[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:48

LZ: veel plezier in het bos met Armani.
Vief: balen dat je niet zo fijn geslapen hebt Ach gut.
Mandy: Das een naar bericht Ach gut.

Ik ben vrij vandaag, had in de planning staan om lekker uit te slapen, daarna de stallen te doen en met school bezig te gaan.
Helaas is het uitslapen niks geworden Boos!. Werd heel de tijd wakker gemaakt door de mensjes die hier voor bij ons met de weg bezig zijn, ze waren steeds een heel stuk verderop bezig, en uitgerekend vandaag prezies bij ons voor het huis. En een herrie Nagelbijten / Gniffelen. Om de 10 seconden zitten ze te toeteren Verward. De paarden zijn er ook niet heel blij mee met die grote machines waar ze steeds mee langs tuffen Clown.

Zal nu eerst de 2 paarden binnen zetten en de andere naar buiten doen en dan maar even een eitje bakken en goed met school aan de gang.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:01

goeie middag dus nu...

het lijkt hier een beetje zonnig te worden... Leuk stukje over deken gebruik op het nieuwsforum... stelt me weer enigszins gerust...

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:04

zo alles een beetje bijgelezen.. wat een hoop narigheid..

Rowo: wat een naar bericht, sterkte.
melanie: wel even langs de ha gaan hoor..!
heleen: dat is even schrikken ja, hopelijk ben je snel weer de oude.!
vief: lastig slapen he met een verstopte neus, je wordt er zo moe van.
benthe: lekker koelen en stappen.. dan knapt ie vast wel weer op.!
wollinlotte: dat worden stal schoenen met stalen neuzen.. of je tenen intrekken op stal ahhaah

voorderest ben ik het weer vergeten. sorry.. Bloos

Ik heb nu even pauze, straks weer verder werken.. mijn sleutelbeen is weer helemaal top. ik doe bijna alles weer. Knipoog vlinder begint ook al aardig te stappen.. van't weekend een keer onder het zadel stappen. kijken hoe dat gaat..
En vrijdag ga ik schrijven op wedstrijd bij onze club.. moet Z schrijven.. is altijd leuk, paardjes kijken Clown

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:23

Oeeh Z schrijven is heel leuk een leerzaam *LOL*
Heb ik ook wel eens gedaan, aangezien ik met de clubwedstrijd altijd in het gips/verband zat Huilen van het lachen

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:28

schrijven is leuk, mocht je die paardjes maar mee naar huis nemen.. is nog leuker Kwijl

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:44

Ik zou ook wel ens bij de Z willen schrijven... Maar ben bang dat ik stomme spellingfouten maak. Er komt bij ons wel eens een Z-jury, die geeft van te voren allemaal afkortingen zoals: t.d.h. v.w. v.w.n.w. imp. tactf. en nog veel meer, ben alweer de helft vergeten...
Afkortingen zijn bij hem ook wel nodig want die man laat je het hele protocole volschrijven, heb je ook geen tijd om mee te kijken...

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:03

ahahah.. gelukkig zijn de jury's hier meestal van die oude mannetjes waar je wel mee kan lachen.. de vorige keer had ik er ook zo 1.. ik kan niet rekenen en elke keer met optellen m'n mobieltje erbij erg handig zo'n rekenmachiene.. .. ahaha die vent lag helemaal in een deuk.. Blond

nou ik ga er weer vadoor ga weer arbeiten..! Doei!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:16

Haha Bloos
Z tellen kan ik ook niet, dan tel ik gewoon wel de + en de - maar verder mag jury het doen Clown
Ik was een keer bij een hele raren aan het schrijven Nagelbijten / Gniffelen
Eerst moest ik voor hem staan ging hij mij keuren ROFL ja en kan je wel schrijven en blablabla
Nou toen vroeg hij of ik altijd sporen om had, ik zei toen nee maar dat het verplicht is vanaf M1 en ik daarna in de M1 moest rijden. Hele vage man.
Nouja en toen bij schrijven ging hij wel goed uitleggen. En moest ik ook meebeslissen als 'arbiter' Huilen van het lachen
Achteraf hoorden we van hem dat hij de dag ervan een klein jongetje van 10 als schrijver had gehad, en die had niets kunnen bijhouden Nagelbijten / Gniffelen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:27

Jenga dat maakt tocht niet uit of je spellingsfouten maakt gewoon vragen Knipoog Het hoogste wat ik tot nu toe heb geschreven was young riders Haha! was echt KICK Haha! en veel geleert.
Veel zieken beterschap allemaal Lovers
Ik ben ook bij de HA geweest van morgen heb pijn met adem halen, longen waren goed.. dus moest plassen in potje om 4 uur de uitslag. Ben benieuwd..Boos!

Melanie ik zou maar even langs de HA gaan.. lijkt op wat ik heb..
marieke ja ik kijk genoeg.. maar tis allemaal net niet.. Clown ga zaterdag morgen denk ik kijken.. als het lukt..

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:33

hey Coriien.. ik hoop toch niet dat t je nieren zijn. Kan heel vervenlend zijn. Mijn schoonzusje had ens pijnstillers voor na haar operatie aan haar teen gekregen, totdat ze erge last van haar rug kreeg en steken met ademhalen. Bleek later dat ze een blaasontsteking niet had gevoeld vanwege de pijnstillers en deze ontsteking was doorgeslagen naar haar nieren... daar hou je toch geen rekening mee... gelukkig is alles goed gekomen...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:50

Nee idd hoop het ook niet.. Boos! heb veel last met slapen van me rug en kort ademig.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:55

@ Rowo; Ach gut
@ Benthe; beterschap met Jip!

Echt iedereen heeft hier pech inderdaad!
Ga even de ponys hooi brengen en dan maar weer voor school gaan werken... Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:02

Ik ga op bed.. Doei!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:26

Wat een narigheid hier allemaal, bah.
Sterkte iedereen! Ach gut

Ben ook weer terug van school, net boodschappen gedaan en dan zo de hond even uitlaten.
Vanavond richting stal.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:12

@Mariëlle, dan kies ik toch maar voor stalen neuzen Bloos . Ik weet niet of ik het zo prettig vind lopen, heel de tijd mijn tenen intrekken, aangezien je het bij Wolin nooit weet.

Ik heb sinds twee dagen enorm last van mijn rechterribben-boog aan de onderkant met ademhalen, gemene steken en kan niet goed door ademen. Op de fiets kom ik niet vooruit, omdat ik niet diep kan in ademen. Heb hier wel vaker last van ( Verward ), maar dit keer is het wel erger.. houdt veel langer aan als normaal. Ben nu net wakker en het is nog niet weg en ik ben hardstikke benauwd.
Morgen ook maar even de HA bellen Vork , gezellig met z'n allen naar de HA.

Zo maar naar stal, ben benieuwd naar Wo haar wond, die heelt met de dag sneller! De da zei dat het zeker een aantal weken of maanden kon duren voordat het dicht zou zijn, maar gister was er nog een klein plekje van ong. 1/2 cm.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:55

marielle: mooi dat het zo goed gaat met je sleutelbeen.
wl: mmm klinkt niet fijn, idd maar even langs de ha.

Over Z schrijven, heb zondag nog Z geschreven, was wel leuk en is niet moeilijk tellen hoor.

Vanmiddag met Armani in het bos geweest, hij liep zonder twijfelen het vennentje in het bos in Haha! ( was er daarvoor 1 keer in geweest met mars, toen ik hem net had) galopperen vondt die ook mooi Haha! hij wou bijna niet meer stoppen hahaha.
wordt vast een fijn crosspaard Haha!. we zijn ook nog over een boomstammetje heen gehuppeld die op de grond lag, daar kijkt ie niet naar Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:00

Nee maar jij was ook al Z, dan weet je ook hoe dat gaat met de puntentelling enzo hè Tong uitsteken
Armani wordt gewoon een supercrosspaard *LOL*
Ach gut Lotte, wel langs de HA gaan hoor Ja

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:03

haha nou winstpunt is 204 dus dan -.. of + ...niet moeilijkt toch Tong uitsteken
hahah hopen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:38

LZ: Fijn dat het zo leuk met Armani was.

Ik vind schrijven bij het Z ook wel leuk. Vooral bij mijn vader. Die vraagt dan ook wel eens wat voor cijfer is zou geven op een bepaald onderdeel, en dan zegt hij wat hij geeft en waarom. Dus wel leerzaam Ja.

Net Sofie even gereden, die liep wel fijn, nog even wat sprongetjes gedaan. Ging ook goed.

Zo eerst maar even eten *LOL*.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:46

Wollinlotte heb ik ook wat jij hebt Verward !!!!
ik heb de huisarts gebeld, heb geen blaas en ook geen nierbek ontsteking.. gelukkig als het mandag niet over is moet ik weer bellen.

Kim idd heb ik ook wel eens bij een jury lid gehad Lachen is echt leerzaam

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:47

Ik was ook lekker vrij vandaag, net als jij Kim Lachen
Heb vanmorgen al Voodoo gelongeerd, even caveletti's laten lopen en een huppeltje gemaakt. Daarna wat opgeruimd op mijn kamer, verder wat bezig geweest met school en wat heen en weer gemaild over een hopelijk volgende stage!
Ik ben trouwens ook niet zo fit (niet de enige hier haha), ben al een paar dagen wat aan het snotteren en heb een zere keel. Maak me er niet zo druk om.

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:58

ladyzwien: haha ik ben maar een B ruiter en snap er meestal niks van.. maar doe alle minnetjes en plusjes op en aftrekken met m'n mobieltje en dat gaat prima.. En aftrekken ben ik zo bij zo wel goed in.. ( ahaha flauw grapje Vork en commentaar opschrijven is geen probleem, dat gaat wel lukken.. heb wel eens vaker geschreven..
wolinlotte: ik trek echt serieus m'n tenen wel eens in als ik naast die van mij sta, soms voel ik het gewoon aan dat ie er boven op gaat staan.. en dan staat ze op een lege punt van m'n laars ahah..
kimdepim: dat is echt gezellig met je pa schrijven, wou dat mijn pa jury was.. kun je veel van leren..
corien en rosalie : beterschap.!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:04

Btw, Simmie, Scum en TeeGee, super leuk initiatief van Flappie lied *LOL* !

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:11

Doei!

Ben idd niet de enige zwakkeling hier *LOL* Beterschapjes allemaal!!

Ik ben even snel thuis. Heb mijn rijkleren al aan en wacht eigenlijk tot het eten klaar is.
Dan Woll rijden en daarna dropt mijn moeder me weer op het station. Morgen namelijk om 8.15 uur werken in Enschede Dromen

Kim: Fijn dat Sofietje goed ging!
Marielle: Fijn dat het zo goed gaat Lachen
LZ: Stoertje die Armani Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:41

Fijn LZ dat armani zo fijn aan pakt, heb je straks vast een fijn cross paard aan..

Ik heb me spring examen wel gehaald me dressuur examen niet had een 5. Kreeg ik vorig jaar ook dus blijkbaar vinden ze dat ik 0,0 vooruit ben gegaan.. Best vreemd... Die teamleider die jureerde is al zo´n beste vriendin van me dus denk dat dat onbewust wel mee speelt..

Administratie toets ging wel fijn ben benieuwd wat ik daar voor heb