[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:36

Dat hadden de DA geprobeerd maar dat was niet gelukt. De planning was om dat vandaag te doen maar dat hoefde dus niet meer.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:37

Was de merrie moeilijk drachtig te krijgen dan? De kans dat het goed komt is dus zeg maar nul? :(:)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:38

Jeetje dat is erg balen caroline :(:)

Hoe gaat het met opbouwen Rowo ;) ?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:39

Ik ben er net heen gefietst, gaan ze net allemaal thuis eten :+ Kon k weer terug fietsen. :( 1 uur moet ik parcours opbouwen met de parcourbouwer.

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:41

heb de crossbeschermers binnen :D

zo maar eens kijken of ze passen.. en als ik ze goed om kan krijgen, en niet verkeerd om ahaha :o?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:48

@rowo. Normaal is de merrie zo drachtig 1/2 pogingen maar in combinatie met de onze 1e keus was de merrie na 4 pogingen niet drachtig. Nu met onze 2e keus zo drachtig maar wel van een tweeling. Was nu ook weer dichtgezet.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:52

Welke hengst(en) heb je erbij gehad dan?

Zetje had ook direct een dubbele eisprong en was meteen drachtig. Gelukkig zat er maar 1 vruchtje en hoefde er geen afgeknepen te worden. Hopelijk krijgen wij volgend jaar wel een mooi Van Goghje :))

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:55

1e keus whitesnake. 2e Advance.
ze was op maandag en woensdag geinsemineerd want beide dagen zat er een goed ei.

Ik moet een hengst hebben die groot fokt en springt want merrie is maar 154,5m maar wel paard gefokt en fokt haar karakter en instelling goed door.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 12:59

Goeiemiddag!
Ik heb al gewerkt op stal vanochtend. Straks appeltaart bakken, had ik op stal beloofd als ik zou slagen voor mijn rijbewijs :D

Gefeliciteerd met je nieuwe paard Sussie!
Balen Caroline :(:)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:37

Caroline, balen dat het de scan niet zo positief was. Maar het is toch nog niet 100% zeker dat het niks meer wordt?
Shanouk, nog gefeliciteerd met je rijbewijs! Succes met het bakken van je taart :P

Ik ben een nachtje meegeweest bij mijn vriend op de vrachtauto. Gister om 10 uur 's ochtends weg gegaan, hele dag een beetje Nederland doorgereden. We zijn blijven slapen in Oosterwolde (half uurtje van huis, haha) maar daar moesten we vanmorgen een lading lossen. Het was de bedoeling dat we vandaag nog wat adresjes hadden en vanmiddag wel weer thuis waren. Maar onverwachts stuurde de planner mijn vriend nog door naar Belgë, nou ik moet morgen werken dus kon niet meer mee. Ben ik in Drachten afgezet bij een bushalte langs de snelweg. Zou nog een half uur moeten wachten op de bus, nouja is niet anders. Kwam die bus niet opdagen! Bleek later dat ik op een knopje had moeten drukken aan een paal. Dat wist ik echt niet, dus die bus is gewoon over de snelweg doorgereden. Ik heb mijn vader toen maar opgebeld en die is me gelukkig komen ophalen. Anders had ik nog een uur moeten wachten bij die stomme bushalte bij de snelweg. Bah, wat een rotdag.
Ben nou gelukkig weer thuis en ga vanmiddag maar wat leuks doen met mijn paardje.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:46

Da was niet erg positief want de vrucht zag er grillig uit volgens hem. Vorige keer was het mooi rond en dit keer niet. Ook kon hij niks zien kloppen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 14:22

Goeiemiddag!
Ik heb het erg druk gehad de afgelopen dagen, dus eigenlijk geen tijd gehad om bij te lezen/te reageren. Nu net toch een poging gedaan :o
@Shanoek: Gefeliciteerd met je rijbewijs! Lekker gevoel he?!
@Andrea: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En handig verjaardagscadeau!
@Carolien: Balen dat de merrie waarschijnlijk niet mooi drachtig is, volgend jaar lukt het hopelijk wel weer.
@Sussie: Wat leuk dat jullie een nieuw paard erbij hebben! Heb je al foto's?
@Kim: Spannend dat je met Sofie ook gaat crossen, wel fijn dat ze alles eigenlijk zo gemakkelijk oppakt.
@Rowo: Veel succes met jullie concours van het weekend.

Ik ga zo maar is even proberen te rijden. Heb mijn hand op het werk klem gehad tussen een stapel kratten en de muur :o helaas mijn hand die gebroken is geweest, nu is hij dus weer helemaal dik en pijnlijk :( Maar ik wil eigenlijk morgen wel graag op concours, dus ga toch maar is even proberen om ermee te rijden.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 14:36

Wat balen zeg Caroline :(:)

Vanmorgen even lekker gereden in het zonnetje! Ben nu flink aan de dressuur aan het werken, even wat meer de puntjes op de i proberen te krijgen. Met veel belonen lukt dat ook al aardig, overgangen worden steeds constanter en ze is erg lekker aan het been :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 14:41

Ik ben met een uurtje vrij. Eerder vrijgekregen. Zo eerst mijn fotoalbum bij de kruidvat ophalen van vakantie en dan mijn schimmels trainen. Beiden hebben 2 dagen vrij gehad en ze zijn vandaag voor het eerst weer in het gras geweest sinds het incident met het sproeigebeuren. Tot op heden geen bericht gehad dat zij weer rondje dorpen zijn.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:43

Hey hallloooooo!! :D

Terug uit Thailand 8-) !! Ben vanmorgen om 9 uur aangekomen. Ben gisteravond teruggevlogen naar Bankok vanaf Phuket en pas om 2.30 vlogen we van Bankok naar NL, we hebben 6 uur zitten wachten :+ .
Ik heb een heeeeeerlijke vakantie gehad en ik ga zeker weten nog een keer terug naar Thailand :+: , jullie hebben al een keer kunnen lezen hoe ik het heb gehad ;) .

De laatste week was vooral relaxen, daar merkte je echt dat het het regenseizoen was en kwamen er soms spontaan enorme hoosbuien op zonnige dagen. We hebben eergister nog gesnorkelt en dat was wel heel erg mooi!! :j

Ben gelijk even Wo op gaan zoeken, die kwam meteen knuffelen en kroelen!! Ze zag er goed uit, maar ik schrok wel gelijk van hoeveel spier ze eigenlijk is kwijt geraakt na al die weken helemaal niks doen... :\
Nu ze zich weer beter voelt, gaan we het maar weer eens rustig oppakken met wat longeren en wat rustig aan rijden. Nog even hoefsmid bellen voor afspraak binnenkort.. heb twee potentiële hoefsmeden die het willen doen.. Maar hoe weet je van te voren of het echt kundige smeden zijn en niet zomaar een paar wiggen er onder knallen of wat nog meer voor gekke dingen? Lastig..
In mijn vakantie is mijn osteopaat nog geweest en die heeft niks kunnen ontdekken bij Wo, die was helemaal goed bevonden, ze vond Wo wel super in conditie ondanks alle weken rust.. misschien ben ik wel gewoon een hele dikke Wolin gewend :o ... Bovendien moest mijn moeder Wo longeren en daarbij liet Wo overduidelijk merken dat ze dat wel weer heel leuk vond 8-) .. (ben blij dat ik voor mijn vakantie nog een nieuwe longeerlijn had aangeschaft!!)

Heb in het vliegtuig niet kunnen slapen, ondanks een temazepammetje :o .. Dus vanavond maar eens even op tijd mijn bed op zoeken :D .

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:52

Ik ben helemaal blij :o Heb mijn mondeling van afgelopen week gehaald :D
Als enigste van de hele groep, dus dat is toch wel weer extra leuk. Maar dat betekent ook dat ik in ieder geval in februari mag beginnen met mijn afstuderen. Dus zoals het er naar uit gaat zien ben ik volgend jaar juli afgestudeerd :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:58

Gefeliciteerd Benthe!! :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 17:09

Knap hoor Benthe!!!
Welkom terug Lotte.

Appeltaartje staat in de oven :9

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:22

Klinkt als een fijne vakantie Lotte! Behalve de terugreis ;)

Gefeliciteerd Benthe!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:38

Shanouk: Gefeliciteerd met je rijbewijs!!

Lotte: Welkom terug. Het klinkt als een heerlijke vakantie.

Caroline: Balen van het vruchtje!

Verder heb ik niet azlles kunnen onthouden.
Heb vanmiddag heerlijk gesprongen met Amati. Wordt iedere keer dat ik met dat dier rijd verliefder op hem :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:46

PB: Wat leuk dat Amati het zo goed doet!! +:)+
Caroline: Wat een pech zeg!! :(:)

Wat een pestweer :oo !! "Welcome to the Netherlands" :D

Net hagel, regen, onweer, zon, weer hagel, nog meer hagel, nog veeeeeel meer hagel, onweer, regen.. poeh :P , geen peil op te trekken.
Heb Wo maar eens even een VIP-behandeling gegeven :) .. ze is trouwens prompt vandaag haar gipsvoet kwijtgeraakt := .. Toch best knap na 3 weken :D .

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:13

Proficiat Benthe!
Altijd fijn als een jonge het fijn oppakt PB :)
Dat is niet al te best Caroline :(:)

Vandaag maar terug gegaan naar de winkel met mijn nieuwe laarzen omdat ze toch niet goed pasten, daar nog verschillende laarzen gepast maar niets paste, dus die man mijn voeten opmeten heb ik in linkervoet nog net geen 40 en in de andere voet 41 :+ , toen maar hoge veterschoenen met rits geprobeerd, die door een ander soort hak achteraan wel pasten, daarna een aantal verschillende chaps geprobeerd en uiteindelijk goede gevonden :D Die man heeft een eigen fabriek en verkoopt een beetje aan huis

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:31

Wat balen zeg Caroline!
Leuk dat Amati het zo goed oppakt PB!
Welkom terug Lotte!
En proficiat Benthe :D !

Vandaag lekker 2 proefjes in noodweer gereden :z (regen, donder, bliksem)
mistid schreef:
Wauw, was de laatste die nog in de proef reed := .
Had 181 en 179. 2e punten vond ik minder grappig, het was wel wpwaardig maar iets slordig omdat ik maar moest blijven rechtrichten omdat hij steeds met de kont tegen de regen inwilde :\ . Ik had helemaal niet door dat ze de boel aan het aflassen waren onder mijn proef :=

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 00:34

Lotte welkom terug,, morgen reageer ik meer, ga nu snel slapen !!

Ps en julie krijgen morgen leuk flimpje van vorig weeken van mij en jackson :)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:04

Goedemorgen :D