Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marloeske schreef:een mexicaanse neusriem geeft extra druk op de neus, waardoor het bij sommige paarden als extra rem fugeert
floor01 schreef:Hah Succes Nickeltje!!! Ik heb het een beetje gehad met het faecesonderzoek. Aangezien ik al voor lig op schema, doe ik de rest van die vervelende eieren en larven morgen wel
.
Hebben jullie btw de plakbandtechniek ook moeten leren? Ik vind het nog steeds erg maf...
miss_jumpy schreef:Pff, ik had gister medische keuring bij de bedrijfsarts, hebben we 1 keer per 5 jaar. Is mijn cholesterol te hoog. Daar baal ik wel van. Arts was een beetje wazig, ja moet je je dieet maar wat aanpassen. Maar eigenlijk zou ik niet weten hoe, want ik snoep hartstikke weinig en eet veel groenten en fruit enzo. Gebruik altijd vloeibaar vet. Zou niet weten wat ik daar aan kan veranderen. Misschien minder eieren eten.
Ga eerst maar naar de dokter. Kwam redelijk onverwachts, want ik leef behoorlijk geziond, heb een goed gewicht. Dan verwacht je het niet echt. Het zit wel een beetje in de familie...
Nickeltje schreef:Geen idee...
Heb van de meerkeuze vragen de antwoorden opgeschreven en zal ik morgen nakijken.
De patient casus die we hadden, een kind van 6 met Gilles de la Tourette en ADHD heb ik met mijn medicatie waarschijnlijk aan een psychose geholpen...
gomir schreef:floor01 schreef:Hah Succes Nickeltje!!! Ik heb het een beetje gehad met het faecesonderzoek. Aangezien ik al voor lig op schema, doe ik de rest van die vervelende eieren en larven morgen wel
.
Hebben jullie btw de plakbandtechniek ook moeten leren? Ik vind het nog steeds erg maf...
Ik wel. Vond ik altijd nogal bijzonder