[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jenga_8

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 13:49

Ik vind een cross-setje leuk voor de herkerbaarheid tijdens de cross. maar om nou elke dag gematched rond te rijden! help, daar heb ik het geld en de puf niet voor!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 13:53

Nee met de cross heb ik het ook, thuis niet. Maar k zorg altijd wel dat het niet mega vloekt.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:17

Inderdaad Jenga! Meestal komt het er op neer dat het niet bij elkaar moet vloeken, voor de rest kan alles prima.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:22

Daar heb ik gelukkig Yvonne voor. Anders zou het echt een ramp worden.

Zag zojuist dat Alice vanochtend van een dochtertje is bevallen (Jantien). Met een beetje mazzel hoopt Alice weer in Maarsbergen te kunnen starten.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:43

Wat een leuke naam! haha, bijna net als mij!

Ik heb ook niet echt bewust setjes! Wel 2 dekjes met peesbeschermers die er gewoon bij passen. Vind bruine dekjes erg mooi en ook bruine peesbeschermers, dus dat past altijd!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:16

War leuk zeg voor Alice!!

Ik ben deze hele week verder vrij, echt heerlijk. Helaas moet ik wel veel toetsen leren voor volgende week

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:34

Lappie_Lap schreef:
Idd!
Naast dat onze eigen katten wel eens wat last van stemmingswisselingen hebben Clown
Was er ook eens een jong wit katje in onze garage .. ik wilde het pakken, maar hij pakte mij Tong uitsteken Hield zich met z'n tanden vast in m'n handpalm onder de duim ... even later zette die zich met z'n achterpoten op m'n hand af om weg te springen.
Wij ook bellen, maar de dokter vond het niet nodig dat ik kwam ... omdat ik nog binnen de entingsperiode zat oid (die entingen die je vroeger kreeg).

Jah bij mij heeft ie me daar ook gepakt en liet zowat niet meer los.. Ik ben nu 18 en zat dus op het randje met die enting, hij wilde toch maar niet het risico nemen toen hij mn hand zag.. kan nu weer 10 jaar vooruit.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:39

Wat leuk voor Alice zeg! K wist niet eens dat ze zwanger was Bloos

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:40

floor01 schreef:
LL: en dan vergeten ze helaas alle bacterien die je mee binnen kunt krijgen bij een flinke krab of bijtwond Boos!....

Inderdaad!! Smerige zooi! En ze bijten ook nog eens lekker diep... flinke scheut goor Rijnwater eroverheen doet wonderen voor lelijke wonden Gestoord

Ik vind die setjes voor de cross erg leuk, leuk herkenningspunt!! Knipoog Voor thuis heb ik een aantal setjes.. niet dat het ooit setjes zijn Nagelbijten / Gniffelen

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:46

rowo schreef:
Wat leuk voor Alice zeg! K wist niet eens dat ze zwanger was Bloos

Ik ook niet.. Bloos Ik zag haar nog wel rondscharrelen in Etten Leur, ze zag er niet zwanger uit Gestoord Bloos Hoorde het groomingteam van Jan van Beek nog wel over keizersnedes praten en dat het erg lang duurt voor je dan weer op de rails bent, etc.. denk dat het op de zwangere Alice sloeg.. Ben erg blij voor d'r!! Haha!

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:07

Goeiemiddag!
Vind je eigen crosskleur inderdaad leuk. Maar ben iemand die thuis en met trainen echt niets uitmaakt wat voor kleur ik aanheb. Of het paard... Knipoog
Leuk van Alice: en dan zit ze al snel weer op het paard zeg!!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:33

Zo ook weer terug van stal.
Net springles gehad. Ik moest zonder teugels Clown
Was echt vet moeilijk, moest ik alleen maar sturen met m'n benen.
En ik zit al niet zo goed en nou was het helemaal niks Clown
Was echt een raar idee dat ik geen teugels in me handen had.
Verder maakt het eigelijk helemaal geen verschil, het is gewoon iets wat in je hoofd zit Clown
Maja met teugels heb je nog wel eens de neiging om snel ff bij te sturen, dat ging nu niet Clown
Was wel leuk, heb der wel veel van geleerd.
Maar ik laat me paard nog steeds lopen alsof ie dronken is Slapen

Was wel heel moeilijk. 1 sprongetje zonder teugels gaat nog wel maar 5 achter elkaar werd toch wel lastig Bloos

Gewoon thuis maakt het me ook echt niet uit wat voor dekje me paard op heeft.
Wel kijk ik of het dekje en de beenbescherming beetje bij elkaar past.
Maar de kleur shirt stem ik daar echt niet op af.
Wat kan mij het schelen, ik zie het toch niet als ik erop zit Clown

Met wedstrijden of als ik ergens heen ga met me paard moet ie er wel netjes uitzien dan let ik er wel wat meer op.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:51

Wat leuk voor alice, ja wist wel dat ze zwanger was.

Ik heb wel wat setjes, maar rijd niet elke keer in een setje.
Met crossen vindt ik het wel leuk Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:18

Ik wist niet wat Einschuss was, maar volgens mij heeft Vorstin het ook gehad. Ze had mok, en ik verzorgde het goed. Op een dag had ze ineens een heeel dik been, en koorts en ze was super kreupel. Toen is een week lang iedere dag de dierenarts geweest, en kreeg ze iedere dag pijnstillers, ontstekingsremmers en antibiotica. Daarna is die dikke plek eigenlijk nooit meer goed weggegaan.
Jemig WolinLotte, sterkte met je hand! Wat een pech zeg Ach gut
Wat leuk dat Alice bevallen is! Ik wist ook niet dat ze zwanger was!

Vorstin heb ik lekker gelongeerd vandaag Lachen Het ijzer zit nog steeds onwijs los, en de hoefsmid heb ik nog niet te pakken gehad. Mag toch wel hopen dat hij voor Etten-Leur kan komen Boos!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:20

Ik ga vanavond maar weer eens een beetje dressuur rijden. Na het crossen wil dat helemaal niet meer, ik weet echt niet wat dat is. Nu 1x SGW gehad en gelijk kan je niets meer met hem beginnen kwa dressuur. Maar springen gaat des te beter.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:21

Ik ook, zondag nog bosrit gemaakt, gister zelfstandig gedressuurd en vanavond weer prive les.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:21

Wat leuk voor Alice en voor 10tje Knipoog!
LZ: Vind het ook wel leuk als je iets aantrekt dat een beetje matcht, maar heb verder geen setjes. Rijd altijd met 1 paar peesbeschermers Knipoog
Wolin: Ach gut
Snoekiej: Schrikken zeg!
10tje: Dressuur-ze Knipoog

Vanmiddag met Woods en vriendin met een gelukkig heel braaf paard een buitenritje gemaakt. Moesten nog een stuk langs de weg en spoor oversteken stukje door het dorp dus had mooi de slofteugel om gedaan. Want dan is ze nog niet echt braaf Bloos
Mama was in het begin nog even mee. Was maar goed ook want toen ze vriendin met haar paard aan zag komen draafde ze er eerst heel leuk naartoe maar opeens stond ze zo omgedraaid (angsthaast) staart in de lucht, enorme opengesperde neusgaten en begon ze heel hard te blazen.. Had wel beetje medelijden met der. Liefst was ze in 1x naar huis gerent haha *LOL* Maar goed mama haar even bij het bit gepakt en toen durfde ze wel weer verder. Later onderweg was ze wel heel braaf, soms nog een beetje gedraai, maar verder wel heel braaf. Spoor 4x overgestoken, zelfs 1x toen de trein al best wel snel nadat we het spoor hadden overgestoken eraan kwam, maar daar deed ze niks op uit. Bruggetjes liep ze ook stoer overheen Lachen En ook nog lekker stukje gegaloppeerd. Was echt leuk. Bij vriendin in de bak nog even gewacht totdat mijn moeder er weer was, want moest nog stuk alleen langs de weg.
Daar vond ze het ook wel heel spannend, nog even wat in de bak gereden waar ook een kruisje stond. Dus ook nog even sprongetje gemaakt. Eerste keer springt ze zo debiel hoog de lucht in en vergat naar voren te springen Nagelbijten / Gniffelen Verrotte balk doormidden oopsie Bloos
Later sprong ze volgens Emmy echt heel gaaf dus Emmy er nog even op kon ik het ook zien. En zag er echt leuk uit Lachen Heel veel geleerd dus vandaag en lekker genoten van het zonnetje. Ga haar zo maar even het dek weer op doen kon ze mooi nog even uurtje zonder deken naar buiten Lachen

http://i26.tinypic.com/2res65z.jpg

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:23

Haha Vief, waar moet ik van schrikken?
Gekke Woods weer! Dat ze zomaar die balk door het midden sprong! Fijn dat ze wel aardig braaf was!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:24

Van dat dikke been zo opeens. Vind altijd maar eng als ze echt koorst krijgen enzo..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:25

Vief: Woods had er zin in! Vind het altijd wel heel leuk hoe je over haar praat!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:27

Dat vind ik ook Tientjeh Ja
Dat dikke been was inderdaad ontzettend schrikken! Was er ook echt goed ziek van, dat er toch een ontsteking in was gekomen terwijl ik het goed verzorgde. Gelukkig is het onderhand alweer een jaartje geleden en is Vorstin weer aardig rad Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:31

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:34

Leuke foto's Kim!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:39

@Wolin_lotte: Hoe is het nu met je hand?? Klinkt allemaal niet erg fijn!
@Vief: Woods heeft weer heel veel geleerd vandaag dus Tong uitsteken
@Kim: De foto's zien er leuk uit van jou en Sofie!

Wat betreft de Einschuss, het hoeft inderdaad niet door een verwaarloosd wondje of mok te komen. Bij Jipje kwam het steeds wanneer er al een paar dagen een wondje of mok zat en dan zo een week erna een mega dikke poot en koorts. Gelukkig gaat het het laatste jaar goed *klopt af* Tong uitsteken
Ik heb zo dressuurles met hem, even de knopjes voor de L1 proef voor as zaterdag erop zetten Bloos
Nika heeft even een rustdagje, die heeft de hele dag buiten gelopen.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:45

Ik wil binnenkort ook een keer naar buiten met me paardje.
maar weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken.
Op het terrein is die heel braaf en kijkt ie niet eens naar tractors en auto's.
Maja woon wel midden in de randstad, hier dan wel veel landbouw maar toch ook omringt met snelwegen.
Als het hier fout gaat, gaat het ook wel meteen goed fout.
Weet ook niet hoe die er op reageert, hoe braaf die ook is op het terrein of in de bak.
Maja vriendin van mij wil wel mee met der paard, die is wel bomproof maar die heb die nog nooit gezien dus is ook weer vreemd Clown
Het is een beetje een gok denk ik, ik denk dat er niks gebeurd omdat ie zich altijd goed gedraagt
Maja op dat gebied ken ik dat paard niet. Vind ik toch ook een beetje een grote gok Clown
Maja moet het toch een keer proberen, anders weet ik het nooit Slapen