[SGW] [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel 5)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 20:37

Eventinggek gefeliciteerd met je onverwachte prijs!!!

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 20:55

een mexicaanse neusriem geeft extra druk op de neus, waardoor het bij sommige paarden als extra rem fugeert

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 21:29

Marloeske schreef:
een mexicaanse neusriem geeft extra druk op de neus, waardoor het bij sommige paarden als extra rem fugeert

Dat was inderdaad wat ik meer heb horen zeggen en ik ga dus uitproberen of mijn dik Nickje daar ook op reageert...

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:04

Wat is het hier rustig? Ik heb zo geweldig fijn gelest. Laros is Back Go jij! Go jij! , Ik ben helemaal in de wolken zo fijn liep hij!!! Uniek ging ook fijn en we hebben weer een hele berg huiswerk Bloos

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:05

Wat fijn JJ Haha! Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:07

Hoi Doei!
Kim: Oei, dat klinkt pijnlijk Nagelbijten / Gniffelen
JJ: Fijn dat je les goed ging Pling

Ik heb morgen les Haha! Maar nu ga ik lekker slapen Dromen
-X-x-X-

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:08

Trusten Biem Doei!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:45

Hay!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 01:07

floor01 schreef:
Hah Succes Nickeltje!!! Ik heb het een beetje gehad met het faecesonderzoek Knipoog. Aangezien ik al voor lig op schema, doe ik de rest van die vervelende eieren en larven morgen wel Knipoog.
Hebben jullie btw de plakbandtechniek ook moeten leren? Ik vind het nog steeds erg maf...

Ik wel. Vond ik altijd nogal bijzonder Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 01:15

miss_jumpy schreef:
Pff, ik had gister medische keuring bij de bedrijfsarts, hebben we 1 keer per 5 jaar. Is mijn cholesterol te hoog. Daar baal ik wel van. Arts was een beetje wazig, ja moet je je dieet maar wat aanpassen. Maar eigenlijk zou ik niet weten hoe, want ik snoep hartstikke weinig en eet veel groenten en fruit enzo. Gebruik altijd vloeibaar vet. Zou niet weten wat ik daar aan kan veranderen. Misschien minder eieren eten.

Ga eerst maar naar de dokter. Kwam redelijk onverwachts, want ik leef behoorlijk geziond, heb een goed gewicht. Dan verwacht je het niet echt. Het zit wel een beetje in de familie...

Niet meteen te zenuwachtig van worden, zeker niet als het in de familie vaker voorkomt en niet torenhoog is. Er zijn speciale producten te koop(margarine iig) die cholesterolverlagend zouden moeten werken.
Even overleggen met je huisarts, maar echt dramatisch is het niet. Is vooral een van de risicofactoren voor Hart- en vaatziekten. En aangezien je al vrouw bent, je gezond eet, sport, niet rookt en je de laatste keer dat ik je zag zeker geen overgewicht had zal dat zo'n vaart niet lopen?
Houd je nog als risicofactoren over: HVZ in de familie en hoge bloeddruk. Die hoge bloeddruk zal je wsl ook niet hebben, want dat was dan ook wel uit de keuring gekomen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 01:20

Nickeltje schreef:
Geen idee...
Heb van de meerkeuze vragen de antwoorden opgeschreven en zal ik morgen nakijken.
De patient casus die we hadden, een kind van 6 met Gilles de la Tourette en ADHD heb ik met mijn medicatie waarschijnlijk aan een psychose geholpen... Koe

Er is wetenschappelijk nogal wat discussie over wat je kinderen met Gilles de la Tourette moet geven dus als je maar met het goede artikel aan komt zetten is dat antwoord altijd goed Clown
En verder maar gewoon ritalin geven ofzo Knipoog

Hopelijk valt het toch nog mee Ja

Mijn nieuwe arts-assistent is een orthopedisch chirurg die voor de aantekening sportarts naar cardiologie moet, maar nu eerst even op long moet draaien. Daar heeft hij alleen geen verstand van Clown Vond de constatering(halverwege de middag) dat zo'n stethoscoop de moeite is om aan te schaffen wel erg mooi trouwens Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 01:21

JJ: Mooi dat Laros goed ging!

Renske: is het meegevallen?

Eventinggek: nog gefeliciteerd met je prijs Haha!

En nu ga ik slapen, kan ik eindelijk eens meer dan 5 uur slapen *LOL*

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 09:26

EERST!! haha dat is echt nog nooit voorgekomen! lang leve vroeg opstaan in het weekend! haha

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:02

Tweedst Cool

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:09

derde Haha!

lag er om 7 uur in gisteren en ben net wakker.

Wat is er met Renske?

proficiat nog Suus!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 11:04

Vierde Vork

Renskes amandelen zijn er gisteren uitgehaald.
Arme Renske Ach gut

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 11:32

Ook goedemorgen allemaal! Doei!

Ik ga zo effe beide paardjes rijden en de wassen voor morgen (dressuur selectie in Roggel). Vanmiddag 14.00 voor n huisje kijken Nagelbijten / Gniffelen is hier vlak in de buurt met lekker veel grond erbij Vingers aflikken Moet wel nog veel aan gebeuren.... er zijn zelfs 4 stallen bij en n paddockje Rolleyes we zien t wel.

Kim: klinkt idd pijnlijk, maar als je er daarna vanaf bent is t niet zo erg meer! Maar is natuurlijk wel n beetje gek, heb t ook gehad met m'n miniscus naar de homeopaat/sportmasseur; t deed even heel erg pijn maar daarna was t wel zo goed als weg Ja Volhouden dus!

Ja bedankt! Ik zal jullie wel laten weten wat er in dat Rabo pakket zit Clown ik vind t natuurlijk toch wel n hele eer, maar was natuurlijk leuker geweest als we t iets eerder hadden geweten Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 11:35

Waar is het huisje Suus?

Gisterenavond heb ik longeerles gehad. Ienie werd door de dressuurinstructrice gelongeerd. Ik wist niet dat het beest zo fijn kon lopen Bloos
Zometeen ga ik op naar de winkel en ook zelf de spullen aanschaffen! En dan straks zelf aanprutsen. Kan ik wel niet meer de proeven met haar oefenen voor morgen.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 11:39

Hier in Belfeld city Clown eigenlijk zelfs aan dezelfde straat waar ik nu woon bij m'n ouders, alleen dan n kilometer of 2 richting Tegelen. Was niet de bedoeling maar t ziet er op de foto's heel gezellig uit. Is n 'halve' boerderij uit 1900, grotendeels opgeknapt staat erbij. Van buiten hebben we al gekeken, maar dus niet binnen. Zal waarschijnlijk wat tegenvallen qua onderhoud....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 11:42

Wat leuk Suus. En inderdaad. Als het uit 1900 is mag je hopen dat er wel spauwmuur in zit en een fundering eronder.
Je wilt niet weten wat wij jaren geleden allemaal voor huizen zijn tegen gekomen.
Was er eentje bij waarvan de ene hoek van de badkamer 30 cm naar beneden was gezakt omdat er geen fundering onder het huis zat. En daar woonde ook nog eens een meneer met een rolstoel in! Haha!
Ik hoop dat je geluk hebt!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 12:49

gomir schreef:
floor01 schreef:
Hah Succes Nickeltje!!! Ik heb het een beetje gehad met het faecesonderzoek Knipoog. Aangezien ik al voor lig op schema, doe ik de rest van die vervelende eieren en larven morgen wel Knipoog.
Hebben jullie btw de plakbandtechniek ook moeten leren? Ik vind het nog steeds erg maf...

Ik wel. Vond ik altijd nogal bijzonder Clown

Ik moest die op een muisje uitvoeren. Ik had best wel medelijden met het muisje Ach gut

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 12:53

Zo. Stallen zijn weer gedaan. Cool

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 12:58

Suzanne: Klinkt in ieder geval leuk! Dan heb je nog plaats voor twee paarden erbij Knipoog.

Gomir: hoe hou je eht in godsnaam vol Knipoog. Toch wel slim van die nieuwe arts assistent dat hij zelf al bedacht dat een stethoscoop handig is?! Wij hebben dit trimester ook een moeten aanschaffen. Een Littmann, dus daar hoop ik nog heel wat jaartjes mee te kunnen doen!

Scum: werd ze met pessoateugel gelongeerd?

Scum: dat is echt veel! Alhoewel ik me nu bedenk dat de zolder van mijn ouders voor de verbouwing aan de ene kant ook zo een halve meter lager dag dan de andere kant (pittoresk huis uit 1880 Knipoog).

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:14

Goeiemiddag!

Eventinggek: leuk dat je naar een eigen huisje gaat kijken

Ik zit een beetje met een dilemma. Omdat ik dit jaar 18 ben geworden mag ik dus volgend jaar niet meer bij de pony's rijden. Ik heb heel lang getwijfeld wat ik met Yentil dan zou doen, aangezien ik haar eigenlijk helemaal niet weg wil doen. Maar nou had ik toch net besloten dat ze toch maar weg moest want het leek me niks om met haar tussen de paarden te starten. Ze is best klein enzo. Alleen nu zeiden gisteren een paar mensen tegen mij dat het hartstikke zonde zou zijn als ik met haar zou stoppen. Omdat ze best goed loopt en ze toont ook echt als een paard. En nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen. (één die dat tegen me zei is jury dus dat was dan wel leuk om te horen)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:23

Lijkt me ook wel lastig Anthea Ach gut
Maar je zou het toch altijd kunnen proberen? Als je het echt niet leuk vindt tussen de paarden zou je haar altijd nog kunnen verkopen toch?
Echt heel veel te groot ben je ook niet toch?!