Lielle: Mooi stukje over Totilas. Het is wel echt een triest verhaal zo..
Caro: Fijn dat je zo lekker lang vakantie hebt!

Anthea: Heel veel plezier met je familie in Frankrijk

Corien: Fijn geslapen?
Ik vond half 7 al mooi op tijd 
Ben net weer thuis. Na het werk even gegeten en in sneltreinvaart naar stal geweest. 20 min op Woll gezeten, drollen in een hoekje van de stal gegooid en toen naar concours om een vriendinnetje te helpen. Hadden ze de weg die ik moest hebben afgesloten. Via een andere weg terug naar een punt dat ik kende, ook onbereikbaar
Uiteindelijk over een raar industrieterrein gereden waar ik onder buizen van de Akzo-Nobel ben doorgereden en nog over de voet een berg die later een vuilnisberg bleek te zijn. Was er uiteindelijk gelukkig nog wel op tijd
Daarna nog bij een ander vriendinnetje thee gedronken en haar Nieuw-Zeeland foto's bekeken. Nu maar gauw slapen. Morgen heel vroeg naar stal om te kijken of Woll en de ruin vriendjes kunnen worden, door naar Vasse om vriendinnetje bij te staan omdat 'haar' paardje naar Frankrijk is verkocht en dan inslaan voor Luhmuhlen! Voorspelling is wel slecht. Dus wordt nog wat met die tent
Morgenavond als we weggaan ook een mega slechte voorspelling. Buienradar is helemaal roze/rood/paars..
.
. Je hebt het wel druk maar wel ontzettend naar je zin zo te lezen!
Gaat W nu dan gelijk de verkoop in?

Hoop dat het nog een beetje mooi weer wordt anders moeten we een jaar wachten met zwemmen.