CoriienRN schreef:marieke niet zo.. vond het wel tegen vallen.. en staken.. dus dat wil ik niet.,
Groot gelijk heb je,
zou ik ook niet willen,

En ben je nog naar andere paarden gaan kijken, of nog niet echt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CoriienRN schreef:marieke niet zo.. vond het wel tegen vallen.. en staken.. dus dat wil ik niet.,

! Balen! Hoe lijkt het nu?
Doe maar even rustig aan. Gelukkig is het allemaal nog zo afgelopen.MelanieB schreef:Jongens, ik heb het niet meer... ben zo moe de laatste tijd
Jullie zullen je wel afvragen waarom ik zowat niet reageer...
Ik kan zowat niet op mn benen staan, pas viel ik tijdens gym (had even een lachbui om een vriendin) gewoon op mn knieen omdat ik dan moet lachen en mn benen dan echt pudding zijn
Ik reageer dus heel weinig/niet.
Ik kijk wle gewoon dagelijks op bokt maar gewoon weinig/niet reageren, mn pm staat altijd wel open.
Maar ik heb echt gewoon geen kracht/tijd voor alles meer.
Alles is harstikke licht, mn handen als ik typ, mn hoofd, mn benen net drilpudding
En ben veel te druk met school, paarden etc. denk maar eens een bijrijder zoeken...
. Wat zul je geschrokken zijn.
)
. Gelukkig dat het 'mee valt'.
. Misschien toch maar even langs de huisarts. En slaappillen als je juist al moe en gammel bent? Is dat wel verstandig?
.
. Loempia had ik geen puf meer voor. Ben ff languit op de bank gaan liggen en nu duik ik mijn bed in. Morgen vrij van school, maar heb genoeg te doen voor donderdag en vrijdag en 2 paarden rijden, dus vervelen zal ik me niet
.
.
. Kon wel janken!! Dat deed/doet echt verrekte zeer!! Zijn nu dus dik en blauw
. 

Jeetje heftig zeg!! Is het ook al bekend waaraan de persoon zo plotseling is overleden?
, stond ook echt even te schelden en toen ik Wolin losliet en haar gebaarde dat ze even een ommetje moest maken(
), dacht ze dat dat een potje spelen betekende, dus ik hinkepinkend de paddock uit met Wo op m'n hielen.
.

Sterkte voor je teentje(s) 

. Wellicht even langs de drogist voor een neusspray?? En succes op de ut
!!!
Dus die ook nog maar onder de slang gezet en schoongemaakt. Daarna maar gelijk naar buiten geknikkerd voor de beweging. Hopelijk is het vanmiddag weer wat dunner. Maar ik was dus wel wat te laat op stage
Gelukkig zijn ze daar wel aardig makkelijk in. 
?
)

bianca1980 schreef:Constanta 3 (geluidsarm?)120 Watt -
Citaat:een Equi-clip 1400 (scheert geruisloos?)-
Moser Avalon deze is op Accu -
of een Sectolin800, krijg je een tondeuse bij, van Agradi, deze schijnt wel lawaai te maken ?? las ik op een recensie ??,
Citaat:Een Heiniger schijnt ook erg goed te zijn maar wel lawaaiig ??
hoop dat iemand serieus tips heeft !!!![]()
![]()
erg fijn.. Zo meteen nog herkansing administratie, snap daar echt niks van dus heb mooi briefje voor in me rekenmachine

Sterkte
.