Ben wel erg tevreden over de beschermers voor de voorbenen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Errug tevreden!!
en dik goud voor Nederland!!!
!!
. Er is nog een foto van die hindernis gemaakt (klein momentje later) waar ik helemaal los van het zadel kom
. Het was maar goed dat ze recht onder mij landde. Anders had ik er echt naast gelegen. Al kwam ik niet keihard in het zadel terecht. Ik zat wel mooi voor het zadel met mijn linkerbeen bijna aan de andere kant van het schoft
.
Gelukkig was het een dooie boom dus braken de takken af. Was wel even eng. Daarna deed ze het erg goed en was ze superenthousiast. Helaas resulteerde dat in een paar ontploffingen waarvan ik er 1x naast lag
Maar ze is zo supersnel, voordat je bedenkt dat ze linksom vliegt, is ze al weer rechtsom geprongen en staat ze alweer links. En dan lig ik dus op de grond. Maar ze bedoelde het iig niet om mij eraf te gooien denk ik. Want even later werd ze weer vrolijk en ontplofte ze ook half. Maar toen had ze door dat ik er weer bijna naast ging en toen stond ze meteen stil. Maar voor de rest wel een geslaagde training

. Wat kunnen ze dan snel zijn he
.
lekker paard heb je, in de zin van: lopen uitstraling

Fijn dat het verder zo lekker ging, waar heb je getraind?