_Sim_ schreef:Heb van de week even gedacht dat ik mijn dressuurzadel kwijt was.
Ik had nl een mooie deal kunnen maken mbt het opnieuw vullen met mijn zadel. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb mijn zadel (verzekerd) naar die persoon opgestuurd (vrijdag) en mijn zadel is keurig de volgende dag ontvangen. Supersnel dus!
Ik zou het ongeveer woensdag of donderdag al weer terug hebben, maar beide dagen geen zadel terwijl het woensdag al verstuurd (gewoon basispakket) was. Op vrijdagmiddag tegen 5 uur nog steeds geen zadel. Trackandtrace code gekregen van de verzender en via de site konden we zien dat het zadel afgeleverd te boek stond op 4 november! Maar ik had helemaal niets ontvangen en er was ook niets bij de buren bezorgd. Mijn hart zat ik mijn keel!
Mijn man heeft toen gebeld met TNT en kreeg te horen dat het pakket niet afgeleverd kon worden omdat er een adres ontbrak. Het pakket zou, indien het adres van de verzender wel bekend was, retour gestuurd worden. Zo niet, zou het pakket "zwevende" zijn op een postdepot. Ik baalde echt als een stekker! Mijn goede zadel!
Groot was mijn verbazing, maar even zo groot mijn blijdschap toen ik zaterdag eind van de middag thuis kwam en de grote doos voor mijn deur zag staan! Mijn lieve zadeltje toch terecht en bezorgd! Godzijdank!
Moest het effe kwijt...
En voor er vragen over komen: ja er is vantevoren een template gemaakt van Sims rug en gekeken hoe het zadel in zijn oude toestand op Sim lag. Zadelmaker is dus eerst bij Sim geweest om eea te kunnen beoordelen!