alweer een tijdje geleden. Erg druk geweest, vandaag weer een schooldag. Ik ben volgens de leraren nu al klaar voor het permanenten examen, ben net in sept begonnen. Maar goed, wel fijn dat het goed gaat!
Ondertussen hebben we ook het paard voor mn zusje op stal staan. ik zal zo even een foto oploaden.
Ja het gaat prima, hij kent nog geen springen, dus ze zijn vandaag wat balkjes wezen lopen en een paar kleine sprongetjes gemaakt. Maar hij was zo groot, dat hij overal nog in stap overheen kon. haha. Je geeft hem zo helemaal geen 1.74
Goeieavond! Heb mn presentatie vanmorgen ook weer overleefd. Wij hadden op geen enkel punt matig of slecht gescoord en zelfs 3x uitstekend dus het ging wel goed Nu ben ik bezig met mijn dossier van engels, die moet morgen ingeleverd. Dan morgen nog naar school met project bezig en vrijdag nog een dossier van schrijven afmaken en dan ben ik heeeeel blij dat het blok voorbij is.
Vief: Ziet er weer goed uit met Wolletje! Jantine: Leuk koppie zit er op! Je zusje past er mooi op! Anthea: Mooi zo dat je presentatie goed ging! Succes nog met de andere dingen!
Ik heb vanmiddag nog wel even fijn gereden nadat ze eerst ongelofelijk kijkerig was. Ik wou even in het natuurgebiedje tegenover ons huis rijden aangezien het daar lekker droog is (wit zand) en ze daar zaterdag heel ontspannen liep, totaal niet kijkerig. Maar vandaag was er blijkbaar wel wat te zien, ik had echt géén idee wat, maar goed Dus toen maar naar de wei gegaan waar 2 vervelende knollen in stonden. Gigantisch klieren en de wei kapot trappen maar toen was mevrouw ineens wel rustig en kon ze wel op mij letten. Paarden, soms...!!!
Tientjeh: Leuke foto, zit in ieder geval een leuk en attent koppie op!
Kim: Spannend zeg, succes alvast!
Ik wou vanavond op tijd naar bed maar ik zag net dat er een leuke detective op komt, Midsomer Murders. Dus is de verleiding weer veel te groot en ga ik lekker op de bank hangen
Snoekiej: balen van je punten zeg! Kim: snap dat je het spannend vind! Succes! Tientjeh: fijn dat het zo goed gaat op school! En een leuk paard voor je zusje zeg! Anthea: wat super van je presentatie zeg!
Ik ga zo ook nog een beetje bankhangen en daarna lekker slapen.
Kim, succes met de selectiedag! Lijkt mij echt helemaal niet leuk, doodeng eigenlijk Jantine, leuk paard hoor, gave kop zit erop. Koppie heeft wel iets weg van een paard bij ons op stal.
Heb het de laatste tijd wel een beetje druk met school, dus ben niet meer heel vaak aan het bokken (maar lees wel braaf bij) Kan zaterdag ook eindelijk weer eens een les gaan rijden .
Ben weer kooswerkloos (baas maakte een stomme opmerking, en er waren nog wat dingetjes gebeurd, dus heb ik ontslag genomen) Baal opzich wel, want heb nu geen inkomsten..