Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

verse gember thee (heet water, verse plakjes gember, en honing)
voor de hond
en Mistid een ferrari
.
.
. En vanavond nog aan de dressuur geweest: hadden heel veel spierpijn verwacht, maar ze liep gewoon lekker
. Ben helemaal blij. Fotospam komt nog. 
?

.
.
daNiielle_ schreef:Allemaal de BBQ al aangestoken?? Het is toch net zomer!
Haha suikermeisje veel plezier met de haf morgen.
Wat zijn jullie hier allemaal fanatiek. Ik heb nog niks aan diploma's voor lesgeven. Niet zo mijn ding.
Waar bokt al niet handig voor is. Kwam ineens een foto tegen van het paard van mijn klasgenoot. Dat paard blijkt alleen toch echt in het bezit van een ander te zijn.
Snap nooit zo waarom mensen daarom over liegen.
Wij gaan zo naar eindhoven, verjaardag van een vriendin vieren.

Joki schreef:Sorry suikermeisje vergeten te reageren. Maar als zoelen voor de sluitingsdatum is dan wil ik die wel meepakken. Al is het dan wel even heel zwaar voor Ferrose met 6 april crosstraining, 9 april Bemmel en 14 april Zoelen, 15 april dressuur Heteren (anders was het 14 april ook dressuur Heteren).
haha!

.
, bedankt!
.
gaat vast over eventing of anders springen, is het dressuur
.
.
.
, mooie nieuwe houtstapels, oh en een gave hindernis met wijnvaten
. En de nieuwe waterbak schiet al een heel eind op: met een enorme bult er naast. Het wordt echt gaaf. Ik heb de koe ook nog even geaaid
.

morgenochtend naar school en einde van de middag de haflinger rijden en ff een rondje stappen met tim. Kijken wat zijn ademhaling doet vanwege zijn neus-blessure .. hij ademt af en toe nog steeds niet lekker.