bij vendi was het idd langgerekt. Nu is het ondertussen wel een schieffel in die vorm Ach je liet toch al de DA even kijken als hij komt enten, tenslotte heeft hij ervoor gestudeerd dus kan hij er vast wat zinnigs erover zeggen!
nee, echt stijf/kort in dr passen. enige onwillige is dat ze niet altijd gelijk over dr rug wil lopen. sloom is ze nooit geweest. Gewoon echt dat ze op moet warmen lijkt het, maar dan op het extreme af
goed, als ze eenmaal opgewamrd is...Ze wordt regelmatig gecheckt door Steffi vd Laarse, zadel wordt bijgehouden etc, en als ze echt last van dr rug heeft (koudje, wervel) dan kan ik dat ook direct plaatsen, dat geeft ze wel aan.
meestal hetzelfde, tenzij er echt gelijk iets heeeel spannends is. meestal sukkelt ze aan in draf, 2 rondjes, dan laat ik dr galopperen, begint ze te piepen bokken en heel hard rondjes scheuren, en daarna loopt ze goed. Als ik dr vaker longeer dan wordt het explosieve wel minder
@MM, ik probeer altijd na het afdraven minstens 10 min uit te stappen. en dan zou het m.i. minder erg moeten zijn als ze daarna de wei weer op kan. Verder merk ik altijd vrij weinig van een keertje intensief rijden zoals een crosstraining, heb dr wat dat betreft nooit echt met spierpijn gezien, zo dat je dnekt van oei die heeft gister goe dr best gedaan. @Lielle, ze loopt altijd regelmatig, alleen stijf. of valt dat bij jou ook onder onregelmatig? Het is niet specifiek 1 been ofzo. Ik schaam me soms gewoon als ik ergens moet gaan rijden en ik begin met mn eerste draf
Wij moeten er zelf achteraan dat je het leert tijdens Interne. Daarom ben ik daar nu alvast een beetje achteraan aan het gaan...
Wij ook, maar je moet zo vaak prikken dat dat altijd wel goed komt Ik ben tijdens mijn intro een dagje op de ontvangst van de ok geweest, dan komt het ook wel in orde
Vervelend Talida, maar ik zou het niet weten? Max H wil nog weleens helpen, maar dat had je volgens mij al geprobeerd toch. Soms hebben paarden met startstijfheid wel baat bij een glucosaminepreparaat oid. Of ander voer. Otje was op brok altjid veel strammer dan op het hartog-voer wat ik later voerde.
Gomir, heb vandaag dus bij 7 mensen mogen proberen een infuus te zetten en er is er niet 1 gelukt... Niet heel erg bevorderend gevoel om zo de kliniek in te gaan. Gelukkig mag ik nog een keer terug komen. En om mn leed nog wat erger te maken ben ik ergens in het ziekenhuis een zilveren armband kwijtgeraakt die mn vader voor me uit Peru had meegenomen... Alles afgezocht, maar niet gevonden. Ben er eigenlijk best wel verdrietig over. Het is het enige sieraad dat ik van mn vader heb, omdat hij eigenlijk nooit aan cadeaus denkt...
Ik dnek dat ik de rest van de dag maar binnen blijf. Toen ik het ziekenhuis uitliep kon ik mn fietssleutels nergens vinden... Kon me ook niet herinneren mn fiets op slot gezet te hebben... Mn fiets stond gelukkig nog waar ik hem gezet had met de sleutels in het slot...
MM, ik heb broodjes in de oven zitten (met een duidelijke wekker anders laat ik ze vast aanbranden) voor lunch en daarna ga ik inderdaad maar onder een deken met een boek op de bank zitten denk ik...
Nickeltje: Je hebt gewoon ZO'N dag... Niets aan te doen, morgen gewoon opnieuw beginnen..
Talida: Ik heb een tijdje een merrie gereden die dat ook had. Het enige wat bij haar hielp was voor het poetsen een kwartiertje onder het solarium zetten. Maar dat is niet altijd praktisch. Bij haar is het in de loop der tijd beter gegaan.
wordt net gebeld door stalgenootje, er staat er weer 1 met koorts!!!!! Nu is het een heel stressy paard en had hij ook al koliek gehad dus misschien is het door alle toestanden ofzo buh
Zwanger Nickeltje Als je de eerste keer één uit 5 raakprikt dan doe je het geweldig, dus zo gek is het niet hoor Helemaal niet druk om maken, komt vanzelf wel goed als je straks steeds moet prikken. Je moet het gevoel even krijgen.