Zo me haar is geknipt, dus zo de douche in al die haartjes
en naar stal 
Pb mooie kleur!
Eef wel leuk! jammer dat je hondje al is ingepikt door je moeder die julie nu hebben
succes met borex en carpi! JN jammer dat het nog niet echt lekker gaat in het Z komt vanzelf! netjes van anoes!
Billy lekker dat hij geschoren is! denk dat ik jack ook weer mag doen volgende maand
Floor jammer idd weinig wedstrijden hier kan ik elk weekend terecht.. voor proeven..
sussie fijn dat julie over de dip heen zijn
Ik ga maar eens douche en richting stal!
Maar het kwam er iig op neer dat iemand vond dat ik best in een groepje kon trainen (terwijl ik met zijn tweeën of alleen wilde) en dat ik best wel bij Richard kon trainen ipv bij Michiel (terwijl ik dus bij Michiel wil lessen). Ik mag natuurlijk niet zelf beslissen wat het beste is, want dat weten anderen wel voor mij 

In NH wordt er ook aan gedaan.
Wel poepte hij vandaag 2x ong. 20ml bruin water (er zat geen zichtbaar bloed in) en hij stond te zweten onder zijn deken, dus ik heb maar even weer zijn ongevoerde deken opgedaan. Volgens mij ligt het aan de deken en niet aan het paard, dus moet maar even shoppen voor een andere deken!
Heb nog even om te sparen en rond te kijken, merrie (en veulen) zal op zijn vroegst in eind juni/ begin juli weer en keer op reis gaan. Mocht er iets zijn waar ik wel heen moet, dan huur ik voor die ene keer een trailer.