Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lappie_Lap schreef:Idd!
Naast dat onze eigen katten wel eens wat last van stemmingswisselingen hebben
Was er ook eens een jong wit katje in onze garage .. ik wilde het pakken, maar hij pakte mijHield zich met z'n tanden vast in m'n handpalm onder de duim ... even later zette die zich met z'n achterpoten op m'n hand af om weg te springen.
Wij ook bellen, maar de dokter vond het niet nodig dat ik kwam ... omdat ik nog binnen de entingsperiode zat oid (die entingen die je vroeger kreeg).

floor01 schreef:LL: en dan vergeten ze helaas alle bacterien die je mee binnen kunt krijgen bij een flinke krab of bijtwond....
Voor thuis heb ik een aantal setjes.. niet dat het ooit setjes zijn
rowo schreef:Wat leuk voor Alice zeg! K wist niet eens dat ze zwanger was
Ik zag haar nog wel rondscharrelen in Etten Leur, ze zag er niet zwanger uit
Hoorde het groomingteam van Jan van Beek nog wel over keizersnedes praten en dat het erg lang duurt voor je dan weer op de rails bent, etc.. denk dat het op de zwangere Alice sloeg.. Ben erg blij voor d'r!!

Het ijzer zit nog steeds onwijs los, en de hoefsmid heb ik nog niet te pakken gehad. Mag toch wel hopen dat hij voor Etten-Leur kan komen
!

Maar goed mama haar even bij het bit gepakt en toen durfde ze wel weer verder. Later onderweg was ze wel heel braaf, soms nog een beetje gedraai, maar verder wel heel braaf. Spoor 4x overgestoken, zelfs 1x toen de trein al best wel snel nadat we het spoor hadden overgestoken eraan kwam, maar daar deed ze niks op uit. Bruggetjes liep ze ook stoer overheen
En ook nog lekker stukje gegaloppeerd. Was echt leuk. Bij vriendin in de bak nog even gewacht totdat mijn moeder er weer was, want moest nog stuk alleen langs de weg.
Verrotte balk doormidden oopsie 
Heel veel geleerd dus vandaag en lekker genoten van het zonnetje. Ga haar zo maar even het dek weer op doen kon ze mooi nog even uurtje zonder deken naar buiten 

.