We gaan met de bus dus dat wordt best wel een lange zit

Ga me zo maar even omkleden en nog even langs mijn kneusje.
Kijken hoe het met zijn pootje is!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

viefdepief schreef:Ik ga inderdaad maandag weg.
We gaan met de bus dus dat wordt best wel een lange zit
Ga me zo maar even omkleden en nog even langs mijn kneusje.Kijken hoe het met zijn pootje is!

rowo schreef:Trouwens doet de site van Ede het bij jullie? Ik krijg een error

Helaas zijn er bar weinig veranderingen daarna
Toen hij doorhad dat dat niet helemaal de bedoeling was, was hij gelukkig erg braaf 

GvdT schreef:Rowo, dat denk ik ook iedere keer als ik niet op de site kan komenHelaas zijn er bar weinig veranderingen daarna
rowo schreef:Gelukkig is het al beter.. Hopelijk is het snel over. Wordt ie, als zijn beentje weer goed is, doorgereden als je op vakantie bent?

. Nog op de kermis geweest enzo. Erg leuk
.
.
Ging nog even op kleine voltes hindernisjes springen want hij kan niet in de rechtergalop landen en op het laatst deed ie het wel goed
Zometeen word ik opgehaald en dan heb ik verjaardag. Gaan eerst bbq-en en daarna naar Swing-in Meerwijk
De eerste proef ging niet zo heel fijn, de tweede wel een stuk beter. Had uiteindelijk 2x 170 punten =(
). De tweede proef heb ik echt alleen maar 5en en 6en, en dan voor verzorging een 8.. Vind ik echt raar, hoe goed moet het dan zijn voor een 7? Maarja, ik ben wel reserve-kringkampioen, en door naar de regio, maar dat was ik zowiezo al, vrije inschrijving
Liep met Tom nog even het terrein over naar het secretariaat, moest Tom natuurlijk weer testen of het veld waar we oorspronkelijk op zouden rijden echt wel nat was, resultaat: tot zn enkels in de blubber (en hij had geen laarzen meer aan)
Was wel gezellige wedstrijd, heb nog een beetje rondgekeken en daarna naar huis gegaan.

Op naar de kampioenchappen
ik wel

Wij zitten op FashionAvenue en we kunnen zo een straatje doorlopen en we zijn op Broadway. Gister naar een musical geweest *The phantom of the opera(hoe schrijf je dat?)
.
hoop voor je dat je geen jetlag hebt morgen