[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:13

Gelukkig is je vriend goed de nacht doorgekomen Margriet!!

Sim

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:17

Goedemorgen, ook weer in het land der levenden.
Fijn dat Roelof de nacht goed is doorgekomen, Margriet! Gaat er verder nog wat gebeuren qua onderzoeken enzo of blijft hij verder alleen ter observatie?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:20

Hebben we een kortingsbon gekregen? :o?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:22

Ja, van 50% op een kamerplant (bij je bonnetje) :D Geldig van 27-12 tot 21-01

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:33

:wave: Goeiemorgen!

Margriet: Wat schrikken zeg.. Wel fijn dat je vriend de nacht goed doorgekomen is! Zou ik ook nog een pb mogen?
Mootje: Wat voor bijzondere plant heb je op het oog? :D
Sannn: Wat fijn dat What zo goed sprong in het L! Filmpje zag er ook netjes uit :)
Evie: Begint het toch zijn vruchten af te werpen, fijn zeg :D
Corien: Jij ook nog gefeliciteerd!

Vriendje en ik zijn de hele zaterdag op pad geweest voor spullen voor het nieuwe huis. Gelukkig niet voor niks. Hebben een hele grote buffetkast gevonden (geschilderd was idd veel mooier dan gespoten Noor), badkamermeubel, douche en inrichting van nieuwe badkamer is er en we zijn daarna ook nog op matrassenjacht geweest. Waren we het ook nog eens gelijk over eens :+ Wel jammer dat het natuurlijk weer gelijk de duurste was, maar dan slaap je wel op paardenhaar :Y)

Zal zo eens een ontbijtje maken en dan beginnen met de grote schoonmaak van mijn kamer. Moet echt even wat zooi weg gaan gooien!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:47

Vief, Ik weet niet hoe hij heet :+ Een grote plant (1.50m) met roze / rode / groene bladeren. Veels te duur zonder korting, maar als de helft eraf gaat vind ik hem wel betaalbaar!
Leuk dat jullie zo goed geslaagd zijn voor in het nieuwe huis!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:01

Goedemorgen! :wave:
Ik had zaterdag ladiesnight in Dronten, was erg gezellig! Nu alleen wel een beetje moe.
Vanmiddag komt er iemand een nieuw zadel aanmeten, de mijne ligt namelijk niet meer goed. En ik moest toch al een nieuwe, want hij is veel te groot voor mij

Margriet: Jeetje, dat klinkt behoorlijk heftig. Zou je mij ook een pb willen sturen? Iig heel veel sterkte!
Vief: Geslaagd dagje shoppen dus
Corien/Evie/Sanurie/Bianca: Gefeliciteerd met jullie wp-en
Sann: Super dat het L rondje zo fijn ging
Mirthe/Watapatja: Gefeliciteerd met de prijzen.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:16

Margriet; heel erg veel sterkte voor jullie!
Anthea; lekker, een nieuw zadel.
Iedereen gefeli met de behaalde puntjes!

Ik was ook weer blij gisteren. Tweede keer Obi mee op wedstrijd. Was vorige week al onwijs blij met de behaalde 180. Gister hadden we 193 punten! Nu is het wel even genoeg (zowel paard als ruiter vinden het niet zo leuk) en gaan we 22 januari voor het eerst B springen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:30

Goeiemorgen

@ Margriet beterschap voor je vriend. Ik heb je ook een PB gestuurd. Hopelijk knapt hij gauw op.
@ Kris wat goed zeg! Gefeliciteerd!
@ Mootje lekker geshopt dus! En die plant klinkt wel heel gaaf! Ik zoek ook nog een mooie grote kamerplant maar de meesten zijn meer geschikt voor mijn oma dan voor ons ;)
@ Noor heb je al meer foto's van jullie huisje? Ben zwaar nieuwsgierig namelijk!

Zal zo eens brood halen bij de bakker, dan hier stofzuigen en om 14.15 is mams hier om mee te fietsen met Zeus door het bos. Daarna lekker bij mams boerenkool eten :9 die maakt het (helaas) toch echt nog steeds stukken beter dan ik :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:12

_Noor schreef:
Bianca, wat een mooie punten zeg! Ga je in het M2 meedoen met de kampioenschappen of ga je over naar het Z als je de punten hebt? Ik ga denk ik ook maar met cap rijden, kampioenschappen uitgezonderd dan vind ik een hoedje wel mooi, want dat wisselen vind ik niks! Is dat vanaf 1 januari?

Ik ga geen kampioenschappen rijden, daar hecht ik niet heel veel waarde aan en dan zou ik de hele volgende zomer ook M2 moeten blijven rijden, terwijl hij het Z ook al makkelijk loopt (in training dan....) de aanleuning mag nog een fractie stiller blijven en appuyeren zou nog met wat meer lengtebuiging mogen. Dus dan wil ik wel weer graag in de 20*60 banen rijden.
Ik vind het wisselen van cap en hoedje geen probleem, maar ik wilde graag een hoedje van Juuls net zo blauw als mijn jasje, maar ben zo bang dat ze met de tijd het hoedje ook IN de ring willen gaan afschaffen en dan heb ik er niks meer aan..... -O-

VIEF @ zo gaat dat altijd... :D wat je het mooiste vind is het duurste...... :P maar als je er maar blij mee bent !!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:19

Ik bedoelde de winterkampioenschappen ;) maar ik blijf ook nooit langer in een klasse dan 'nodig' dus begrijp het wel hoor :)
Vief, fijn dat jullie geslaagd zijn!
MM, moet nog foto's maken. Die pb ik dan wel, want heb een "verbod" gekregen van vriendje om foto's op internet te plaatsen ;)
Kris, well done! :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:23

@ Noor :):) :):) leuk!
Ik kan me wel voorstellen dat vriendje dat gezegd heeft, Geert zou het denk ik ook niet fijn vinden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:27

Noor, jouw vriendje is echt zo'n droogkl00t _O- Ik moest zo lachen om zijn opmerkingen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:38

:D Maar wel een lieve hoor!

"Kijk ik heb dat en dat (en dat en dat en dat) gekocht. Leuk?"
- "Schitterend". :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:50

En tijdens het eten de hele tijd gluren naar zijn dorp :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:56

:roll: Hij gaat er nog wel het e.e.a. aan veranderen heb ik al gehoord :O

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:57

Naja, hij hoeft het iig niet meer uit te pakken, te sjouwen en het huis stof te zuigen :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 13:14

Klinkt als een spannende plant Mootje! Zal qua kleur iig goed passen. Mogen wij wel een foto als je hem gekocht hebt? :D
Bianca: Wat leuk dat jullie dressuur zo goed gaat :)!
Noor: Ik wil ook wel een PB'tje! :j

Ik ga maar eens boodschapjes doen en een pakketje wegbrengen.
Mijn grote kast/kleding verkoop gaat best goed al een hoop dingen kwijt :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 13:28

@ margriet klinkt heftig van je vriend. Wat is er gebeurd?
@ Vief leuk dat je verkoop goed loopt. Ik heb ook eea op mp staan en dat gaat ook goed. Ga vd week allerlei meubelen van ouders er weer opzetten. De opbrengst gaat naar de paarden :D

Ik ben de hele morgen al aan het opruimen. Net de kelderkast gedaan en ik kan er weer in lopen. Zometeen plaatst mijn vader mijn nieuwe kraan in de keuken. Ben benieuwd..Hier was het vanmorgen spiegelglad.. Paard heeft lekker een weidedag. Wil de training aanpassen 3 dagen rijden 1 dag rust/longeren.
Sintekerst was erg leuk. 2 leuke dingen voor in huis gescoord.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:12

Zo brood is binnen, paardjes lopen buiten en stallen zijn schoon. Baal zo onwijs van mijn bil/been pijn. Schiet er telkens in en zak soms helemaal door dat been. Kan na 4 stallen uitmesten alleen maar waggelend naar huis waggelen. Ben net donderdag naar de osteopaat geweest en die is flink aan het breken geweest dus misschien moet ik het even de tijd geven..
Om 14.15 moet ik klaar staan met Zeus want dan komt mams om mee te fietsen door het park. Dus nu effe een 45 minuten op mn kont zitten :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:15

Vief, Als ik hem gekocht heb, zal ik een foto maken :D Die latijnse namen zijn echt niet te onthouden!
Marijke, Balen van je bil! Hopelijk kan je straks wel lekker op Zeusje zitten!

Ik had gisteren gewoon een krukje nodig om op Jerilas te komen :') Zal het aan mijn spijkerbroek gelegen hebben?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:20

Tijdens het rijden heb ik totaal geen last, alleen het opstappen doe ik met een trap. Met spijkerbroek kom ik er echt nooooit op.... of ik scheur eruit ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:24

Zo groot is ie niet, toch? ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:26

Nou, als je 1.60 gewend bent, wel :=

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:31

Productief dagje dus Caro :D Fijn dat jij ook al lekker wat kwijt bent!

Mootje: Ben heel benieuwd :) Ik kan met sommige spijkerbroeken ook echt niet op een paard klimmen, vooral skinny's zijn lastig!

Ga zo eens kijken of Woll zin heeft in een sprongetje. Vriendinnetje wilde wel even helpen, dus dat scheelt weer, hoef ik er niet elke keer op/af :)