Nee dat zij ik ook tegen de planner... ja het is druk... ik ja me kont.. morgen maar even bellen met de 2 banen waar ik tussen twijfel.. ben het echt zat!!
Jack mag wel weer het land op, DA is geweest en vond de wond er "netjes" uit zien!
texelse
Geplaatst: 25-08-11 21:07
Zo vroeg op, dan ook vroeg "waterpas" Corien! Fijn dat Jack weer het land op mag.
Tessa gewassen en gevlochten, alles klaar voor morgen. Had gedouched en zat al in de pyjama, belt vriendje op... knie verdraait tijdens de training... En wat kunnen jongens dan zielig zijn he!!
Oei ja, Danielle, een man met een pijntje..... Slaap lekker Corien! Wat voor bed heb je gekocht? Fijn dat Jackson weer naar buiten mag Ik ga ook zo plat, ben gebroken! Mootje,leuk weer een weekje aan boord (en niet koken) Mendy, hoe gaat het met je buik?
bvw
Geplaatst: 25-08-11 21:33
mannen zijn dan inderdaad heel zielig corien slaapse op je nieuwe bed! en super dat jack zijn wond er goed uit ziet anthea veel plezier dit weekend texelse fijn de operatie goed lijkt te zijn gegaan! En hoe waren de burrito's? Krijg honger... Caro super dat je zaterdag kan starten! Spreek ik je dan vast nog wel
frits en tutje deden het niet goed met rijden, hopelijk doen ze zaterdag dan wel hun best
Knie verdraaid met voetballen heb ik ook gehad 2 keer en behoorlijk erg. Heb er nu jaren later nog steeds zo heel af en toe last van. Gelukkig nooit met Ferrose, maar toevallig van de week nadat ik van de haf van mijn zusje stapte dat ik dacht o ja dat is mijn knie weer eens Corien wat een idiote tijden Texelse fijn dat de operatie zeer waarschijnlijk de boel weer recht gebreid heeft
Itsme ja het is laat, maar goed vanaf september start ik thuis en dan moet ik ook met een beetje pech rond half 12 mijn tweede proef rijden (degene die er staan starten als laatste). Daarbij als ik nu afzeg kost het met 22,50 dus kan er net zo goed gewoon een rondje rijden. Laat vind ik niet ideaal maar ook weer niet zo erg
muts_marijke
Geplaatst: 25-08-11 21:44
Ik heb alles braaf bijgelezen maar ik ben te moe om te reageren. Heb wel lekker weekend en we gaan morgen wat leuks doen. Maar ik ben kapot
bvw
Geplaatst: 25-08-11 21:47
lekker marijke er stond bijna weer marije dat je al weekend hebt! Wat voor leuks staat er voor morgen op het programma?
hahahaha ja ja Bianca!!! Ik denk dat het Scheveningen wordt
xxitsmexx
Geplaatst: 25-08-11 21:50
@noor. nog hetzelfde. Gelukkig sinds vanmiddag niet meer misselijk. nu zo lekker naar bed en kijken of ik een beetje lekker kan slapen. en dan morgen gewoon weer fit op (nouja fit ben ik de laatste tijd al niet echt)
Klinkt toch niet lekker. Je zal toch wel het e.e.a. gekneusd hebben... Wel in de gaten houden hoor! Marijke, veel plezier morgen! Het wordt wel baggerweer...........
ik hou het ook zeker in de gaten. mocht het niet beter gaan of zelfs slechter (je weet maar nooit) ga ik wel naar de HA hoor. maar dan maar meteen voor allerlei kwaaltjes (heeft de ha meteen een dagtaak)
de burrito's waren heeeeerlijk, ze ligt nu lekker in haar eigen schone "mandje", manlief komt net thuis van crossbouwen, dus zo nog even wat drinken en bijpraten, en dan ook lekker op m'n zijtje staan.
Helaas geen Oenkerk dit weekend. Wedstrijd is afgelast doordat de kraan van boven teveel heeft opengestaan de laatste weken. Zo jammer voor de organisatie maar op het weer kun je helaas geen invloed uit oefenen. Een zomer met minder regen zou wel een keer prettig zijn.
Wat zonde van Oenkerk, en zeker omdat het de eerste keer gelijk niet door kan gaan.
muts_marijke
Geplaatst: 25-08-11 22:57
Och wat sneu! Organiseren ze voor het eerst een cross in de ZOMER??? en moeten ze het aflassen wegens teveel regen. Dat gaat nog wat worden in het najaar.
Nou meiden, voor de crossen in het najaar ben ik niet zo bang hoor. Uiteindelijk hebben aan het eind van het jaar toch wel zo'n beetje de hoeveelheid water gehad die er gemiddeld valt. En alles wat er dus al eerder gevallen is valt dan niet meer. We hebben een extreem droog voorjaar gehad, met daarna dus een seiknatte zomer, en ik denk dat het najaar dus weer mee zal vallen.
Maar wat ontzettend jammer van het werk van die enthousiaste groep in Oenkerk. Een week verplaatsen. Pfff, hebben we 1x gedaan, en bij de evaluatie meteen gezegd dat dat een volgende keer geen optie meer is.