Weule: je blijft van die rotte appels houden helaas.
Mootje: zet hem op
Vief: hahaha die mag zeker wel eens komen of niet? Woll zal er ook wel goed klaar mee zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe serieus zijn die dan zeg. Pfff raar hoor. Maar gelukkig laat ze nog wel even horen dat ze niet komen. 
.

Ze was verschrikkelijk braaf bij de smid en deed goed haar best met haar beentjes optillen wat best een prestatie is met zo'n dikke buik
Moeder in paniek erachter aan en Woll er natuurlijk ook achteraan
Dwars over het erg gerend en zo door de draad bij de ruinen het land in gegaan. Gelukkig is het allemaal goed gegaan niks gewond en genoeg mensen om gauw te helpen maar wel even schrikken dus
Ik weet dat ze dit absoluut niet uit gemenigheid heeft gedaan, maar ze is gewoon heel nieuwsgierig en als Woll iets wil....
Hoogste tijd dat ze zelf straks een veulen heeft, want ze vind het wel heel ongezellig zo alleen (andere merrie was nooit een vriendinnetje, die houdt niet van andere paarden). Misschien dat we het als Woll ook een veulen heeft het nog een keer kunnen proberen, maar voorlopig staat ze dus alleen. Uier is al mooi groot en ze is nu het niet meer zo warm is ook veel beter te pas, dus alles goed verder 
?

Wat een portret is Wolles toch!
Mooi dat ze braaf was bij de smid. Hopelijk komt het veulen snel!!
Voelde me natuurlijk wel een beetje banketstaaf omdat mijn monster dit aangericht had, maar je ziet het gewoon gebeuren en het was natuurlijk wel weer tijd voor een goed Wolles-verhaal