Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha, katootje is dus een bordje?
. Ik spring op dit moment in de B HC met Sofie. Na ons L SGW debuut in Westerbork is ze weer ontzettend met lucht gaan springen. Dus even weer een aantal keer B HC gestart. Gister voor het eerst weer dat ze zonder zoveel lucht sprong. Dus over 2 weken nog een keer B HC en de keer daarna weer L
. En als dat weer goed gaat in het L moet ik alweer snel naar het M. Maar daar hebben we het nog maar niet over. Eerst weer lekker in het L ritme krijgen en anders maar L HC als ik over de 40 wp kom. De M komt wel.
. We zullen het zien.
petje af
balen can de titel! morgen gewoon gaan!! 

nu maar weer een spring wedstrijd op zoeken
Ik wil Caap (eind) van de winter eigenlijk wel Z starten, kan hij makkelijk. Tussen de crossen door maar weer een keer een springwedstrijdje rijden.
Ga morgen eens goed kijken hoe ze loopt, morgen is de maand voorbij en dan moet ik een beslissing maken.
Had van mijn ouders een maand 'gekregen' om rustig na te denken zodat het misschien een makkelijker beslissing zou worden. Dat valt alleen even tegen.

mijn uk heeft heel wat geleerd en was echt super braaf. Op de eerste dag na hij ging steigeren omdat hij stil moest staan maarja het staat wel leuk op de foto