Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? 
Kon k weer terug fietsen.
1 uur moet ik parcours opbouwen met de parcourbouwer. 

helaas mijn hand die gebroken is geweest, nu is hij dus weer helemaal dik en pijnlijk
Maar ik wil eigenlijk morgen wel graag op concours, dus ga toch maar is even proberen om ermee te rijden.
!! Ben vanmorgen om 9 uur aangekomen. Ben gisteravond teruggevlogen naar Bankok vanaf Phuket en pas om 2.30 vlogen we van Bankok naar NL, we hebben 6 uur zitten wachten
.
, jullie hebben al een keer kunnen lezen hoe ik het heb gehad
.
... Bovendien moest mijn moeder Wo longeren en daarbij liet Wo overduidelijk merken dat ze dat wel weer heel leuk vond
.. (ben blij dat ik voor mijn vakantie nog een nieuwe longeerlijn had aangeschaft!!)
.. Dus vanavond maar eens even op tijd mijn bed op zoeken
.
!! "Welcome to the Netherlands"
, geen peil op te trekken.
.. ze is trouwens prompt vandaag haar gipsvoet kwijtgeraakt
.. Toch best knap na 3 weken
. 

, toen maar hoge veterschoenen met rits geprobeerd, die door een ander soort hak achteraan wel pasten, daarna een aantal verschillende chaps geprobeerd en uiteindelijk goede gevonden
Die man heeft een eigen fabriek en verkoopt een beetje aan huis
!
(regen, donder, bliksem)mistid schreef:Wauw, was de laatste die nog in de proef reed.
Had 181 en 179. 2e punten vond ik minder grappig, het was wel wpwaardig maar iets slordig omdat ik maar moest blijven rechtrichten omdat hij steeds met de kont tegen de regen inwilde. Ik had helemaal niet door dat ze de boel aan het aflassen waren onder mijn proef