[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:40

Sussie. Ik had mij ook 2 dagen erna op gegeven en sta ook op de wachtlijst van het L met 2 paarden :Y)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:44

Nou als we beiden geluk hebben en op de startlijst verschijnen komen wel elkaar dan wel tegen. Volgens mij is er hier ook L opgegeven, dit keer heb ik niet gemaild dus weet het niet zo zeker. Kan ook B zijn.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 12:01

Gelukkig hoef ik in principe alleen voor een foto naar de kaakchirurg. Hij gaat kijken of de achtergebleven wortel kan blijven zitten of er alsnog uitgehaald moet worden!
3 uur werken is inderdaad luxe, maar vond het zonde om de hele dag vrij te nemen! Ik heb nu nog 6 dagen over tot 31 dec :D
Lau & Sussie, Dat cc zit snel vol :oo

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:00

Kaakchirurg, klinkt niet erg gezellig.... Sterkte alvast ;)
Moeders is nu lekker eten voor mij aan het maken en om 13.00 mag ik weer eens een paar uurtjes werken.

Morgen komt de dierenarts waar van Capri zijn been, ben erg benieuwd, de vorige keer zaten de hechtingen al niet zo heel stevig meer.....

Zondag ga ik weer eens een rondje springen met Borex, heb er zin in!
Fijne dag allemaal.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:19

Hier ook eigenlijk geen 2 pcs voor wps. Jammer, maar ja!

Ik ben vanochtend al bij de bakker geweest en bij de tandarts. W heb ik ook al gereden! Die had er zin in! :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:34

Goeiemorgen allemaal!
Ik roep ook echt leuke reacties op me af zeg :D
Mag niet zeggen dat ik geen groepsles wil, mag niet zeggen dat ik niet bij Richard wil trainen maar bij Michiel :+
Want andere mensen weten natuurlijk veel beter hoe het werkt en wat je nodig hebt :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 14:40

Hihi, Dan vonden ze mijn reactie zeker ook niet geplaatst :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:06

Ik vond het net grappig worden. :P

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:12

:wave: goeiemiddag!!!

Vluchtig bijgelezen maar niet veel onthouden. Ik had gister weer een puntje met Bari, ze liep lekker in de rondte maar ze wordt wel erg rond. Planning is om volgende week nog in Breukelen te starten maar dan zou ik pas om 22 uur moeten, op zaterdagavond. Wel erg laat.

Shanouk en Mootje waar hebben jullie het over??

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:37

:wave: Middag!
@TG: Gefeliciteerd met je puntje met Bari! En volgende week is inderdaad wel erg laat!
@Mootje: Hopelijk positief nieuws gehad van de DA en de tandarts!

Wij kunnen hier in de regio maar zelden 2 proeven/parcoursen starten in de winter. Wel erg jammer om alles voor 1 proefje/parcourtje klaar te maken, maar het is niet anders helaas. Kan je wel 2 proeven rijden, dan moet je nog vaak buiten losrijden ook.
Zaterdag nog wedstrijd gehad met beide paarden. Jipje liep wel ok, nog steeds wat foutjes erin waardoor het nog geen winstpuntwaardige proeven zijn, maar wel erg leuk/nuttig commentaar van de jury. Anoes voor het eerst binnen gestart, ze liep braaf door de ring, maar halverwege de proef had ze de pijp leeg, kreeg 189 punten en was daarmee nog 8ste. Ik was in ieder geval tevreden en aankomend weekend mogen ze beiden mee naar de selectie.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:43

TG: gefeliciteerd met je puntje!
JN: fijn dat je tevreden was en gefeliciteerd met je puntje.

Waarschijnlijk ga ik een hondje kopen! Ze moeten alleen nog geboren worden. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:52

Leuk Eef! Wat voor 1? Ik heb er ook eentje op het oog :D Maar ook die moet nog geboren worden en de kleur hebben die ik wil en owhja ook nog een teefje :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:58

Ik wil ook een teefje! Het wordt een Franse Bulldog, eigenlijk heb ik er al een maar die heeft mijn moeder in beslag genomen en die krijg ik ook niet meer mee. :))
Als het goed is worden ze eind dit jaar/ begin volgend jaar geboren, ik heb net de fokker een mail gestuurd of ze al gedekt is.
Wordt wel even sparen vrees ik, of het wordt een mooi kerst+sint cadeau. :+

Wat voor iets wil jij?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:01

Ik wil graag een Engelse Cocker Spaniel in de kleur Sable. Echter is die kleur nogal zeldzaam... Dus afwachten of er uberhaupt een geboren gaat worden.
Deze kleur.
Afbeelding

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:03

Mooie kleur inderdaad!
Ik ben er nog niet uit welke kleur, ik vind gestroomd en fawn mooi maar een mooi getekende bonte is ook wel leuk.
En dan nog een naam verzinnen, dat vind ik altijd zo moeilijk!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:07

Namen zijn idd een ramp. Hebben er hier thuis ook 1 (een grote bonte reu) die puppy heet :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:09

:)) Ik vind korte namen leuk, dus dan vallen er al een hoop af. Ze krijgen bij de fokker al een naam maar daar wordt je meestal niet zo heel vrolijk van.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:13

Het moet vooral goed roepbaar zijn. De hond van mijn broertje (die is fbijna afgestudeerd filosoof nu) is vernoemd naar Neerlands grootste filosoof ooit en heet dus serieus Baruch de Spinoza := . Voor intimi gewoon Baruch :Y)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:15

Mo en Shanouk: Ik heb het gelzen ja. Heel gek, maar begrijp jullie volkomen. :D Richard heeft toch alleen B gecrosst?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:23

Evelien: leuk dat je een puppy wilt! Die zijn altijd zo schattig. Mijn ouders hebben trouwens 2 engelse cockers Laura, echt maffe beesten :D.
BVW: succes vanavond!
(voor de rest ben ik niet zo'n held in het onthouden van alle dingen..)

Ik mocht in Zuid-Limburg al blij zijn als er concoursen in de buurt waren.. Binnen een straal van 40km waren er dat namelijk maar een stuk of 4 (in de winter overigens meer). Ik vond het dan ook wel prima om buiten los te rijden in de winter, dan hoefde ik namelijk niet zo ver te rijden en buiten rijden deed ik toch altijd al!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:02

Leuk Eef en Laura dat jullie beide een hondje willen!!
Meisje wat hier een paard rijd vertelde vorige week ook leuk dat hun hond (echt een van de weinige leuke Jack russels) weer loops is en dus binnenkort gedekt gaat worden. Ik heb altijd geroepen dat ik er dan eentje zou nemen, maar ja ik heb natuurlijk nu Toby al en mijn ouders zijn oppas adres en die willen geen twee oppashonden, jammer!! Ik had trouwens al wel een leuke naam ;) Ik vind Meneer Nielson wel leuk voor zo'n uk hondje :o

Net even Reus geschoren ik vond toch dat ze net een beetje teveel haar kreeg om lekker te kunnen rijden, gelukkig was ze erg braaf! Had alleen pech dat mijn scheerapparaat er mee op hield, ik heb het haar er gelukkig met een beetje creatief zijn toch af gekregen. Vader gaat het apparaat even nakijken en dan morgen paard maar even goed controleren.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:17

Mijn hond is bij mn ouders gebleven in Vriezenveen, misschien komt ie nog wel een keer logeren. Bij mn vriend thuis hebben we/ze een bererd collie, net een Samson. Maar hij is in april 14 geworden, oudje dus.

Zo, bijna klaar op werk. Vanavond naar Wormerveer voor de bijscholing. Hopelijk niet teveel file.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:25

:wave:

@ billy: mooi dat Reus kaal is. Wel super irri dat het scheerapparaat er mee op hield. Heb je um wel een beetje toonbaar kaal gekregen?

@ karen: is Droppie van jou? Vond je het niet jammer die achter te laten?
En gefeliciteerd met je puntje met Bari! Ze gaat dus binnenkort op zwangerschaps verlof?

@ benthe: k zag je volgens mij op de startlijst van marienheem dit weekend? Ik ben er ook, dus dan zie ik je vast nog wel.
Gefeliciteerd met je winstpunt van Anoes overigens!

Net ff ter afleiding een buitenritje met Zetje gemaakt. Maar die maakt het steeds bonter. Eerst zat ze te kloten bij een bord wat in de bosjes lag. Later spring ze (in galop) al 1x bijna in de sloot doordat ze meters uit week voor iets 'engs'. Later lagen we er daadwerkelijk in :x Gelukkig sprong ze er aan de zelfde kant weer uit, anders zaten we in de prikkeldraad. Daarna haar flink op de flikker gegeven en ineens was niks meer eng. Stom beest.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:56

Rowo: dat klinkt niet echt als een rustig ritje!
TG: dat is inderdaad al een oude hond! Hopelijk houdt hij het nog een tijdje vol. Succes op de bijscholing!
Billy: fijn dat Reus kaal is, alleen wel balen dat het scheerapparaat ermee ophield. Hopelijk is hij wel toonbaar kaal geworden!
JN: jammer dat je geen winst had in het Z met Jipje. In het Z worden de winstpunten echt niet meer cadeau gegeven. Volgende keer vast beter! Leuk dat je met Anous wel winst had. 189 punten is hardstikke netjes!
Floor: jammer dat er in Zuid-Limburg zo weinig concoursen zijn.

Heb aan het einde van de middag Weltsieger gereden. Even een scherper spoortje aangedaan om hem duidelijk te maken wat de bedoeling is. Ik heb er 1x keer goed mee moeten prikken en dat was omdat meneer bedacht had niet meer te willen wijken voor de kuit. Nadat hij de spoortjes gevoeld had dacht hij daar toch maar anders over. Heb verder heel fijn gereden. Hij liep weer! :D We zijn (tijdelijk) weer over ons dipje heen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:21

Avond :wave:
Wat is het koud zeg! Ik blijf vanavond mooi binnen voor de tv hangen. Het licht in onze bak doet het niet meer, dus kan ook niet meer rijden. Vandaag de hele dag geholpen op de club. Ze kwamen van de AOC Terra voor een carrousel (hoe je het ook schrijft) Ze moesten iig van alles doen, longeren, ibop/vrijspringen/exterieur beoordelen. Was dus best wel heel druk. En nu ben ik verkleumd.

Rowo: Zetje was dus een beetje stout.
Sussie: Fijn dat jullie over je dipje heen zijn.
Floor: Wat zijn er dan maar weinig wedstrijden in Zuid-Limburg! Dan valt zelfs Groningen nog mee! Al zijn er tijden dat je echt naar Drenthe moet omdat er hier niets is. Maar veel wedstrijden in Drenthe zijn voor mij dichter bij dan in Groningen