[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:44

Ik vind dat je je boktnaam naar Dynamite moet veranderen, Bvw :D

Spannend Evie!! Je laat je toch niet gek maken door die namen hè. Gewoon ervoor gaan!

Sannnn

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:46

Stem ook voor boktnaam verandering. :D
Leuk Evie, staan ze ook op de website of heb je ze via de mail gekregen? Succes he! Maar komt vast goed. :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:47

Geweldige naam Bianca!!
Caro wat raar, maar ik kon het door de afkortingen ook niet helemaal volgen.
TeeGee, wat balen dat het voor Dootje "te vroeg" was, maar als ik het goed begrijp zijn deze aanwijzingen voor ieder paard "altijd te vroeg". Deze mevrouw D. ken ik alleen van naam, verder nooit iets over gehoord. Zal later eens kijken hoe of wat het er uit ziet.
Mootje; bijzonder hoor, om jou zo in je kantoor-outfit te zien. Ik zit hier in een te grote 3/4 broem met bleekwatervlekken en een versleten te groot wit bedrijfst-shirt er op. Geen pan, en fototoestal zal accuut weigeren als ik al zou proberen daar een foto van te maken.
Kim: wat fijn dat Bobo naar een nieuw baasje gaat. Lekker als je het gevoel hebt dat de ruiter echt bij het beestje past. Hier in de buurt ook een actie, waar een dier gekocht is op kleur en naam van de vader.... en dan maar duimen dat het goed komt. Beestje een half uur getest, niet mee gesprongen, niet mee naar buiten geweest. Puur op kleur. Niet mijn idee van een paard/pony uitkiezen.

Verder weinig bijzonderheden, jullie gaan zo hard, dat complete keurige reacties haast niet te doen is.
Zaterdag voor de 2e keer bixie jureren. Heel onverwacht, maar ik vind dat wel leuk. Wel een stuk uit de buurt, maar ach, als ik in de auto zit, en ik ben eenmaal met de boot mee, dan maakt een kilometer meer of minder mij ook niet uit.
En zondag weer mee op dressuurwedstrijd. Nooooooit gedacht dat ik dat nog leuk zou gaan vinden. Maar het gaat zo hartstikke goed, en jongste heeft het beest zo lekker voor elkaar, en het diertje gedraagt zich super op de trailer, onderweg, en op vreemd terrein, dat het een hele ontspannende bezigheid is geworden, groomen bij de dressuur.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:51

Kim, zag ik dat Bobo naar Liempde is gegaan? Dan zie ik hem vast nog wel een keer :D

Evie, spannend!
TG, jammer, klinkt als de ORUN aanpak :x

ve4rder druk hier, maar ik zwaai gewoon af en toe even.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:52

Ik ga even uurtje Body Pumpen. Zal aan je denken Mo ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:54

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:54

Haha, grappig dat je dat zegt Lielle! Ik moest ook gelijk aan mijn voorrijden tijdens het ORUN examen denken. Begon met een ontspannen What en na het commentaar liep hij weer sterren te kijken zoals vorig jaar.. Vond het ook niet gek om te horen dat beide kandidaten gezakt waren. Dit heeft mij ook doen besluiten om de ORUN niet te gaan volgen, hoe leuk het lesgeven mij ook lijkt.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:55

Sann: Ik weet niet of ze op de site staan, dat kan ik niet zien op de iPad, ik heb ze via de mail gekregen :) .

Het is nog niet eens de cross waar ik me druk om maak, maar voornamelijk de dressuur :') .
In de training gaat het echt heel goed, al maar elke keer als ik hem fijn aan het lopen heb tref ik of een hele slechte bodem of een paard dat net die dag stopt met lopen of een jury die het niks vind.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:58

Zoooo, ff rust vandaag. veel te weinig geslapen, dus eens kijken of ik straks in het zonnetje eens even lekker mijn luiken kan sluiten. Edge al gedaan. Heb al 2 dagen niet gereden ivm die ellendige vinger. Vandaag er wel ff zonder zadel opgestapt. Dan kom ik niet in de verleiding teveel te doen, maar zijn we toch ff lekker van de straat. :D

Supertrots op mijn zoon die ons al een jaar lang blijft verbazen. Nou doet die dat altijd al, maar nu voornamelijk in postieve zin. ;) Het leverd alleen wel dilemma's op. Hij is met zulke enorme sprongen vooruit gegaan, dat vso kader wat makkelijk voor hem zal zijn. Waarschijnlijk zou hij TL ook aan kunnen, maar dan wordt de overgang nu te zwaar. Lastig probleem wamt hij kan binnen zijn school wel doorstromen, alleen niet in hetzelfde gebouw. Zou betekenen dat de kans groot is dat hij klas 2 weer moet verkassen. Lastig lastig, maar ben zoooooo trots op wat hij weet te bereiken ondanks zijn beperking en de vele tegenslagen dit jaar.

Nu ga ik terug naar pagina 326 en netjes bijlezen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:59

Caro, dat is ook wat -:(- -:(- . Wat een k.streek -O- .
Mooie benen zie ik langs komen!!!!
Texelse probeert bij te lezen :list: . Kleur is toch het belangrijkst bij een paard!!!
Noor had moeite met wegfietsen :)) .
Eef bevindt zich straks in een toppie deelnemersveld! Leuk joh!!!

Verder weet ik het niet meer. Oh ja: nog verslag gemaakt van Mark en Easter. http://www.deleliaard.nl/Fotografie/Fot ... 160612.htm

Nu snel aan de arbeid!

PS: balen van dat trek en rukwerk bij de PAVO. Maar als ik soms ook zie hoe die dieren er bij lopen: kan ook niet op een normale manier voor elkaar gekregen worden.
FE, fijn dat Joey zo lekker gaat. Nu inderdaad een goede overgang zien te vinden.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:02

wat betreft de persoon die aanwijzingen gaf, ik moet zeggen dat ik haar wel mag, altijd eerlijk, aardig en zeker verstand van een dressuurpaard. Zelf kreeg ik ooit een berisping van haar (met een jonge paarden wedstrijd) omdat ik teveel zweep gebruikte (lees: paard kwam terug, gaf been, geen reactie, vol met de zweep erover...).

@FE: klinkt goed van je zoon, kan me voorstellen dat je trots bent!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:06

Moggel!

Wat waren jullie vanochtend alweer lekker bezig!
Caro, wat kl0ten!
Mo in een rok
Krik in een hele korte broek
Bianca is Dynamite
Karen moest Do in elkaar trekken :n

Lekker uitgeslapen, in de tuin ontbeten en nu een lijst voor de uitnodigingen voor m'n verjaardag maken. Denk dat het helemaal in het water valt, want een vriendinnetje heeft dan groot feest dat ze Nederlands kampioen is geworden, en de buren houden ook al een grote bbq -O- .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:11

Texelse, En je had laatst de hele laadbak vol van die Transporter van jullie met nieuwe kleden :D
Weule, Dat hoor je niet vaak iig!
Mel, Liever een stap omhoog dan een stap terug denk ik dan... Dat zou zijn zelfvertrouwen ook een knauw geven denk ik!
Sannn, Het niveau van de cursisten tijdens de ORUN is over het algemeen niet om over naar huis te schrijven :n De cursusleiders daarentegen +:)+ Wat een geduld hebben die mensen...
Noor, Ik houd me daar maar buiten (net als ik probeer met de rest van het paardengedeelte binnen bokt), want ik vreet mezelf alleen maar op...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:14

FE je hebt groot gelijk dat je trots bent op je zoon!
Leli weer een leuk verslag, ik zat er eigenlijk ook al een beetje op te wachten

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:18

Mo, dat leek ons idd ook de beste oplossing. daarnaast heeft hij zich er enorm op verheugd om met zijn vriend Bas door te gaan naar het VSO. Als dat nu allemaal omgegooid zou moeten worden, dan flipt hij hem wel denk ik. We hebben wel verteld hoe de vork in de steel zit, zodat hij weet dat hij misschien maar voor 1 jaar naar deze locatie gaat en dan (zonder Bas) misschien een stapje hoger gaat maken op een andere locatie. Hij reageerde er best goed op.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:20

Vief leuke foto's! Zo te zien heb je lekker gesprongen
Joki gewoon heenlaten en niet starten
HH hoelang hebben de paarden bij jullie er al last van? Foto zag er trouwens ook uit zoals het er hiet uitzag. We hebben het echt maar 1x gehad en denk dat het hooguit drie dagen geduurd heeft. Paardjes hadden er niet heel erg veel last van.
Danielle, je paard staat er mooi op! Jij bent niet te zien :P
Beli zou fijn zijn als je nu al een baasje voor hem gevonden had. Als ik geld over had, was ik ook komen kijken. Naar je verhalen en op de foto's lijkt me dat echt een heel leuk paard.
Mootje heeft een vrolijke outfit met een mooie glimpanty die volgens Kris en Noor niet kan. Ik heb ook vaak huidkleurige panty's aan, maar dat kan dus niet? -O-
He bah Caro dat is ook niet leuk! :(:)
kris heeft meer spieren in haar benen dan ik over mijn hele lijf heb zie ik! haha, ik ben jaloers!
Evie spannend! Echt super gaaf!
Bianca is Miss Dynamite geworden! haha
FE moeilijk allemaal, ik hoop dat het goed blijft gaan

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:22

Anne, gewoon blijven dragen! Dan doe ik dat ook :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:24

En 10 den Mootje. Dat zou ik al stuk hebben voor ik in de auto zit. :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:26

Noor, Ik kan ze meestal een keer of 5 dragen voordat ik er een haaltje in trek. Zo duur zijn ze gelukkig niet (HEMA). Ik kreeg bij het eventingfeest een rolberoerte van het bedrag van de panties van Karen :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:29

Als ik zonder panty naar beneden kom dan flipt mijn moeder echt :Y)
Ligt er wel aan wat ik draag en hoe warm het is, maar zonder panty kan echt niet volgens haar.
Nu moet ik wel eerlijk zijn dat alles bij mij aan rok/jurk valt onder de noemer ultrakort en ik het liefst naaldhakken eronder draag :+ Mensen die mij alleen te paard kennen zijn dan ook regelmatig verbaasd mij te zien in dagelijkse kloffie (en andersom ook)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:31

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:33

Zeg dat wel Eef :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:34

Lau, Met jouw mams kan ik praten :D
Jouw rokjes / jurkjes zijn idd kort / strak, maar jij kunt dat wel hebben!
Mijn hakken worden ook steeds hoger trouwens... Heb laatst peeptoe's gekocht, dus dan moet ik wel zonder panty :')

Eef, Dat is inderdaad wansmaak :P

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:35

Waren dat mn Wolford panties Mo? :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:36

Haha, ja :D En jij maar zeggen dat je ze voor weinig in de aanbieding had gekocht!