Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
floor01 schreef:Dat vindt ik dan ook een mooi gebaar! Afgelopen zaterdag was dance4life..
Waren ook reportages op TMF over Zuid-Afrika. Waren ook beelden van een kliniek waar mensen vlak voor hun sterfdag naar toe gingen... Echt schokkend om te zien!
En die mensen daar willen nog steeds niet aan de condooms, terwijl 50% van de populatie zowat besmet is.

. Wat voor vak had je eigenlijk?
. Diergeneeskunde in Utrecht!
Ik had haar lekker aan het lopen en toen kwamen er een paar jagers een eindje verderop aan, aan de overkant van de beek. Pfff, ze werd helemaal kijkerig en gespannen weer. Gelukkig bleef ze nog wel rustig. De jagers gingen gelukkig gelijk weer weg, als ze waren gaan schieten weet ik niet wat er met Madine was gebeurd, het blijft gewoon nog steeds eng voor dr. Eind december is het alweer een jaar geleden dat ze helemaal geflipt was door die ***jagers.
Da's echt weer iets voor mij hoor
Ging die met een hamertje en nog een ding even timmeren.. Autssssjj. Deed heel zeer. En toen ging die er weer voelen. Doet het nog zeer? huh nee ik voel geen pijn meer. (was het dus gewoon echt weg
) Ik hou van die man
Hij gaat mijn rug dus ook weer goed zetten. Is hij 4x of langer nog mee besig.. Dus dat is wel lang en zal ook wel zeer doen. Maar dan heb ik er over een tijdje helemaal geen last meer van. Dus dat heb ik er wel voor over
Heb nu nog wel wat na pijn.

Het komt vast weer helemaal goed.
Ik had vorig jaar in Bathmen een rabobank pakket gewonnen.
Des te eerder ben je er van af!