[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:33

Skinnies trek in echt niet aan met mijn figuur :+ Dit was zo'n chinos!
Veel plezier met springen :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:35

Jij bent een stuk slanker als ik Mootje, en ik hoor juist altijd dat de skinny mij het mooiste staat van al mijn spijkerbroeken :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:35

Maar jouw benen zijn 30cm langer, Marijke :')

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:36

hahahahahahaha dat zou nog wel eens kunnen kloppen... daar had ik dan weer niet aangedacht!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:41

Goeiemiddag!
Ik ben gisteravond even naar de sluiting van het Glazen Huis geweest, toch leuk dat het in Leiden is! Vandaag proberen vast mijn tentamen te leren voor donderdag, maar zit al te soggen door een EJL-ITP topic van Vorstin aan te maken :+
Heb gister ook nog All Stars met bont aan de binnenkant gekocht, alleen was het een hele hoge versie. Nou zag ik dat er ook een lagere versie bestaat, en dat ze die wss bij die winkel ook wel kunnen bestellen. Dus ik ga zo terug om te kijken of ik ze kan ruilen!
Heb nu deze
Afbeelding
maar wil deze
Afbeelding

Leuk dat je weer op wedstrijd gaat binnenkort Lau
Dat was een gezellig dagje dus Mootje, Noor en Margreet :D
Heel erg veel sterkte Margriet :(:)
Haha, je kan ook echt niet zonder paarden Vief :+
Gefeliciteerd met je punt Kris, mooi hoor!
Balen van je spierpijn MM

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:46

@ Snoeleij die allstars zijn leuk!
@ Mootje ik stap altijd met krukje op ongeacht de hoogte van het paard. Volgens mij kan ik niet eens meer zonder opstappen. Nu moet je bij mijn schimmel ook wel snel zijn met opstappen dus krukje is wel handig.

Ik heb net via Ebay een eventingwatch gekocht. Ben benieuwd of ik het wat vind en anders verkoop ik hem weer. Heb er nooit mee gereden. Was een stuk goedkoper dan in NL en kan hem altijd weer verkopen. Zag ook diverse mooie eventingboots voor leuke prijzen.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:01

De moeite waard om daar ook eens te kijken dus Caro. Ik heb zo'n watch op mijn verlnaglijstje staan. Duur zijn ze zeker!
Gave schoenen Snoek! Mocht je ze nou niet kunnen ruilen, dan weet ik wel iemand die ze wil overnemen :=
Lekker vief, zit er ook over na te denken. Tis echt onwijs lang geleden dat ik gesprongen heb

Ik heb vrij, ga dus lekker paardjes pesten :D :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:27

Goedemiddag.
Snoekiej: Leuke schoenen!
Caro: Fijn dat je de watch goedkoop op de kop hebt kunnen tikken.
Kris: Veel plezier bij de paarden.

Hier de hele ochtend op stal geweest, Godfried kwam om mijn zadels na te kijken, maar terwijl we nog bezig waren stond mijn smid ineens op de stoep :+ , had vorige week gesmst of hij deze week wilde komen, normaal stuurt hij de dagervoor een sms dat hij komt maar nu was zijn telefoon gecrasht. Dus terwijl de smid bezig was verder met de zadels, zijn weer mooi bijgevuld. Bam heeft nu wel zijn hele APK(tandarts,osteo,zadelmaker) weer gehad en krijgt voorlopig niks meer, ik ben weer arm :Y) .

Ga zo weer terug om Bam nog even te laten rauzen in de longeerbak, hij heeft vrij vandaag maar vond het zo sneu na de hele ochtend met hem rondzeulen om hem dan gelijk weer te longeren en de rest van de middag op stal te zetten.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:44

Marijke, af en toe ben je echt een muts hoor! Jij bent echt niet dik! Menigeen zou jaloers zijn op je lengte en je ziet er gewoon hartstikke mooi uit. Als je het over dikkertjes/stevige tantes hebt dan val jij dus niet in die categorie. Zo!!!!!!!! 'k moest het even kwijt.
Alle mannen zijn weer naar hun eigen huis, nu de hondjes uit, eten halen voor mezelf (bah) en vanavaond weer zingen tralalalla...
Allemaal een goede dag.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 16:03

Had je weer mannendag, muti?
Ik ga vanavond toch maar aan een magnetronmaaltijdje... om nou nog even snel heen en weer te sjezen met die gladheid lijkt me ook niet zo'n goed idee..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 16:22

:oo Margreet dat vind ik wel heel lief dat je dat zo zegt!

@ snoekiej wat een gave schoenen! All stars draag ik ook graag! Heb ooit hele mooie mosgroene gehad en die stonden overal bij. (hoewel ik eigenlijk niks met groen heb) zitten ook heeeeerlijk!
@ Evie fijn dat Bam helemaal goedgekeurd is voor de APK!

Ik heb net heerlijk gereden, mams en ik raken nooit uitgekletst volgens mij :+ en schoonpaps kwam ook nog even vertellen dat we nog meer weide voor de paardjes gaan krijgen! Alles kan straks wisselen zodat het gras kan blijven groeien! Wat zullen de paardjes blij zijn om het hele jaar (ongeveer) gras te kunnen blijven eten! Komen dan op 7 stukken wei voor 3 groepen paarden! *\o/*

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 16:25

Nou, ze konden die andere niet voor me bestellen :\
Kon de mijne wel terugbrengen, maar ze geven daar geen geld terug, maar een waardebon. Ook lekker stom dat winkels dat nog doen tegenwoordig.
Dus ik hoop nu stiekum dat Kris ze wil hebben O:) Dan kan ik die kortere via internet bestellen!

Leuk dat je een eventingwatch hebt gekocht Caro
Veel plezier Kris
Fijn dat de APK weer gedaan is Evie
Ach, da's toch ook af en toe best lekker Noor?

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 17:16

Hello lady's and gentleman,

Ik ben van van het weekend even afwezig geweest :o dus even bijgelezen!

Heel veel mooie resultaten in de dressuur! gefeliciteerd met jullie WP :D
En er zijn ook weer mooie rondjes gesprongen, toppers!
Sann: je paardje is inderdaad meer alerter in een L parcour! gefeliciteerd met je mooie debuut!
caro: ik ben benieuwd wat je van je nieuwe horloge vind! anders kan je hem vast wel kwijt..
Snoekiej: All stars zijn van alle tijden :D

en voor iedereen: wees voorzichtig met de gladheid -O-

Ik ben inmiddels al een paar keer bij mijn paardje wezen poetsen <3 Over een maandje kan ik hem als het goed is ook een keer zelf longeren of zoiets :D kan niet wachten!
Owja voor diegene die geinteresseerd waren in mijn 'scriptie'.. ik studeer sociaal juridische dienstverlening en wil mijn scriptie graag gaan houden (moet nog goedgekeurd worden!) over een vergelijking tussen europees en nederlands privaatrecht en dan gericht op de definitie van een gemiddelde consument B-) ..

ciao

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 17:19

Middag!

Wat een gladheid zeg vanochtend, grote delen van weg waren gewoon ijsbaan. Dus ook 1x onderuit gegaan.....

Vanavond weer dressuurles :D Hopelijk is hij net zo fijn als zaterdag op wedstrijd met inrijden.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 17:51

Bam heeft APK keuring doorstaan dus Evie. ;)
Dat is jammer Snoek, vind het ook altijd zo jammer die waardebonnen. Doe er 9 van de 10 keer ook niets mee.
Zeker dat je dus naar de paarden gaat met Urban Sanurie? Wat ga je rijden dan met hem, L springen/ B SGW en B/ L1 dressuur?

Ik heb nog steeds koude tenen van bosritje van vandaag! Haha, wel heerlijk gereden.
Ook onderuit gegleden met hardlopen, dacht dat het niet meer glad zou zijn aan het einde van de middag. Wel dus. :(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 17:57

Sannnn schreef:
Ik heb nog steeds koude tenen van bosritje van vandaag! Haha, wel heerlijk gereden.

Nog steeds koude tenen?! Die van mij waren op stal al weer opgewarmd gelukkig. Was idd wel een lekker ritje vanmiddag!

Mootje, ik stap ook altijd met krukje op hoor! Zowel op mijn eigen ukkie van 1.60 als grote What van Sannnn. :D
Skinny spijkerbroeken vind ik alleen staan bij mensen met maatje gratenpakhuis.
En Marijke, jij bent ook helemaal niet dik!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:00

Ik stap ook met krukje op hoor ;) Beter voor het ruggetje en het ziet er wat charmanter uit ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:02

Maar ik snap uberhaupt niet waarom mensen niet opstappen met een krukje, het is beter voor je paard zn rug maar ook beter voor je zadel. En het is veeeel makkelijker.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:05

Met ruby kan ik echt niet met kruk opstappen, die heeft gewoon balans problemen dus voor ik mijn voet in de beugel heb is ze al aan de wandel :Y)

Met beat deed ik het eerst heel veel, maar toen was mn pa er altijd bij zodat hij het krukje uit de bak kan halen maar als ik alleen rij kan dat dus niet.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:05

En voor je eigen knieen is het ook veel beter.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:06

Ik stapte zelfs op mijn D pony met krukje op maar die had een opstapprobleem en met krukje was die lief..
Ik heb eierkoek appelkaneel in de oven. Het ruikt iig al heerlijk <3

@ Snoekiej ik vind die hoge heel mooi. Waarom wil je die hoge niet meer?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:08

Ik stap meestal niet op met krukje. Maar ik plof ook niet neer, blijf altijd even staan en ga dan rustig zitten. Met krukje plof ik eerder en daarnaast ben ik dat ding 20 keer aan het verzetten voor ik er op stap. Niet mijn ding. ;)

Donderdag gesprek op mijn nieuwe stage, ben benieuwd!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:09

Leuke schoenen Snoek! Misschien dat je het op zo'n manier voor elkaar krijgt.
Skinny jeans vind ik wel leuk, maar alleen met de laarzen over de broek. Vind het zo'n dom gezicht als er gympies oid. onder gedragen word. Draag ze alleen maar met de laarzen over de broek.

Opstappen met krukje, hier ook altijd.

Bam is weer goedgekeurd!

Hier vanavond weer naar les, dressuur. Nieuwe instructie, dus ik ben benieuwd wat ze van Uk vind. Ze geeft al een aantal weken les, maar was nog niet geweest.

Verder nog mestonderzoek laten doen. Assistente van de dierenarts had mest nodig voor haar examen. Dus onze 3 paarden waren examenkandidaten. Uk had geen wormen, oude paard van mijn vader zat er 1tje in de mest en de jonkie van mijn zusje had heel veel wormen. Dierenarts vond het bijzonder dat Uk ze niet had, omdat ze met zn 3en op de weide lopen. Gelukkig kan er nu goed behandeld worden. Uk krijgt voor de zekerheid ook 1 pasta. Die van mijn zusje een uitgebreidere behandeling.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:17

Ik wil binnenkort ook eens mestonderzoek laten doen :j .
Sannnn, het gaat volgens mij niet alleen om het neerploffen in het zadel, maar met name om het feit dat er veel meer zijwaartse druk op de schoft/rug komt te staan als je jezelf omhoog zwiept. Doordat de afstand vanaf een krukje kleiner is, is die druk ook minder :) Waar ga je (mogelijk) stage lopen? Leuk bedrijf?

Edit: vriendje begreep even niet wat ik nu tot 7 uur ga doen (dan begint het kerstfrobelen). Nou gewoon, doorwerken. Maar je bent toch om 5 uur klaar??
Alsof we allemaal om 5 uur het gemeentehuis uit worden geschopt :D Extra uren maken vond hij dan wel weer goed klinken ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:24

Ik heb die hoge gister gekocht, maar ik heb liever het lage model. Die wilde ik eigenlijk, maar ik wist niet dat die ook bestonden. Ik heb altijd van die lage all stars.

Sim en san, lekker genoten buiten dus!