[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 08:33

Goedemorgen!!

MisterT: Dat is geen bed tijd voor kleine meisjes _O- (grapje := )
Dakar: Heeft ook lekker gesprongen.
E_B: Ik ben ook geen dressuur ruiter en paard ook absoluut geen dressuurpaard.

Nou vandaag weer 2 mega werkstukken inleveren en 2 presentaties moeten maken. En verder het hele boek van rekenen af.
Gelukkig lekker om 3 uur uit! Laatste 2 uurtjes vallen uit :D
Vanmiddag/vanavond Urban even rond slingeren.

Freggle_Edge

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 08:42

Ik ga alvast naar stal. Bak ff slepen en de sproeiers er daarna op, eens kijken of we onze woestijn een beetje begaanbaar kunnen krijgen. Vanmiddag lekker thee leuten samen met een vriendin die ik jaren niet gezien heb en waar ik dankzij fb weer contact mee heb, gezellig!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 08:48

hennydehart schreef:
En heb na 10 jaar m'n tongpiercing eruit gwhaald! Wel ff wennen hoor!

Praat weer even anders als met natuurlijk :D ;)

@Lelie: heerilijk zo'n fijne crosstraining.
@Joki: ook geen mogelijkheid op korte afstanda? stukje trailer en dan lekker buiten rijden?
@tientjeh: hoe is het vanmorgen met Uk?
@EefBam: balen dat het alleen dressuur is....
@suikermeisje: een "allroundhaf" is altijd makkelijk om "erbij" te hebben. Fijn dat hij/zij zo braaf het slepen op pakte.
@MisterT: is het nu al gaan stappen advies van de da. Of ga je zelf proberen of het gaat? Spannend hoor!!

En weer is het mooi weer!! Iedereen veel plezier vandaag, geniet zo veel mogelijk van het zonnetje, want je weet hier natuurlijk nooit hoe lang dat kan.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 08:55

Goedemorgen dames.
Het zal wel aan mijn explorer liggen, maar bokt is helemaal wit en alles staat door elkaar. Lijkt wel een kladblok versie zo. Dit is dus een testberichtje ;)

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 08:58

Pfff Lielle; Ik moet er niet aan denken, ik kan daar echt de tijd niet voor vinden. Kan me trouwens niet voorstellen dat jij veel vrije tijd over hebt ;)
Caro; ;(
Leliaardje: Leuke foto! Ik mag maandag weer naar Rob *\o/*

En wat is het genieten met dit weer en de paardjes weer lekker in de wei zonder dekentje op! Bo liep gisteren ook nog eens super tijdens de springles. Bijna weekend! Ik ben helemaal vrolijk vandaag :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 09:05

Huh hier ook 'kladblokversie' bokt... :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 09:06

Goedemorgen!
Mistid, de foto van je toet bekijk ik thuis :) wel handig hoor, zo'n overdekt ding!
Lees verder over crosstrainingen en paardrijden. Ik heb nog maar 1 paardrijbroek liggen en ben in dubio wat te doen met mijn bijna nieuwe (2 paar) rijlaarzen... Gaan denk ik maar de prullebak in :+

Vandaag mijn laatste dagje skien voor deze week :')

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 09:25

oh wat vervelend tientjuh!! Hoe is het nu met Uk??
Caro wat ontzettend sneu zeg! ik hoop dat ze er wat mee aan kunnen.....

Volgens mij is zwemmen voor zo goed als iedere been blessure heel erg goed... de benen hebben natuurlijk geen gewicht te dragen maar zijn wel vollop in beweging. Noa zwom voorheen 1 maal in de 2 weken gewoon voor "onderhoud" zeg maar.
Daarbij worden ze er vreselijk sterk van.

wat een mooie foto zeg! Prachtig paard ook!

Lekkere toet heb jij Mistrid!!

Vanmiddag ook maar ff proberen te rijden... Ff kijken wie er met mn dochtertje spelen wilt hahaha!!

ff een vraagje...
Noa haal ik regelematig, nou eigenlijk zo een beetje om de dag met dikke/volle kaken uit het land.
Ik denk dat haar klieren gewoon "overspannen" zijn maar dat dat een keer voorkomt ala maar zo een beetje iedere dag is wel raar of niet??? Het doet dr geen zeer en ik mag er gewoon in drukken enz...

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 09:35

Geniet van deze laatste heerlijke dag Mootje. En paardrijden definitief finito??

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:01

Goedemorgen!

Jeetje wat gaan jullie hard zeg, kan het niet bijbenen :o

Ik zie iig weer leuke foto's voorbij komen!
Hoe is het vandaag met Uk Jantine, valt het mee?
@Noa ik denk gewoon dat dr klieren opgezwollen zijn, die van mij heeft het ook regelmatig :j

Ik zat er gisteren helemaal doorheen, ik werk op een uitzendbureau (franchise) en hij moet zijn vestigingen verkopen van de holding (werd tijd) maar een kat in het nauw maakt rare sprongen dus ik ben ook gaan solliciteren en heb zo goed als zeker een andere baan (wacht nog op een officieel voorstel) maar mijn baas hier maakt het werk er niet leuker op. Hij zet er vreselijk veel druk achter maar laat me hier gewoon alleen zitten en ik moet in mijn eentje maar zien dat ik de toko draaiende hou!! Mijn collega heeft hij 2 weken geleden op straat gezet en sindsdien zit ik hier alleen.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:02

Iemand zei iets over vitamine B.. Dat wordt inderdaad wel eens gebruikt bij zenuwproblemen. Dit moet je wel injecteren, als voedingssupplement komen er te lage doseringen binnen. De precieze werking durf ik ook niet zo hard te maken, moet ik opzoeken, maar verwacht er geen wonderen van.

Ik ga nog even hard aan de slag, wil om 12 uur in de trein zitten en half 4 op het paard ;).

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:08

Moggel!
Hoe is het met Uk, Tientjeh?
Hoofdpijn al wat minder itsme?
Ik duim hard voor jou en Vos, TeeGee!
Percy, wat een vervelende situatie op je werk. Zou die nieuwe baan maar gewoon aannemen.

Effe werken zo tot 13 uur en dan heerlijk een bosrit maken vanmiddag! Echt lekker met dit lenteweer.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:48

PL wat een nare werksituatie
Sanurie super dat het springen goed ging
EB dat is inderdaad wel jammer dat je nou net wordt uitgenodigd in de discipline die je het minst ligt
Texelse op zich sta ik met een half uur met de trailer op de hei. Dus dat is wel te doen behalve dat ik niet zelf met de trailer kan rijden en mijn vader geen zin heeft om me en naar springles, concours etc en nog daar heen te brengen.
Sim veel plezier op buitenrit
Danielle hoe was de film this means war. Ik ga er waarschijnlijk vanavond heen
Leliaardje gave foto
Laatst bijgewerkt door Joki op 23-03-12 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:54

Goeiemorgen! Wat weer een heerlijk weer :D
Moet nu naar school dus geen tijd om te reageren :evaw:

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 11:12

Balen Joki dat je nu niet lekker buiten kunt rijden. Voor mij is buitenrijden ook echt een must. Eigenlijk heb ik Vies daar zelfs voor aangeschaft. Het paard dat ik voor Vies reed verhuisde naar een dorp hier naast en toen heb ik het bos ook heel erg gemist. Ze hadden daar een klein rondje dat je kon rijden, maar ik was ook altijd binnen het half uur terug.
Jantine hopelijk valt het mee
E_F dat wordt dressuren! Haha
Leliaard leuke foto! Dat is een beste hindernis! Ik hoop echt dat Vies weer beter wordt hoor, ik mis dat springen/crosstraingen toch echt wel... Als ik al die foto's zie begint het echt te kriebelen.
SM leuk dat de haf het zo braaf deed

Ik heb lekker vrij dus kan mooi leren voor mijn herkansingen. Verder moet ik dinsdag een wetenschappelijke tekst (met zelfbedacht onderzoek) inleveren, maar ik zit compleet in de knoop. De docent wil me niet helpen omdat dat oneerlijk zou zijn... Ik heb al wat medestudenten gemaild maar nog niets terug. Iemand hier die toevallig weet hoe je taalonderzoek doet en mij kan helpen met mijn onderzoek?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 11:28

Goedemorgen.
Mootje: Nog veel plezier met skieen!
PL: Dat is niet fijn, als je toch binnenkort een andere baan hebt zou ik me er niet te druk om maken :o .
Noa: Het paard van een vriendin van mij had dat ook heel erg, zijn gewoon de speekselklieren die veel gebruikt worden en een beetje "klem" komt te zitten, gebeurt eerder bij paarden met weinig ruimte tussen nek en hoofd, waarschijnlijk geeft jouw paard ook niet zo heel makkelijk na met rijden?
Sim: lekker naar buiten, nog bedankt voor dat schema trouwens.
Annetje: ik kan je helaas niet helpen daarmee. Het is dat ik gestopt ben met mijn studie anders had ik nu een essay voor het vak taalfilosofie moeten schrijven, oh wat ben ik blij dat dat niet meer hoeft :D .

Zo ik zit lekker in het zonnetje op de bank geïnstalleerd, vanmiddag springles met Bam en vanavond met zusje naar de bios, zwaar leven heb ik ook :D . Vanaf 1 april begint het echte leven weer dan ga ik aan het werk, dus nu nog even lekker genieten van het weer.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 12:22

Ze hebben op school nu crosstraining zonder bodyprotector :? Vragen om ongelukken..

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 12:28

Niet het beste voorbeeld dat ze kunnen geven Danielle

Ik heb voor mijn BP iig geregeld :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 14:04

lekker stom danielle :n snap dat niet echt...
vanavond gaat de haflinger mee naar les, dan hoeft mijn paardje niet nog x extra op de trailer, morgen al mee naar wedstrijd dus rijd hem na 4e even thuis, zo eerst de E pony even rijden. Hij wordt heel chagrijnig van de trailer en dat komt dan niet echt goed uit vlak voor een wedstrijd.

heel veel mensen genieten lekker van dit weer, ik ooknatuurlkijk! net mijn laatste inleveropdracht afgemaakt in het zonnetje! en nu even lekker paard gaan rijden :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 14:25

Gave foto Leli!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 14:31

Suikermeisje, gaaf dat je de haf meeneemt naar de club! Veel plezier :D

Ik lig in mijn bikini op het balkon O:)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 14:35

In je bikini Mo?!?! Zo warm is het toch ook weer niet?! :oo
Ik heb alleen nog maar binnen gezeten om te leren, ga denk ik toch maar nu Viesje doen dan als het zo lekker weer is! Huishouden bij vriendlief is al gedaan, dus die kan ook weer tevreden thuis komen vanavond.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 14:39

Gevoelstemp is ong 25 graden :D op de thermometer 15!
Haha, dat vindt vriendje vasrt niet erg!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 14:42

Mootje schreef:
Ik lig in mijn bikini op het balkon O:)

En iedereen wijs maken dat je op ski vakantie bent... :+

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 15:04

Lekker hoor Mo!