HAd gister avond hele erge hoofdpijn daardoor. maar dat is ook weg. dus hoop echt dat het na die 4 keer dan echt over is 
Goeiemiddag trouwens

Ben nog niet zo lang wakker

Vanavond dressuur wedstrijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HAd gister avond hele erge hoofdpijn daardoor. maar dat is ook weg. dus hoop echt dat het na die 4 keer dan echt over is 

dat is ook wel leuk. Maar het is natuurlijk nooit leuk om een pony/paard te verkopen.. ik ken het

AntheaV schreef:Goeiemiddag!
Eventinggek: leuk dat je naar een eigen huisje gaat kijken
Ik zit een beetje met een dilemma. Omdat ik dit jaar 18 ben geworden mag ik dus volgend jaar niet meer bij de pony's rijden. Ik heb heel lang getwijfeld wat ik met Yentil dan zou doen, aangezien ik haar eigenlijk helemaal niet weg wil doen. Maar nou had ik toch net besloten dat ze toch maar weg moest want het leek me niks om met haar tussen de paarden te starten. Ze is best klein enzo. Alleen nu zeiden gisteren een paar mensen tegen mij dat het hartstikke zonde zou zijn als ik met haar zou stoppen. Omdat ze best goed loopt en ze toont ook echt als een paard. En nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen. (één die dat tegen me zei is jury dus dat was dan wel leuk om te horen)
kan je gewoon proberen, en als het niet gaat, dan kan je yentil altijd nog verkopen!
gister turnen, streetdance, les
Hopen dat het wel snel weer overgaat natuulijk
. Ik moest gister invallen in een team voor competitie. Helaas hebben we met 6-2 verloren maar alle partijtjes waren net aan verloren
.