[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 07:39

peanutbutter schreef:
Nou zeg! Dan bel ik morgen gelijk de KNHS. Echt ze zouden eens een keer goed registreren!

Da's balen zeg!
Ik zou ook even contact opnemen met het secretariaat van Castenray. Even checken of zij de uitslagen wel goed hebben doorgegeven. Zo niet, dan moeten zij aan de KNHS doorgeven dat zij het fout hebben doorgegeven. Ik had nl vorig jaar in Gorssel ook zoiets. Was toen door het secretariaat verkeerd ingevuld!

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:03

Heb de uitslagen al bekeken en daar staat op UITSL. Wat ook klopt vanwege het springparcours, maar er staat ook bij dat dat in het springen was en niet in de cross. Dozen hebben gewoon niet verder gekeken dan hun neus lang is.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:06

Ok, als dat ook zo is doorgegeven aan de KNHS, dan hebben ze de UITSL. idd verkeerd geinterpreteerd.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:23

Goeiemorgen!
@PB: Balen dat ze je 2 verliespunten hebben gegeven! Toch maar even een belletje aan wagen dan.

Wat een drukte was het vanmorgen op de weg.... dus wat later als normaal op stage, maar geloof dat er meerdere last van hebben :o
Aan het eind van de middag moet ik weer naar de fysio, daarna snel door naar huis, want dan komt de smid en vanavond ook nog op kraamvisite bij iemand van de vereniging. Weer behoorlijk strak gepland allemaal, maar ja :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:42

Goedemorgen!
Wat een B&J-fanaten hier zeg! Daar begin ik niet aan hoor, pas ik straks zeker niet in mijn heeeeel korte broek ;)

Vief & Anthea: gefeliciteerd met de WP!
J_N: succes met je drukke dag!
Snoek: succes met het verhuizen van Vorstin, gelukkig was ze niet stijf!
PB: idd even contact opnemen met de KNHS!

Kermisborrel was gezellig! Vanacht mijn cross van zaterdag nog even herbeleefd :+ Schijnt dat ik van alles aan het uitkramen was. En dat terwijl ik groot deel van de avond aan een frisje heb gezeten.. ;)
Er heeft zich inmiddels een mooie bloeduitstorting gevormd op mijn been, maar de pijn wordt alweer minder gelukkig!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:57

Ja, je had een lelijke val Noortje, hoorde ik . Met je paard alles ook nog in orde? Wel knap dat het daarna nog zo goed is gegaan.

Leuke foto's Anthea, gefeliciteerd met je puntje. Ja, het was eigenlijk te warm voor een dressuurwedstrijd.

Wat balen BP. Ik ben benieuwd wat ze zeggen bij de KNHS.

Oh, zijn er al mensen naar Ermelo toe? Naar de allroundweek dan zeker. Ik ga over 2 weken naar de SGW week. Het gaat snel nu.

Ik ben ook gek op B&J ijs. Koop het zelf eigenlijk nooit, maar heb het al een paar keer bij de postcodeloterij gewonnen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 09:04

heleenxx schreef:
Ja, je had een lelijke val Noortje, hoorde ik . Met je paard alles ook nog in orde? Wel knap dat het daarna nog zo goed is gegaan.

Ik was toch niet het gesprek van de dag hoop ik?! :o
Paard was wel geschrokken, heeft daarna alle brutaliteit overboord gegooid en goed naar het vrouwtje geluisterd ;) <3 Nee hoor, hij is er goed vanaf gekomen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 09:15

Zo KNHS gebeld en het is alweer geregeld. Ze kon het zo opzoeken en zag gelijk dat het niet klopte. Gelukkig maar, wil toch graag na het NK overstappen en als ik dit soort verliespunten ga krijgen wordt het me wel lastiger gemaakt :P

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 09:22

Gelukkig maar PB, dat is weer snel recht gezet.
Nee hoor Noor, je was niet het gesprek van de dag. Ik kwam Snoekiej zaterdag tegen en die vertelde het aan mij.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 09:40

Ik heb Marco al gevraagd of ik zaterdag weer les mag, zodat dit kneusje zondag wel blijft zitten tijdens CC :)

Mooi dat het opgelost is PB!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 09:43

Hmmz, zie nu op school dat mijn laptop gister wat berichten heeft overgeslagen...
Leuke foto's Anthea! gefeliciteerd met je wp!
Wow, nu al hooipakjes Benthe! Op de trekker is niet zo erg, het opgooien en stapelen wel :+ . Leuk dat de nieuwe het zo goed doet! En idd weer een strakke planning!
Haha Noor, fijn dat het gezellig was! Jammer dat je been toch nog blauw is geworden!
Fijn dat het is opgelost PB!

Ik ben alweer op school, kan wel thuisblijven maar daar heb ik ook zo weinig aan. Moet niet teveel lessen meer missen ivm proefwerkweek, en ik weet altijd de laatste proefwerkweek redelijk te verpesten. Een schooljaar is eigenlijk net te lang, of beter, de planning van school slecht. De 1e periode duurt echt onnozel lang, net als de tweede. De 3e en 4e zijn heel kort en dan ook nog veel uitval door feestdagen enzo. Wel vervelend.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 09:44

@mistid: balen van je hoofdpijn! Is het inmiddels weer weg?
@AntheaV: mooie foto's! Vooral de bovenste is echt mooi! Gefeliciteerd met je winstpunt.
@jipje_niekje: Hij was lekker fris in het bos dus :D Mooi dat de nieuwe het ook goed doet.
@TG: inderdaad veel succes en plezier met je 1e werkdag!
@_Noor: Mooi dat de borrel leuk was!

B&J is zeker lekker :)

Debuut gehad in Oudkarspel. Was eerst heel erg teleurgesteld door mijn stelpunten ( 5,5) maar heb duidelijke uitleg gekregen via bokt van de jury wat ik erg op prijs stel. Ik kan er wel wat mee en ga ermee aan de slag.
Maar goed, cross was verder wel foutloos.. Merrie deed het super :) Twijfelde een beetje bij het water dus dat heb ik in draf gedaan.

Helaas op de terugweg enorm in de file ( ongeluk gebeurd) en ze was het zo zat, dat ze keihard ging slaan met haar voorbeen tegen de zadelkamer. Ze heeft dus een dikke knie en de zadelkamer heeft deuken.
Het zag er vanochtend al een stuk beter uit gelukkig :) Heb haar lekker op het land gegooid. Vanavond even 20 min met een lang teugeltje rijden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 10:58

Meurning!
Ik heb al wat dingetjes gedaan, die ik al heel lang had liggen. Ga zo naar stal, vast een paar keer heen en weer rijden met de spulletjes. En ik zal Vorstin ook nog ff een kwartiertje longeren, kijken of ze nog goed loopt!

Leuk dat de nieuwe het ook goed doet Benthe :D
Lekker handig weer PB :+ Mooi dat het opgelost is!
Haha, lachen Noor :D Sterkte met je bloeduitstorting :(:)
Leuk dat je ook al bijna naar Instructieweek gaat Heleen! Ik mag over 6 weekjes!
Sterkte op school Mirthe
Balen van je paard's dikke knie Nessah. Is ze niet kreupel?

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 10:59

Nee, ze loopt niet kreupel. Denk gewoon een blauwe plek.. Het is ook zacht.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 11:16

Morning!!

@PB: Lekker is dat!! >;) KNHS af en toe := ...
@Anthea: Wat een mooie foto's!! Ziet er goed uit hoor!!
@TeeGee: Succes!! :D
@Heleen: Leuk dat het bijna zover is!! :D

Hier lekker uitgeslapen :z ... Niet veel boeiends meegemaakt eigenlijk, ben vooral druk met werken en in m'n hoofd druk bezig met wat ik nog moet doen voor m'n diff %) . Woensdag ga ik pas weer op Wo, die heeft nog even wat langer vakantie :) . En druk aan het leren voor m'n theorie-examen, hebben we dat ook maar weer gehad :) ..
De crosstraining op 20 juni heb ik dus afgezegd, want het wordt te krap qua tijdsplanning, mijn moeder wordt de dag erna ook in het ziekenhuis verwacht. Ben benieuwd hoe het is als ik straks klaar ben, of er dan wat meer rust is :P ...

Ik ga naar Wolin en dan weer avonddienst nummer 3 van de 4 :wave: ..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 11:19

Hoi,

Net poging gedaan om de merrie te rijden maar na een paar rondjes stap en een schrikreactie van paard maar weer afgestapt. Merrie wilde amper lopen en ik kon amper op het dressuurzadel zitten. Ga vanavond maar even langs bij de centrale huisartsenpost aangezien het eerder erger dan minder wordt..

Las een aantal goede uitslagen van Oude karspel en andere concoursen +:)+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 11:23

Oei, dat is niet best Caro... even langs de dokter kan geen kwaad.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 11:34

Caro: Dat klinkt niet zo goed, dan is het wel slim om even langs de da te gaan :(:)
PB: Wat fijn dat het goed is opgelost met de KNHS
Nessah: Goed van je foutloze cross, en ook fijn dat je nu weet waar je aan moet werken
Mistid: Succes op school. Hopelijk houdt je hoofd het goed

Ik ga zo even bezig voor school, moet nog best veel doen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:28

Middag :wave:

Anthea: Leuke foto's :) En succes met je school-werk!
Benthe: Hoop dat de fysio wat vooruitgang ziet :)
Mistid: Auw :\ Gaat het inmiddels al weer wat?
PB: Dat is wel heel slordig :=

Vraag me trouwens af hoe het met Rosalie gaat.. Die heb ik echt al heel lang niet meer gezien hier....

Woll heeft weer nieuwe ijzers. Nieuwe smid en dat ging goed :) Ziet er weer keurig uit.
Heb maar weer een afspraak gemaakt voor over 12 weken.. Ideaal zo'n paard :D

Heb mijn wedstrijdtroepjes inmiddels al mooi in de was en weer opgeruimd..
Zo de rest van mijn kamer ook maar eens onder handen nemen en dan vanmiddag eens even druk aan de studie. Wel een leuk weekje voor de boeg. Woensdag naar Jochem Meyer en zaterdag naar Guus :#

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:42

TWAALF WEKEN Vief!? Wolin gaat echt elke 6 weken :P , zeker nu met dat landseizoen...

Wat leuk dat je naar Jochem Meyer en Guus Meeuwis gaat :):) , leuke dingen in het verschiet!!

En inderdaad.. Rosalie is hier al even niet meer geweest...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:44

Die van mij houden ze er meestal 8 weken onder. Op zich kan het dan nog wel, maar wil liever niet te lang wachten. Yentil kon ze ook echt wel 12 weken onder houden.
Leuk dat je naar Jochem en naar Guus gaat Vief!! *D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:49

Ja, serieus 12 weken... Ik vond het in het begin ook echt heel raar := Maar het is zonde om ze eronderuit te halen als er nog niks aan gedaan hoeft te worden. Achter heeft ze geen ijzers en daar was hij echt zo mee klaar. Ze heeft gewoon nogal makkelijke hoeven (ter compensatie) :+

Heb er ook al helemaal zin in :D

Edit// [OV] [GEZ] Ik wil een paard! :')

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:56

Nou laten we hopen dat dat een grap is :?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:56

_O-
Ik had het topic al gezien ja, en het is niet eens 1 april.... ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:58

Dat topic is echt te grappig :+

@ vief: bij ons gaan ze gewoon als ze er aan toe zijn en dat is echt niet met 6 weken :) :n 12 weken hadden we idd met Pino ook altijd. Nu vaak wat korter.