[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:27

Ben je moe Ka? Of verveel je je?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:30

Beetje van beide, ga maar opruimen en lekker naar huis. Heel gek, sinds T stuk/weg is heb ik het gevoel dat ik niks te doen heb maar er staan "gewoon" 2 paarden op stal :?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:31

Goedenmiddag!
Wat een stuk over Totilas zeg, vind het nog steeds jammer dat hij weg is. Nu des te meer.
Verder wel bijgelezen, maar niet alles onthouden. De acties van Texelse op het secretariaat vind ik wel geniaal en net goed. Ben ook wel blij dat ik gewoon weet wat voor paard ik onder mn kont heb :+
Hier weer lekker weer. Ben gister toch nog pittig verbrand, dus ben vandaag uit de zon gebleven. Vandaag laatste dagje, want zaterdag kom ik alweer terug.

Jeetje Lau, wat kan zo´n operatie nog voor je betekenen dan?
Goed resultaat gister Noor!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:33

Ken het gevoel Karen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:36

Ka, qua training was T natuurlijk intensiever, of niet? Nog wat aan huizenzoektocht gedaan? Je schoonmams heeft ook fb zag ik.... Ben nu vriendjes :D
Wat een files op de weg hier. Had gelukkig de beste route genomen en was binnen 40 minuten thuis!

Volgende week zit ik de hele week aan boord!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:41

Slaap je dan weer aan boord Mo? Aan wal of op de woelige baren?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:42

Tja weet het. Ben met mijn voet ook nog niet geweest. Ga gewoon niet graag na de ha.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:45

xxitsmexx schreef:
Tja weet het. Ben met mijn voet ook nog niet geweest. Ga gewoon niet graag na de ha.

Ik ook niet. Tis zo'n popie jopie en eikel.
Ben al lang bezig met een doorverwijzing voor iets, maar die kreeg ik maar niet. Nu eindelijk na lang zeuren (te belachelijk voor woorden) en mijn vuist op tafel heb ik mijn doorverwijzing. En pillen, maar die helpen geen ruk tot nu toe.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:46

Ik houd ook niet van de huisarts, vreselijk! En tandarts al helemaal niet!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:52

Ik heb in drie jaar mijn eigen ha nog niet gezien. 1x bij de nurse practicioner en 1x bij een arts i.o. geweest.
Tandarts en kaakchirurg heb ik ook geen problemen mee!
Nee, ik slaap thuis. Hij ligt 10minuten van mijn huis. Ga er natuurlijk wel eten :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:52

ik heb wel een grappige ha, maar ga er natuurlijk ook liever niet heen ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:56

Mootje schreef:
Nee, ik slaap thuis. Hij ligt 10minuten van mijn huis. Ga er natuurlijk wel eten :+

Dat is wel handy!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:13

Avond!
Mijn ha is eigenlijk best fijn. Toch ga ik er liever niet heen

Klinkt naar van Christel Ann, ben benieuwd wat er aan de hand is.
Triest stuk idd over Totilas.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:18

Danielle beterschap
Sofie jij krijgt het druk van het weekend
EB is goed geslaagd bij Divoza
Een mooi geschreven stuk maar een erg tragisch boodschap

Ferrose heb ik vandaag redelijk simpel getraind, gelukkig is de rechter-travers terug van weggeweest (ik raak oefeningen af en toe gewoon kwijt :+ ) dus dat is net op tijd voor morgen al verwacht ik er nog weinig van. Ik vind die M2 gewoon echt lastig maar ja we gaan maar weer kilometers maken met thuisblijven rijden we per definitie geen wp.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:45

dat is een goeie instelling joki ;)

ik ga mijn paardjes nu ook even training voor dit weekend want dan staat sgw oenkerk op het programma.
En aangezien frits vorige week zijn dressuur gruwelijk heeft verkloot... }>

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:18

Nou er is al een positieve verandering de wedstrijd is naar binnen verplaatst. Dus geen last van voor het eerst buiten met kunstlicht en vliegjes. Het nadeel is dat ik nu om half 11 mag starten, maar goed voor geen vliegjes neem ik dat graag voor lief scheelt weer een halve fles vliegenspray over Ferrose spuiten :=

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:26

Hallo,
wat een stuk over Totilas zeg. Arm paard. Ook niet leuk voor Edward om dat ook te moeten zien.
Joki idd als je niet gaat wordt het iig niks.
Mijn vriendje woonde op een kwartiertje met de auto. Petje af voor degene met een vriendje ver weg.
Bianca lekker laten fladderen die vlinders!
Mendy rustig aan hé

Ik vind het ook niks aan om naar de HA te gaan. Ga dus ook eigenlijk nooit. :+ Tandarts vind ik ook niks aan, maar daar zit ik wel elk halfjaar. Ik had maandag een cameratje besteld voor op mijn cap, maar nog niet binnen. Ik wil hem zo graag voor zaterdag hebben...

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:35

verre vriendjes was bij ons ook het geval. ik woonde in Hasselt in Belgie en vriendje woonde in Venray. We kwamen elkaar tegen in Blankenberge en hebben 2jaar verkering gehad met weekendjes logeren. na die 2 jaar was ik het heen en weer rijden echt beu en ben ik naar Nl gekomen. nog geen spijt van gehad.

hier wordt het steeds drukkender en benauwder, wilde rijden maar zin wordt steeds minder :o

heb een jonge vrouwelijke HA die erg fijn meedacht toen ik met vage klachten kwam, dankzij haar spuit ik nu regelmatig B12 en zijn al die klachten weg. Internist deed er lacherig over toe hij het hoorde maar zij nam me serieus :j er zjjn dus ook goede HA maar helaas dun gezaaid ...

totilas verhaal is triest, beetje zoals Poetin jaren terug, zonde dat paarden met kwaliteiten dan ineens in een zak geld veranderen.... Hopelijk eindigt T niet zo tragisch en nemen ze op tijd de juiste beslissing, hoewel de nederlaag toegeven zal heel zwaar vallen in D.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:43

@ Texelse ik ben ook helemaal voor een chipreader op cc. Ik ben in de 17 jaar dat ik hier in het noorden woon maar liefst 2x gecontroleerd op juiste chip. 1x cc Westerbork en 1x NK.
@ Noor en BVW probleem met Oenkerk is opgelost. Top medewerking!
@ TG Ik ken dat gevoel. Sinds mijn ruin weg is is mijn motivatie en lol in paardrijden een stuk minder. Hopelijk komt het weer terug als blijkt dat mijn oude merrie onder het zadel kan blijven.

Ik heb vanaf donderdag al vakantie tot 12 sept. Mijn 1e week van het jaar maar heb nu elke maand tot januari 1 week per maand vrij. Ik loop er volgens collega's als zombie bij dus ben er wel aan toe.
Over de HA: mijn eigen vind ik niet zo. De vrouw die ik in december had was top maar neemt geen patienten meer en de laatste vervanger een man was wel een leuke jonge vent. Alle 3 zijn ze wel serieus en sturen je zo door. Alleen mijn eigen stuurde mij weg terwijl ik al heel lang serieus hoofdpijn had en dat bleek met 2e bezoekje een bijholteontsteking te zijn

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:23

even snel bijgelezen, niet veel blijven hangen, wel dat er wat mensen ongerust zijn over iemand die anderen weer niet kennen (ben ik nu te onduidelijk??)

De burrito's staan net in de oven, en "jongste" en ik gaan zo even heerlijk smullen. We zijn net terug uit het ziekenhuis waar ze haar knie operatief weer opgekalefaterd hebben. Het lijkt er op dat alles wat stuk was nu weer weg en/of hersteld is, dus als het goed is zit ze over een poosje eindelijk weer op haar nieuwe paard :j . Wat word je toch doodloaf van zo'n dagje ziekenhuis, een dag hard werken is minder vermoeiend. :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:58

Texelse: Dat is fijn nieuws :) En eet smakelijk, klinkt iig heerlijk!
Caro: Lekker dat je vakantie hebt. Je kunt het zo te horen ook goed gebruiken
Margriet: Hopelijk komt je camera morgen nog
Ibon: Heb je nog zin kunnen vinden? :P

Ik ga even mijn tas in pakken, morgen gaan we een weekendje naar Frankrijk (familieweekend). Voor de gene die denkt: wie doet nu weer een familieweekend helemaal in Frankrijk??? Het is met familie uit Zwitserland. Ze wouden schappelijk zijn door een stukkie onze kant op te komen. Alleen voor de Zwitsers is het ca 2,5 uur rijden en voor ons 6,5 :') We zitten net onder Strassbourg, heb er wel zin in :) Ook om iedereen weer even te zien

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:00

Leuk Anthea, goede reis!!

xxitsmexx

zo weer thuis maar neit gereden want alles moest nog gedaan worden anders had ik nu pas erop gekunt.
nouja dan morgen maar.
en over ha, heb er niet echt hekel aan ofzo maar hij heeft zo vaak invallers of ha in opleiding etc.

dat van totilas is echt sneu.

joki dat is wel laat voor wedstrijd. zelf zou ik dan niet meer rijden.
anthea veel plezier
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 25-08-11 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Heb vanavond een nieuw bed gekocht!

ga nu legge(n) want me wekker gaat om 3 uur :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:02

Jeetje Corien, dat zijn toch geen tijden meer :+