Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alles heel goed verlopen. Direct al veel beter met dat plaatje, veel meer bewegingsvrijheid etc. Hopelijk sneller genezen nu. Maar toch een operatie da's nooit fijn eh
Dus daarom bij 't verkennen echt nog gedacht "dat ligt hier allemaal super goed", niet dus
K ging trouwens 4e geworden zijn had ik de cross kunnen uitrijden
Dacht dat ik punten te kort had, blijk ik nipt onder de verplichte overgangsgrens zit. We klagen niet en aan de slag voor volgend seizoen.
Kon gelukkig nog net op tijd herpakken zonder hulp, alleen was mijn eigen rust in het hoofd weg en zijn focus. Hij liep wel beter, al waren de overgangen stap-galop echt niks waard. De galop zelf ben ik wel heel blij mee. Kan me volledig vinden in de commentaar van de jury. Katharinaa schreef:Kan je dan niet een weekje overslaan en naar Kasterlee gaan ipv Mol? Kasterlee is een supermooie cross! Vollezele ben ik nog niet geweest, jij? Is ook nogal ver voor mij, maar ik kan niet naar Mol en Kasterlee, dus daar maar voor gekozen dan. In Meer ga ik ook nog rijden.
ik zelf rij met een kentaur en mijn vriend met prestige