renskek schreef:Scum.. Nouja ik vind Ambt-Delden voor de B wel oke. Maar eigenlijk vind ik veel B crossen wel goed voor een debuut.
Whahaha mijn mams en ik zeiden ook gelijk al Ambt Delden 
Whahaha 
@ Lielle: Leuk dekje heb je gekocht 
@ Vinci: Welkom 
Het is dat Bathmen pas aan het einde van het seizoen is anders had ik je die aangeraden 
Ik was al om 14.05 uur vrij, kom ik in het fietsenhok, fiets kwijt, dus ik langzaam eens bij de fietsen die aan de ketting stonden gaan kijken 
Stond die van mij er ook bij
Noujah zeg! Ik wist wel dat ie eigenlijk niet vooraan mocht staan (alleen 6 VWO en 5 Havo mogen daar staan) maar toen ik het tweede uur kwam en er niemand stond te controleren had ik hem daar dus wel neergezet, wel heel braaf in het rek natuurlijk!!
Snap echt niet hoe ze nou wisten dat ik niet in 6 VWO zat. Zouden ze mijn fiets herkennen ofzo 
Ben toen maar naar huis gewandeld.. 20 minuutjes wandelen
Mijn Nederlandse lerares bood me nog een lift aan achterop haar fiets, maar toen was ik al halverwege en ik had me anders echt doogeschaamd 
Whahaha het is echt een grappig verhaal 
Snap nog steeds niet hoe ze mijn fiets eruit hebben kunnen halen 
Maar ik kom dus thuis, moest natuurlijk gelijk op bokt, anders had ik immers al een paar minuten eerder de pc aan gedaan 
Check altijd eerst mijn mail, staat er gefeliciteerd heb ik dus een Taggerbag gewonnen bij de Ellegirl 
Whoeeejj