Omdat hij zich niet laat rijden zeg maar. Hij kan het wel, maar dan hoef ik niks te doen. En door het zo te doen, moet ik het tempo echt regelen. Hij vind het ook moeilijk. Vooral op 3.
caro29
Geplaatst: 09-02-11 19:43
billy1 schreef:
caro29 schreef:
@ billy jij vind je zelf al oud?? Dan moet ik mij bejaard voelen hahahaha
Hmm dacht dat ik ouder was
Nee bouw en maakjaar 1978
@ weule het is erg duidelijk wie de baas is bij jullie
Margriet, Mijn paard zou het juist heerlijk vinden om 3 galopsprongen te springen op 12 meter Die van mij wil juist geen grond pakken. Afgelopen weekend kreeg ik met moeite een mooie twee gereden op 10.60!
weule
Geplaatst: 09-02-11 19:46
BuenaVista schreef:
billy1 schreef:
Daar hoef je geen handtekening voor te zetten hoor, ik kan zo ook wel zien dat BV jou flink onder de duim heeft , dus dan mag ik wel vrouw zeggen
ik leg die balken dan altijd op 13 meter, net iets ruimer dus. Heb ik ooit van Rob Ehrens geleerd. werkt super! Of twee lage stijltjes op 13 meter.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-11 19:47
Goedenavond! Heb Vorstin in de buitenbak gereden. Ze zag spoken (als in schapen en mollenvanger ), dus ze werd wel heel errug sterk. Heb zelfs mijn cap ff gehaald met die gekke sprongen. Hoop gekletst weer hier
Jeetje, wat eng dat er zomaar mensen op jullie terrein zijn geweest Annetje. Wij hebben ook hekken bij de ingangen, ook wel een veilig gevoel! Wat leuk dat je een lesklant hebt Mirthe! Spannend van je baan Mootje! Fijn dat je lekker hebt gereden Margriet
Snoek, Ben jij vergeten hoe eng schapen kunnen zijn Ik ga richting stal. Stalletje heb ik vanmiddag al gedaan, dus dat hoef ik niet meer te doen
billy1
Geplaatst: 09-02-11 20:06
Als je er 13 van maakt is dat wel beter voor hem om te leren rekken. 13 is nl al niet ruim op drie galopsprongen...
weule schreef:
zeggen de twee vrijgezellen hier (sorry billy....)
En wat weet jij hier van
weule
Geplaatst: 09-02-11 20:09
billy1 schreef:
weule schreef:
zeggen de twee vrijgezellen hier (sorry billy....)
En wat weet jij hier van
ik heb zo gehoord dat dat zo was....
muts_marijke
Geplaatst: 09-02-11 20:21
Hoi
Super Dienke dat de cap past en mooi is! Heb een boel gelezen maar sla niet zo veel op. Wij gaan trouwe elke week naar verenigings les. ene week dressuur andere week springen. Maar we hebben nu ook 2 fijne instructeurs. En ik heb normaal gesproken elke maandag morgen prive dressuur les (al weet ik natuurlijk niet hoe het de komende tijd gaat en of ik uberhaupt weer met Zeus kan rijden) En thuis heb ik natuurlijk Geert nog die altijd een oogje in het zeil houd. Lijkt me verschrikkelijk Mootje om je moeder nooit te spreken. Ik zie mijn mams heel veel. Heb dan ook een super leuke lieve mams! Lautje is die mooie rambo uitrijdeken gestolen? Das balen!!! Klinkt goed Lielle gefeliciteerd! Nou Billy daaar mag hij best op lijken!
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-11 20:21
Mootje schreef:
Snoek, Ben jij vergeten hoe eng schapen kunnen zijn
Vooral als ze er het hele jaar staan, maar ze naar een weiland dichterbij zijn opgeschoven Rijd ze !
Heb vanalles van hoog niveau gelezen Iets over balken op 12 meter en daar dan veel galoppassen er tussenin gooien en Mootje is aan het flirten met een man.
Ik val echt om van de slaap en heb dus ook niet meer gereden. Ik heb wel zijn staart eens flink onder handen genomen en na 5x wassen was hij toch echt weer stralend blond! Zijn achterbenen ook gedaan en ook nog alles even geknipt. Vies vond dat getut wel gezellig en stond erbij te slapen. Morgen mijn vaste dag om met balkjes te spelen in de bak, iemand nog een leuke suggestie? Ik heb de vorige keer krappe galopbalken neergelegd die hij dan vanuit een hele rustige galop moest nemen. Hij was namelijk érg vrolijk en wilde het liefst twee balken in een keer nemen.
Annetje gebruik je geen zilvershampoo (is paars) worden de witte stukken op een paard heeeeel mooi wit
_Noor
Geplaatst: 09-02-11 21:51
_Noor schreef:
Stiffler and mum, het enige dat ik mij kan herinneren van die films is die scene met de "chocola" van de hond.
Jaaah hoor, moeders zit gewoon onder mijn naam te bokken! Het moet toch niet gekker worden!
@ Billy: 2 lage sprongetjes op 13 meter ga ik dit weekend ook eens neerzetten . Tenzij het toch nog wat wordt met de springles natuurlijk! @ Mootje: rijd ze! @ Annetje: ook zo moe? Ik ben echt kapot, kreeg Jer zijn dekens er nauwelijks meer op Kreeg echt zo'n blik van "schiet eens op mens, ben aan het eten". Misschien wat in-uitjes neerzetten morgen?
Had mijn handen vol met rijden. Hij heeft de afgelopen week ook wel héél erg weinig gedaan
Ik ben nu nog even restjes shampoo aan het opmaken, maar ik had voorheen inderdaad paarse shampoo. Het is jammer dat ik het merk ben vergeten, want dat was goed spul! En lekker dat het rook! Echt naar vanille. Er stond op de fles alleen wel dat je het in moest laten trekken, maar als ik dat deed dan was paard een beetje paars/blauwig! Ik schrobde het er dus goed in en waste het er bijna meteen uit. Ik heb het nu met kerato shampoo gewassen en daarna nog met goedkope paardenshampoo met conditioner erin.
In-uitjes is ook een idee, moet ik alleen wel veel balken en staanders sjouwen