.. hoorde t net!!Simmie, fijn dat je baan bevalt
, dat afwisselende lijkt me erg fijn!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. hoorde t net!!
, dat afwisselende lijkt me erg fijn!!
Gelukkig blijf ik er heel veel komen! Ik ben gelukkig ook niet zo stijf meer, een hoop paarden buiten zetten doet wonderen!

Ik voelde me echt als iemand die voor het eerst op een paard zat. Zo'n slechte proef heb ik nog nooit gereden. De tweede ging gelukkig al iets beter, maar ook nog steeds niet fijn. Was blij toen het erop zat.. Punten van beide proeven: 2x 182 punten (hoe ik daar nou weer aan kwam...)
En in de ring ging het ook fijn. Woll dacht nu wél goed mee. Kwam mooi terug als de afstand wat krap werd en sprong lekker! Op sommige sprongen niet de mooiste afstand, maar we waren foutloos dus gelijk barrage, die had ik niet gelopen... Moet er weer even inkomen na ruim 1,5 jaar niet op concours te zijn geweest
Halverwege wist ik even niet meer of hindernis 8 nou wél of niet gesprongen moest worden, maar gelukkig wisten ze het aan de kant wel. Beetje omgereden, wel lekker ritme gehouden en weer een foutloos rondje! Wat goed bleek te zijn voor de 1e prijs

) en heel erg trots op Wolles. Na 1,5 jaar weer op concours (dit was ook pas haar vierde B springwedstrijd ooit) vind ik dat ze het super gedaan heeft! Verder ook echt een lekker dagje gehad met mijn lieve ouders als super-grooms, veel bekenden (toch wel echt leuk van op een grote stal staan
) en een lief vriendje die als verrassing uit Rotterdam deze kant op was gekomen
nou sterkte met je rug!!
moment of niet vief