Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tientjeh schreef:haha Roos, nu scheelt dat er morgen zowiezo feest is bij Twente, vanwege hun overwinning van vorige week!
gr_roos schreef:tientjeh schreef:haha Roos, nu scheelt dat er morgen zowiezo feest is bij Twente, vanwege hun overwinning van vorige week!
Maar de beker is dan net weer een troostprijs,als je ze alle 2 kan winnen is het landskampioenschap het belangrijkste. Na het verlies van vandaag is een feestje voor de beker toch een beetje mosterd na de maaltijd.
.
.
.
enFijn dat Gio al wat tammer word.
, er zijn mijns inziens toch een heleboel belangrijkere dingen in het leven .
ik wil best schoonmaken, maar dat doe ik pas als ik er woon
[EA-CO] TK: Prachtige Rhodesian Ridgeback pups met stamboom!!!!!!!!!
Zo saai!
Ook nog stukje draf erbij gepakt voor 'm, maar dat ging me iets te hard met mijn dressuurzadel en zonder echte rijschoenen aan. Hij voelde in elk geval weer goed, dus ik denk dat het wel meevalt. Stomme beest heeft trouwens wel zijn manen geschuurd.
) Niet dat ik binnenkort B start, maar meer dat als ik dat ooit doe ik me niet doodschrik
Geen idee dus.
met de 190 was ik nog 4e. Sofie pakt de M2 fijn aan. Vooral de contragalop, overgang galop-stap en travers scoren we goed op
.
. Mootje schreef:
. We dragen deze 30ste landstitel maar aan hem op, lijkt me een goed idee.