[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:11

Eerder hagelen en onweren Corien :+ .. hoorde t net!!

Simmie, fijn dat je baan bevalt :D , dat afwisselende lijkt me erg fijn!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:28

Hoi,

Simmie leuk dat je baan bevalt
Mirthe mooi debuut. Ik ga ook direct over zodra ik de punten heb. Ga nu ook meer springwedstrijden opgeven...
Noor mooi dat het goed gaat met je been. Dat fenomeen kennen wij hier ook niet..

Ik ga zo op CC bij mijn nu nog club. Hopelijk gaat het met mijn rug goed want het wordt er nog niet veel beter op. Is nog van mijn val van maandag. Heb ook niet veel gereden van de week... Ben benieuwd! ga nu maar even naar stal om paard door de wasserette te halen :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:28

Jer was gelukkig ook fris en fruitig net. Eerste rondje aan de longe misschien een beetje stijfjes, maar daarna ging het neusje naar de grond en liep ie weer fijn. Hoe meer ik loop, hoe beter het been wordt. Morgen zal het nog wel wat erger zijn. Nek begint wel pijnlijker te worden. Heb daarom maar even Spiroflor gehaald bij vriendlief.

@ Caro: veel succes vandaag.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 14:32

Goeiemiddag! Ik ben terug van een lekker dagje stal. Vorstin was gelukkig helemaal niet stijf. Morgen gaat ze naar de nieuwe stal, dus vandaag iedereen gedag gezegd :\ Gelukkig blijf ik er heel veel komen! Ik ben gelukkig ook niet zo stijf meer, een hoop paarden buiten zetten doet wonderen!

Fijn dat je nieuwe baan zo leuk is Simmie :D
Heel veel plezier Mootje!
Wat een geluk dat je been niet blauw is Noor! En fijn dat Jer gewoon goed liep :)
Veel plezier met je wedstrijd Caro

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:50

Snoek zal wel raar geweest zijn!! veel succes met verhuizen morgen!
Noor idd goed blijven bewegen word je minder stijf van :)

Zo even op een baby party geweest was wel gezellig.. nu lekker bank hangen en even de tijd uit rekenen hoe lang ik er morgen ochten over doe :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:33

ik ben weer terug. Ben niet gestart. Ik zat in de auto onderweg naar mijn paard en kon amper de koppeling intrappen. Ik kwam langs de manege en heb mij maar afgemeld..
Kon gelijk bijven want eer was een schrijver niet op komen dagen dus mijn middag was gelijk gevuld :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:09

Zo ik ben weer terug uit een hééél warm Minderhout. Dit was gewoon echt niet leuk zo benauwd als het was. Moest ook om 11uur dressuren en rond 2uur springen en crossen. Daarnaast heb ik ook nog eens een paard dat beslist niet houdt van benauwd weer.
Cross was mooi en niet heel simpel. Heel veel combinatie sprongen. Eigenlijk alles zat er wel in, smalletjes, hagen, trakehner, punten, etc. Hetje had door de warmte wat aanmoediging nodig. Heb door het weer niet voor de tijd gereden. Dat leek mij niet eerlijk met dit weer (en je zal verbaasd zijn hoeveel er in de L reeks dat wel deden, en dan zie je in de M-reeks niemand aandringen en ver buiten de tijd rijden terwijl het toen al flink was afgekoeld). Het liep eigenlijk een hele goede cross, helaas had alle kansen op een prijs al vergooid door zelf 2 grote fouten te maken met springen...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:11

Toch goed gedaan Laura! En goede beslissing dat je mak aan hebt gedaan ivm de weersomstandigheden!!!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:30

Simmie: Wat heerlijk zeg dat je nieuwe baan zo goed bevalt! Echt fijn :)
PB: Bizar dat maar zo weinig mensen rekening hielden met het weer.. Gelukkig jij wel een een lekker dagje gehad dus zo te lezen :)
Shanouk: Nooit leuk afscheid nemen.. Succes alvast met de verhuizing!
Corien: Fijn dat je babyparty gezellig was :D

Dank voor alle succeswensingen!! Het heeft geholpen :D

Met de dressuur was ze heel, heel erg vervelend... Eerste proef was echt dramatisch, niet willen nageven en met het halthouden trok ze de teugels uit mijn hand en ging ze even fijn haar hoofd aan haar voorbeen afvegen :oo Ik voelde me echt als iemand die voor het eerst op een paard zat. Zo'n slechte proef heb ik nog nooit gereden. De tweede ging gelukkig al iets beter, maar ook nog steeds niet fijn. Was blij toen het erop zat.. Punten van beide proeven: 2x 182 punten (hoe ik daar nou weer aan kwam...)

Gauw richting trailer en het springzadel erop gelegd. Met losspringen was ze al een stuk beter gehumeurd :)ddd En in de ring ging het ook fijn. Woll dacht nu wél goed mee. Kwam mooi terug als de afstand wat krap werd en sprong lekker! Op sommige sprongen niet de mooiste afstand, maar we waren foutloos dus gelijk barrage, die had ik niet gelopen... Moet er weer even inkomen na ruim 1,5 jaar niet op concours te zijn geweest :P Halverwege wist ik even niet meer of hindernis 8 nou wél of niet gesprongen moest worden, maar gelukkig wisten ze het aan de kant wel. Beetje omgereden, wel lekker ritme gehouden en weer een foutloos rondje! Wat goed bleek te zijn voor de 1e prijs :oo :#

Dressuur was dus weer snel vergeten (he wat jammer dat mijn dressuurcoupons op zijn :+) en heel erg trots op Wolles. Na 1,5 jaar weer op concours (dit was ook pas haar vierde B springwedstrijd ooit) vind ik dat ze het super gedaan heeft! Verder ook echt een lekker dagje gehad met mijn lieve ouders als super-grooms, veel bekenden (toch wel echt leuk van op een grote stal staan :) ) en een lief vriendje die als verrassing uit Rotterdam deze kant op was gekomen :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:32

Caro balen zeg!! kopelings platen kapot?
Pb wel goed dat je idd rekening gehoude hebt met het weer! balen van je 2 fouten!
Vief gaaf hoor gefeliciteerd!!!! gek paard wat der been even afveegt _O-

Vind het soms wel een lastig om dan te moeten rijden als het zo warm is laat staan een cross rijden!
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 06-06-10 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:33

Lekker Vief! Wol wil dus gewoon springen. Dressuur is niet haar ding en dat maakt ze gelijk effe duidelijk. :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:34

@ corienn nee mijn auto is prima maar mijn rug niet. Zag het niet zitten om 2 M proeven te gaan rijden met zo'm rugpijn. Vooral het doorzitten
@ vief gefeliciteerd met de winstpunten

(edit..)
Laatst bijgewerkt door caro29 op 06-06-10 19:36, in het totaal 2 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:35

Oh oke! ik dacht je auto := nou sterkte met je rug!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:47

Simmie schreef:
Lekker Vief! Wol wil dus gewoon springen. Dressuur is niet haar ding en dat maakt ze gelijk effe duidelijk. :D

Ik kan er ook niks anders meer van maken :+

Caro: Jeetje wat vervelend zeg :(:) Beterschap voor je rug!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:56

Was waarschijnlijk wel een _O- moment of niet vief :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:00

Ik was toen inmiddels zo verschrikkelijk mijn best aan het doen om niet kwaad te worden en gewoon net te doen alsof er niks aan de hand was (moest gelijk door naar de volgende proef) dat ik er toen echt niet om kon lachen.. Nu gelukkig wel :))

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:00

Ja dan word je concentratie er niet beter op :=

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:04

Denk het ook niet ;)

Ga me toch maar eens richting keuken begeven. Gister na mijn vermoeiende springles het koken maar even achterwegen gelaten en bolletjes met knaks en Ben & Jerry's ijs als toetje gegeten O:) Heb nog een blikje en nog genoeg ijs over, maar nu toch maar even stoer een agv'tje maken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:05

Heb net lekker krieltjes spekjes, 2kippen pootjes, en sla gegeten :9

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:05

Wij hadden weer de ijsprijs; in mijn vriezer staan nu 4 potten B&J's!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:08

Oeew daar had ik ook wel zin in gehad, maar helaas niet in huis :+

Heerlijke prijs Sim :9

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:09

Mijn moeder had 2 fietsen gewonnen, na bijna jaarlijks de ijsprijs. Als ik weer aan het crossen raak kunnen jullie hem bewonderen :+

Vief wanneer moet Woll gescand?, mijne was op 33 dagen ook nog drachtig gescand. Nu eind van de maand weer (ivm "probleem"merrie)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:09

Ja die hebben we al 8 keer gehad sinds we hier wonen. Lekker, maar wil nu die geldprijs een keer..... :+

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:10

Mijn moeder had ook liever de LCD tv's, maar het zijn knappe fietsen.

Geldprijs is natuurlijk helemaal top, maar dat is meestal een utopie.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:12

Dat is zo Roos. Ach, er moet iets te wensen overblijven toch? Cliche als wat, maar wel waar.