijn.. Kreeg de afgelopen dagen ook al weer behoorlijk wat pb'tjes met daarin de vraag wanneer er weer nieuwe jasjes zouden komen
Die wil ik iig wel een keer irl zien en onze aarden staan vlakbij den Bosch dus dat is makkelijk af te spreken
viefdepief
Geplaatst: 16-05-11 14:20
Kijk, dat is nog eens makkelijk Laat het je weten wanneer ik hem binnen heb, hoop binnen 1,5 week
Marijke: Klopt, zijn altijd super chic! Ik heb nu voor het eerst jasjes van het model Derby besteld (dat is een wat korter model) hoop dat die net zo mooi zijn als de wat langere jasjes
Die zijn mooi Vief, das die met de dubbele split. Ik wil daar graag een blauwe of een donkerbruine van. Weet alleen niet of jij ook grotere maten hebt besteld. Ben heel benieuwd.
Ok klinkt goed! Foto's waren niet zo top en kon online ook geen plaatje vd achterkant vinden. Weet zo even niet meer welke maten ik precies gekocht heb. Gaat iig om een chique bruine met ruit en verder 2 zwarte met caramelkraag en een grijze met een babyblauw kraagje, weet wel dat die laatste een 36 is..