Ik ga morgen gelijk B&J halen!!! Voor na mn eerste werkdag Morgen dus al beginnen, ga nu douchen en mn bed in. Zal wel weer wennen worden.
Pruts morgen wel verder met mn Oudkarspel filmpjes, had ze graag laten zien maar camera werkt nog niet helemaal mee.
Truste alvast!
Sim
Geplaatst: 06-06-10 22:06
TeeGee schreef:
Ik ga morgen gelijk B&J halen!!! Voor na mn eerste werkdag Morgen dus al beginnen, ga nu douchen en mn bed in. Zal wel weer wennen worden.
Is idd echt wennen! Had ik ook na 2 jaar thuis gelopen te hebben. Gelukkig heb ik wel altijd een ritme van bijtijds opstaan (7.00/7.30 uur)aangehouden. Daar ben ik wel blij om.
Oeps, dan ga je het wel een tikkie zwaar krijgen.... Ik ga ook wel op tijd naar bed doordeweeks hoor nu ik werk. Heb ik echt nodig. Maar het is wel lekker om eindelijk weer aan de slag te zijn.
mistid
Geplaatst: 06-06-10 22:12
Veel plezier Mo! Ultra is 1.63 volgens de oude eigenaren. Ik heb hem een keer proberen te meten maar dat ging niet helemaal goed. Meevaller dus Noor! Als ik mag kiezen ging ik ook voor de spierpijn hoor Sim! Maar mijn lichaam reageert dan ook op zichzelf met blauwe plekken, voornamelijk op mijn been. Dat wordt heel hard onderhuids littekenweefsel. Balen Caroline! Fijn dat je je club toch nog even kon helpen Netjes Laura! Wat een verschil in ruiters/rijden/denkwijze idd ook! Zie je ook heel veel op springwedstrijden. Gefeliciteerd Vief! Ahh Sim maak me niet jaloers! B&J is superlekker De NY is idd ook erg lekker, maar doe mij de strawberry CC maar! voor de socialice ben ik ook nog te porren. Coockie vind ik het deeg heerlijk van, maar het ijs iets te 'gewoontjes' voor die prijs. Alleen bij ons staat het ongeveer nooit in de diepvries, daar is het veel te lekker voor! Succes morgen Karen!
Ik heb vandaag fijn gereden in Oudkarspel, verslag is te bewonderen in het verslagentopic. Had vanochtend tijdens fiets inladen mijn hoofd gestoten in de trailer en nu ik het rustig heb is het echt killing. Heel erg pijnlijk. Net tijdens het eten maar naar boven gevlucht, kreeg zo'n last van het licht. Zit nu dus ook in het donker.
Ik ben ook dol op de koffie-smaak van Haagen-Dasz. Jammer genoeg wordt dat nog in weinig winkels verkocht.
bianca1980
Geplaatst: 06-06-10 22:43
PB @ leuk hoor Minderhout !! en twas idd warm vandaag... MISTID @ heeft een Bult op haar hoofd...
BLEH ....jullie hebben me helemaal hongerig gemaakt met jullie ijs.. Dat had ik ook wel kunnen gerbuiken na een hele dag een vriendin helpen verhuizen....zweet liep me overal....
AntheaV
Geplaatst: 06-06-10 22:56
Lekker al dat ijs! Ik heb net stroopwafel ijs gehad, dat was ook best lekker Ik ben nu echt helemaal kapot. Vrijdagavond concours gehad, gister hele dag meegeweest op concours in Oranjewoud en vandaag moest ik helpen hooien.
Mijn concours ging niet zo goed, hij had volgens mij een een beetje last van de warmte. Normaal gaat hij veel te snel en nu was ie juist sloom. Verder was hij ook nogal dwars dus ik heb niet echt fijn gereden. Had 177 en 180 geloof ik.
2 foto's
en Nadat ik mijn stuitje gekneusd heb is mijn houding er ook niet echt op vooruit gegaan....
Die eerst foto is errug mooi Anthea! Mooi paard is het! Jammer van je net-niet winstpunt (of waren het twee proeven? ).
Ik ga mijn bedje in, ben moe!!
AntheaV
Geplaatst: 06-06-10 23:01
Ja die eerste wel. Maar op de andere foto is mijn houding echt te slecht. (mijn jasje mist ook een knoop, dat valt ook goed op zo ) Waren 2 proefjes trouwens, dus wel 1 wp
Dan toch gefeliciteerd De tweede is net niet op een mooi moment genomen. Slaap lekker
AntheaV
Geplaatst: 06-06-10 23:04
De andere foto's die genomen werden waren ook zo. Ligt echt aan mijn houding. Normaal zit ik wel beter rechtop maar dat doet nog steeds pijn helaas.
Nu ga ik echt!
jipje_niekje
Geplaatst: 06-06-10 23:17
Goeie avond! @Anthea: Toch nog gefeliciteerd met je winstpunt! Ook erg leuke foto's! Wel balen dat je nog steeds niet fijn kunt zitten door je stuitje.. @Mistid: Doe maar even rustig aan! Hopelijk valt het toch nog mee! @PB: Fijn dat je toch lekker hebt kunnen rijden met Hetje ondanks de warmte! En ik zou ook zeker rustig aan rijden met deze temperaturen om je paard te 'beschermen'. @Mootje en Tientjeh: Heel veel plezier deze week in Ermelo! Geniet er van! Als alternatief voor het avondeten, wat niet altijd even smakelijk is kun je naar Garderen rijden naar de snackbar/supermarkt of natuurlijk naar de lekkere warme bakker (is de zaak van mijn ouders) haha @Noor: Fijn dat het mee valt met het blauw zijn, maar wel balen dat je je spieren zo voelt! @Caroline: Balen van je rug zeg!! Hopelijk knapt het snel op! @Vief: Gefeliciteerd met je parcours en je 1e plaats natuurlijk! Echt super van jullie na zo'n lange stop! En Woll vind de dressuur te simpel in de B, dus maakt ze haar eigen versie er maar van @Simmie: Lekker B&J ijs! @TG: Heel veel plezier en succes morgen met je eerste werkdag!
Ik hou ook van B&J ijs, heb nu die met chocolade en noten in de vriezer zitten Heerlijk! Gisteravond bij een vriendin geholpen met hooi binnen halen, moest de trekker rijden met de aanhanger, zodat zij de hooibalen erop konden gooien. Vandaag met Jipje nog even een rondje door het bos gegaan, maar hij was helemaal knetter Het wordt tijd dat ik hem weer echt aan het werk kan gaan zetten. Morgen komt de smid voor hem, want hij heeft ook nog zijn ijzer eraf gewerkt en dan mag hij van de week weer flink aan het werk De nieuwe is ook erg braaf op stal en in de omgang. Ik longeer haar nu en dat doet ze ook wel heel braaf, alleen galopperen vindt ze erg moeilijk aan de longeerlijn, maar dat komt ook wel weer goed. Van de week zal ik er eens op kruipen
Ik zie net dat ze mij voor Castenray 2 verliespunten hebben gegeven terwijl ik niet eens heb gecrost. Had alleen teveel strafpunten met springen, maar dan kunnen ze je toch geen verliespunten geven? Springparcours telt toch niet mee?