Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig kan je wel nog rijden. Maarja tis een magere troost.
Op 13 november staat zijn eerste jumpingske op de planning. Spannend!
dus opzich denk ik dat blootsvoets dan toch redelijk veilig is? Bovendien was dat echt in een stuk waar er los zand lag (duidelijk erbij gevoerd om de doorgang modder vrij te houden bij eventuele regen). T lag kurkdroog dus ja,... denk niet dat vijzen daar dan beter houvast in geven, in gewoon los zand? 

maar die van u heeft dat blijkbaar niet nodig
staat nu terug onder een deken want helaas is het hier of buiten met deken en dus beweging of stal. Voor hem zou een uitloopstal ideaal zijn maarja
. Boxser pakte fijn aan.
. In Varseveld waar we kopje onder zijn gegaan heeft hij toch de schrik te pakken gehad. de 3de keer dat ik aanreed ging hij ook trillend in zijn lijf over de boom heen schoorvoetend het water in. uiteindelijk over de finish met maar 20 seconden over de tijd.
CalvinenGino schreef:Even een vraagje aan de belgische eventers
Gister heb ik meegedaan met de VLP wedstrijd Merkplas.
Uiteindelijk ben ik 4e geworden.
Hoe zit het met prijzengeld? Enig idee hoe lang het duurt eer je het krijgt en hoeveel dit is?
Ik had wel een paar mooie beenbeschermers gekregen.
in het reglement staat hoeveel geld je krijgt, anders moet je eens kijken op equibel.be, dan bij eventing > reglementen.
. Maar op zich vind ik het goed dat ze niet dikwijls samen gaan, want ik wil dat ze op wedstrijd niet teveel aan elkaar hangen. Plus het kost ook veel geld op wedstrijd gaan, dus beetje spreiden...lene schreef:Het is echt het losse zand dat haar nekt, gok dat je op gras met dezelfde bocht gewoon rechtgebleven was.
zaterdag zo fijn gesprongen en gereden, vandaag dubbel zo dwaas en achterlijke knol. Reed zonder zweep om te kijken of het verschil gaf. In lossigheid in de rug: ja. Die spanning is weggebleven. Lossigheid in aanleuning en medewerking daarentegen was catastrofaal. Aan een lange contactteugel doet hij alles prima, lekker vlot. Vanaf het moment dat ik ze op maat neem is het vechten van de eerste tot laatste seconde. Tegen het been, tegen de hand, scheef zetten, opkroppen, fout aanspringen in galop, voorruit denken, alles is de revue gepasseerd vandaag. En ondanks dat zaten er erg mooie stukken in de les als hij meewerkt, maar oh wee als ik iets vraag wat hem niet aanstaat.

had blijkbaar heel veel geluk want ik kon duidelijk het hart en zelf de hartkleppen zien kloppen volgens hem zie je dat niet zoveel
maar alles ziet er prima uit
gisteren heeft ze ook haar inenting voor rhino gehad. Eerst keer dat ze dat krijgt. Verder blijft ze eigenlijk wel fijn lopen hopelijk blijft het zo
dat is een beetje te zot!
maar ik zie wel als ik ondervindt dat ze ongemakken heeft dan stop ik
Wat een weer seg gisteren! En vandaag laat ik ze binnenstaan, zit intussen op mijn werk, en nu schijnt de zon volop natuurlijk
morgen is ze 5 maand
haha maar denk dat dat mss te veel van het goede zal gevraagd zijn
zolang het geen vos is is het voor mij oke :p
het is ook een verschil als ik een naam moet kiezen
de prijs is afhankelijk van waar de hengst gekeurd is
bwp of niet.
dus voor mij maakt het in principe weinig uit
Nu heb ik al enkele namen gevonden en de mooiste vindt ik met de F maar ja
dus is er eigenlijk geen probleem kan ik vooral kosteloos inschrijven bij bwp