Mooi zadel Evelien! Caap heeft dus ook hoge schoft? What ook, ga ook verder kijken naar eventueel ander dressuurzadel nu het met Vero toch niets meer wordt in de sport. Vriendje al terug uit Parijs Mootje? Wanneer ging je nou naar Barcelona, ook al snel of niet?
dat is een goed idee. Ga ik lekker in bed liggen kijken. Lau, alvast gefeliciteerd!
xxitsmexx
Geplaatst: 15-05-11 22:25
hierbij al een paar fototjes (linkjes via hyves dus weet niet of iedereen het kan zien) daarna het hem maar eens goed afgeleerd. als hij lang moet stil staan en de andere doen dat niet of als hij iets eng vind gaat hij dus steigeren. Rest van het weekend heeft hij dat meer gedaan gelukkig. rest van foto's op hyves of op fb
Lau gefeliciteerd!!!! Maak er een mooie dag van!! En natuurlijk nog heel veel goede gezonde jaren toegewenst (met als het even kan veel paardenplezier)
viefdepief
Geplaatst: 16-05-11 07:41
En toen was het weer maandag..
Laura: Gefeliciteerd met je verjaardag Maak er een fijne dag van! Kim: Gefeliciteerd met je mooie punten in het M2! Mendy: Leuke strandfoto's.
Ik ga maar eens een ontbijtje maken en richting stal.. Om 9.00 uur komt de hoefsmid de ijzers van Woll eraf halen. Laat mini-wolles maar komen
bvw
Geplaatst: 16-05-11 08:25
goeiemorgen!
Lau, happy birthday
MargreetW
Geplaatst: 16-05-11 08:39
Lautje: . Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele gezellige dag toegewenst, geniet ervan!
Lau gefeliciteerd met je verjaardag Itsme is lekker naar het strand geweest. Leuke foto's Gefeliciteerd met je wps en prijzen Corien Spannend Vief hopelijk komt het veulen nu snel Sterkte met het nemen van een beslissing San
Bedankt allemaal!! Ga zo lekker een taart bakken, heb al uitgeslapen tot half 9 en heb verder een rustig dagje want de 3 klanten van vandaag hebben allemaal afgesmst
Naja, dat kan ik echt niet begrijpen, lau veel plezier met bakken! Vief, succes met Wolles Jn, ik ben wel aan het werk, maar zit fysiek nog verkeerd heb al allemaal opmerkingen naar mijn hoofd gekregen en dan Ow die s*kkel er nog niet eens...
@ laura: proficiat!! @ annetje: niet zo miepen... @ mendy: stoere foto's!! @ evony, margreet en noor: proficiat... (jammer dat het 'feest' dan weer zo uit de hand loopt...) @ Vief: spannend, bijna veulen!!!
bvw
Geplaatst: 16-05-11 09:24
kop op Mo! Annetje moet even doorbijten... Lau gaat lekker genieten van haar verjaardag
jipje_niekje
Geplaatst: 16-05-11 09:25
Balen Mootje, hebben ze al iets toegezegd over wanneer je bureau enz wel klaar is op de andere afdeling?? Laura heeft wel een lekker rustig dagje dus op haar verjaardag En Anne moet ook door het vieze weer....
Ik was vanmorgen ook aardig doorweekt toen ik bij de baas aan kwam