[SGW] [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel 5)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

floor01

Re: [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:52

Dat vindt ik dan ook een mooi gebaar! Afgelopen zaterdag was dance4life..

Waren ook reportages op TMF over Zuid-Afrika. Waren ook beelden van een kliniek waar mensen vlak voor hun sterfdag naar toe gingen... Echt schokkend om te zien!
En die mensen daar willen nog steeds niet aan de condooms, terwijl 50% van de populatie zowat besmet is.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:57

floor01 schreef:
Dat vindt ik dan ook een mooi gebaar! Afgelopen zaterdag was dance4life..

Waren ook reportages op TMF over Zuid-Afrika. Waren ook beelden van een kliniek waar mensen vlak voor hun sterfdag naar toe gingen... Echt schokkend om te zien!
En die mensen daar willen nog steeds niet aan de condooms, terwijl 50% van de populatie zowat besmet is.

ja, de situatie is daar echt heel erg.... Kan je echt triest van worden.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:12

Ik kreeg ook spontaan de tranen in mijn ogen. Mensen weten het vaak ook pas als het al in een vergevorderd stadium is...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:38

Poeh... ben weer terug van tentamen...
Zal mn boeken maar bij de hand houden voor het her tentamen denk ik...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:45

Haaai Doei!

Ik ben ook erg benieuwd naar hoe de operatie van Renske is vergaan. Hopelijk horen we snel wat...

@ marieke: zo'n rondje educatie lijkt mij ook wel zeer interessant. Na de cross gooien wij ook nooit meteen de deken op, eerst ff wt rondjes stappen. Pas als ie stilstaat de deken erop. Wat mij wel is gezegd is dat als het 's winters is en echt koud dat je met in - en uitstappen wel een deken op moet doen, omdat anders de lendenen ed te snel afkoelen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:45

Gatsie Nick. Was het echt zo moeilijk? Helemaal geen kans dat je het gehaald hebt?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:48

Geen idee...
Heb van de meerkeuze vragen de antwoorden opgeschreven en zal ik morgen nakijken.
De patient casus die we hadden, een kind van 6 met Gilles de la Tourette en ADHD heb ik met mijn medicatie waarschijnlijk aan een psychose geholpen... Koe

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:50

Ajj... das niet helemaal de bedoeling Knipoog. Wat voor vak had je eigenlijk?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:51

Kind en Jongere heet het...
Eigenlijk alle gebieden van de kindergeneeskunde zijn aan bod gekomen...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:57

okee... apart! Lijkt me erg uitgebreid!
Zoiets hebben wij niet.

Ik ga straks even competitie spelen van badminton. Ik werd vanmiddag gebeld of ik wou invallen. En aangezien ik toch in utrecht zit kan dat best.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:58

Floor, ehm... misschien een hele domme vraag na alle eerdere posts enzo, maar studeer jij ook geneeskunde?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:00

Hah nee Knipoog. Diergeneeskunde in Utrecht!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:06

Dat stond me inderdaad ook wel bij ja, maar je opmerking dat jullie zoiets niet hadden, maakte me ineens erg aan het twijfelen...
Hahahaha

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:25

ok, heb net via Bokt een mexicaanse neusriem gekocht. Hoop dat ie past want die van mij heeft een nogal groffe neus (tja, Gelders...)
Ik hoop hiermee net iets meer remkracht te kunnen creeëren... Iemand nog puntjes waar ik dan extra op moet letten? Heb zo'n ding nog nooit omgedaan of mee gereden ofzo...

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:28

M_J: ik zou het inderdaad ook even extra na laten kijken bij de huisarts. Ik heb dat een keer met m'n bloeddruk gehad... Op school hadden ze het gemeten voor een profielwerkstuk en daar was het echt gevaarlijk hoog. Dus ik gelijk naar de huisarts, was m'n bloeddruk heel gewoon. Helemaal niks aan de hand. Lag dus aan de meetapparaten Clown

Net even lekker gereden Lachen Ik had haar lekker aan het lopen en toen kwamen er een paar jagers een eindje verderop aan, aan de overkant van de beek. Pfff, ze werd helemaal kijkerig en gespannen weer. Gelukkig bleef ze nog wel rustig. De jagers gingen gelukkig gelijk weer weg, als ze waren gaan schieten weet ik niet wat er met Madine was gebeurd, het blijft gewoon nog steeds eng voor dr. Eind december is het alweer een jaar geleden dat ze helemaal geflipt was door die ***jagers.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:12

Klinkt freaky andrea!

Nickeltje: geen idee hoe dat moet, maar als je er echt extra remkracht mee hebt, ga ik ook een mexicaanse neusriem aanschaffen!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:15

Floor, het is een experiment. Heb wat mensen gehoord die er goede ervaring mee hadden en dus niet een scherper bit in hebben hoeven leggen...
Ik hoop hem volgemde week te ontvangen dan kan ik er op de indoor training meteen mee oefenen...

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:18

Balen MJ! Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat ik zou moeten doen, leef al vrij gezond lijkt me Clown

Willen jullie trouwens lachen? Ik kreeg zojuist een telefoontje van dhr. Brinkman van SGW Bathmen. Blijkt dat ze zijn vergeten de Rabobank talentenprijs uit te reiken voor degene met de minste strafpunten over beide dagen, 3x raden wie die gewonnen heeft Cool Da's echt weer iets voor mij hoor Sigaar

Hij vond t jammer dat ik zo ver weg woon, hij ging t gevaarte nu toch maar proberen met de post te versturen haha.. Vind helaas dikke 2 uur rijden toch ietsie te ver om n pakketje af te halen...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:19

Van de mensen die er mee rijden hoor ik dat ook ja!
Maarja als je hier op bokt de verhalen hoort, zou je theoretisch geen verschil moeten zijn.

Mensen met ervaringen hiero?!
En Nickeltje: Laat me weten hoe het jou bevallen is!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:54

pff Kom net bij de orthomanuelktherapeut vandaan (kortom de kraker) Hij ging elk werveltje in mijn rug bij langs. en op mijn rug tekenen welke fout stonden enzo. En in mijn nek stonden ook 3 niet goed (vandaar dat mijn nek ook altijd kraakt en zeer doet) ging die even voelen.. doet dit zeer? je de linkerkant. Hij zo dat dacht ik al, het staat niet helemaal goed. Ik ga even wat doen hoor. uh okee Nagelbijten / Gniffelen Ging die met een hamertje en nog een ding even timmeren.. Autssssjj. Deed heel zeer. En toen ging die er weer voelen. Doet het nog zeer? huh nee ik voel geen pijn meer. (was het dus gewoon echt weg Bloos! ) Ik hou van die man Haha! Hij gaat mijn rug dus ook weer goed zetten. Is hij 4x of langer nog mee besig.. Dus dat is wel lang en zal ook wel zeer doen. Maar dan heb ik er over een tijdje helemaal geen last meer van. Dus dat heb ik er wel voor over *LOL* Heb nu nog wel wat na pijn.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 20:06

Ha, nog gefeliciteerd met je pakket eventinggek!! Wel even zeggen wat erin zit hoor!

Andrea, ik inderdaad nog dat madine vorig jaar echt heel erg door het lint was gegaan. Gelukkig kwam het nu niet zover!

Kim, klinkt niet echt gezellig maar als het maar helpt!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 20:26

wij vieren op school met sinterklaar superise, en met kerst met de familie superise Tong uitsteken Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 20:30

Jeetje Kim! Vooral dat van dat hamertje Tong uitsteken
Maar ik geloof erin Ja Het komt vast weer helemaal goed.
Wanneer moet je er weer heen?

@ Eventinggek: Hahaha zijn ze ook lekker snel mee Haha!
Wel leuk dat je het alsnog krijgt Lachen Ik had vorig jaar in Bathmen een rabobank pakket gewonnen.
Zat een sjabrak in, een oranje (schuine) schoudertas van de rabobank en een enveloppe met een uitnodiging voor een of ander gedoetje die al verlopen was hahahaha Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 20:34

Volgende week meteen weer. En dan 4 weken achter elkaar. En misschien ook nog wel meer Nagelbijten / Gniffelen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 20:35

Ohw nou dat is wel fijn! Lachen Des te eerder ben je er van af!
Maar mijn nek kraakt ook vaak als ik met mijn hoofd rondjes ga draaien zegmaar Nagelbijten / Gniffelen