[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:16

Er zullen een paar mensen wel erg verdrietig zijn nu.... maar ook een paar errug blij.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:28

hahaha, ja :P AJAX is kampioen!!! mij maakt eigenlijk niet zo veel uit maar als ik moet kiezen laat dan ajax dan maar winnen :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:28

hahahaha Inderdaad Sim! Gelukkig interresseert voetbal mij niet, maar ik had gehoopt dat Twente zou winnen puur omdat het dan hier gezelliger is onder de visite. Nu gaat het waarschijnlijk de hele avond over hoe slecht er wel niet gefloten werd en hoe slecht er gevoetbald werd... :x |o |o

Evony

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:46

AJAX *\o/*

mm: er is niet slecht gefloten, wel slecht gevoetbald vanuit twente.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:51

Arme Weule, die had al een dag vrij genomen voor het kampioensfeest van morgen }>

Ik kan het alleen maar met Evony eens zijn :D , wat zal de sfeer morgen op het werk goed zijn :j

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:52

haha Roos, nu scheelt dat er morgen zowiezo feest is bij Twente, vanwege hun overwinning van vorige week!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:54

Evony schreef:
AJAX *\o/*

mm: er is niet slecht gefloten, wel slecht gevoetbald vanuit twente.

hahahaha ik heb de wedstrijd niet eens gezien maar dit is altijd het standaard excuus. Hoe het echt zit zal mij echt een worst zijn! :7 :j :Y) :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:57

tientjeh schreef:
haha Roos, nu scheelt dat er morgen zowiezo feest is bij Twente, vanwege hun overwinning van vorige week!

Maar de beker is dan net weer een troostprijs,als je ze alle 2 kan winnen is het landskampioenschap het belangrijkste. Na het verlies van vandaag is een feestje voor de beker toch een beetje mosterd na de maaltijd.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 17:02

gr_roos schreef:
tientjeh schreef:

Maar de beker is dan net weer een troostprijs,als je ze alle 2 kan winnen is het landskampioenschap het belangrijkste. Na het verlies van vandaag is een feestje voor de beker toch een beetje mosterd na de maaltijd.

ik denk idd dat er weinig echt feest zal zijn.

mm: dat is idd zo :Y)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 17:04

San heeft haar moeder per ongeluk geslagen, arme moeder
Sanuries broertje zit zo trots als een pauw op zijn paard
Caro moet Gio weer wat handzamer maken

Hier is het trouwens ook wisselend zonnig en dan weer gieten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 17:37

Mannen mogen van mij best huilen maar omdat nou om een potje voetbal te doen :o .
Mijn moeder was in elk geval erg happy met Ajax maar mij boeit voetbal echt niet.

Gio heeft vandaag voor het eerst 1 voorvoet en achtervoet opgetild. Daarnaast had mijn vader hem vanmorgen een halster omgedaan en er de hele dag mee in de wei gezet. Had hem van de week een mini cursus veulenvangen gegeven maar had niet verwacht dat hij het ging proberen :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 17:52

Goedemiddag.
Lau: jeetje wat een lui :( .
Sann: Arme moeder :(:) .
Annetje: Misschien voor de zekerheid even temperaturen? Bam was ook al een paar dagen wat komer dan normaal toen hij ineens zo ziek werd.
Mootje: Wat een fanatieke schoonmaak !
Floor: Mooi dat de paarden zo braaf waren.
Caro: Uitslapen is ook heerlijk :D enFijn dat Gio al wat tammer word.
Zowel voetbal als het songfestival zal me eerlijk gezegd een worst wezen :+, er zijn mijns inziens toch een heleboel belangrijkere dingen in het leven .

Met Bam gaat het nu erg goed, hij voelt zich steeds beter, eet weer als een bootwerker en de koorts is inmiddels weg, hele lichte verhoging nog. Vandaag mocht hij lekker weer een paar uur op de wei en als de koorts weg is mag hij morgen even los rauzen in de longeerbak.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:10

voetbal wil ik even niet over praten....(morgen ook NIET naar enschede....)
verder druk druk druk, dus half half bijgelezen laatste dagen...
Dayano is vandaag gedekt bij Florencio...

@ lautje: balen dat ze je paard zo 'verkra-chten', hier ook wel eens gehad, was blij dat dat kind eraf was...
@ mootje: zit je onder de plak bij vriendje??(of thuis schoongemaakt?)

verder redelijk goed verlopen crossdagen gehad, als club netjes verdiend en enthousiaste deelnemers!!
Billy was er vanmiddag nog met een crossgroepje, na de tijd nog even gezellig gekletst!!
Dienke ook nog 2 groepen lesgegeven...
15/16 juli weer....
@ caro: slaapkop!!
@ eef-bam: eet als een bootwerker??? grappig!!!, gelukkig dat hij weer opknapt!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:14

Weule: :(:) .
Met eten als een bootwerker bedoel ik heel gulzig, zo veel mogelijk tegelijk naar binnen werken, toen hij ziek was liet hij zijn eten gewoon staan omdat hij zich zo beroerd voelde.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:18

Weule, ken jij die uitdrukking niet?
Eb, fijn dat Bam zich weer goed voelt!
Weule, Hihi, dit was bij mij zelf thuis :) ik wil best schoonmaken, maar dat doe ik pas als ik er woon ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:21

nee, dit uitdrukking ken ik niet,... ik heb wel 'honger als een paard' :P
@ mootje: je wilt dus bij hem in?? leuk leuk!! :P

volgens mij ging billy het nog niet redden om de paarden vandaag te verhuizen..., woont hier nu 10 minuten vandaan...
vandaag nog iemand van't paard zien stuiteren met air-jacket... een knal gaf dat ding!! werkte wel goed, want grietje ging best hard..., verder nog 2 kopje onder in de waterbak..., kennelijk is de combi 'harde galop' + kop omloog + voorover leunen niet helemaal de juiste ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:30

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:46

jeroen :(:)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:47

Voetbal... :roll: Zo saai!

Die pups zijn echt te schattig!

EF eigenlijk wel een goed idee van je! Ga ik morgen eens doen. Vandaag was hij wel fris zoals hij gewoon is. We hebben toch nog een rondje gestapt terwijl de zon scheen en dat vond hij wel gezellig. Hij vond het alleen wel stom dat hij moest stappen en stapte zo hard mogelijk :D Ook nog stukje draf erbij gepakt voor 'm, maar dat ging me iets te hard met mijn dressuurzadel en zonder echte rijschoenen aan. Hij voelde in elk geval weer goed, dus ik denk dat het wel meevalt. Stomme beest heeft trouwens wel zijn manen geschuurd.
Fijn dat Bam weer gewoon eet.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:50

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:00

EB fijn dat het met Bam weer beter gaat.
Vies was vandaag ook weer fit.

Nog even 3 filmpjes van de crosstraining in Renswoude. Wat ik me trouwens afvraag is dit B-niveau want op de filmpjes vanaf de caps en wat ik me van Maarsbergen herinner is dat veel hoger (nou heeft mijn herinnering wel de gewoonte om alles groter te maken :+ ) Niet dat ik binnenkort B start, maar meer dat als ik dat ooit doe ik me niet doodschrik

afsprong en boomstapeltje. Op de afsprong zit ik vreselijk uit balans en rijd dus ook met veel te lange teugels naar het boomstapeltje. Ferrose begon bovenop de bult (achter de bosjes) de teugels al uit mijn hand te trekken, mag geen excuus zijn dus moet weer hard mijn best gaan doen op beter zitten met afspringen. Maar vond het wel stoer dat we dit konden
http://www.youtube.com/watch?v=VpC5pz1gtvA

Piano af.
http://www.youtube.com/watch?v=hEpNot8n_hY

Over het boompje en dan het water in.
http://www.youtube.com/watch?v=i6-_gFUzPJY

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:05

Leuke filmpjes Barbara! Knap die boomstapel na het afsprongetje. Ik vind het zelf echt heel erg lastig om na een afsprong snel te herstellen (maar jij ook lees ik) De piano ziet er echt simpel uit voor Ferrose, ze hupt er zo vanaf. Die bij Rob thuis is hoger denk ik of niet? Water ziet er ook goed uit.

Of het B-hoogte is weet ik waarschijnlijk nog minder goed dan jij :P Geen idee dus.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:10

Ben net terug van dressuurwedstrijd. Ze ging wel goed, vorige week net iets fijner maar zeker geen verkeerde proeven. Had 190 en 187 punten in de M2 :D met de 190 was ik nog 4e. Sofie pakt de M2 fijn aan. Vooral de contragalop, overgang galop-stap en travers scoren we goed op :).

Zal straks even bijlezen ;).

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:11

Mootje schreef:

Schattig hé, maar mocht je ooit plannen hebben om te fokken volgens de standaarden van de RR club dan mag dat dus niet omdat je volgens de club alleen mag fokken als zowel de teef als de reu 3x uitmuntend op een show is geweest.
Katootje groeit heel hard op en het gaat samen ook heel erg goed. Maar ze is wel veel stouter dan Tayla ooit geweest is. Ik wil in de toekomst ook eens naar een show met haar en wie weet misschien nog eens een nestje.

Jeroen, mijn man en dus ook de vader van Noortje zei altijd: je bent fan in goede én in slechte dagen, dus gaan naar Enschede zou ik zeggen, maar evengoed :(:). We dragen deze 30ste landstitel maar aan hem op, lijkt me een goed idee.

Laura, ik wil me er niet mee bemoeien maar Chal niet verkopen hoor als jullie gevoel niet goed is maar jullie zijn wel zo verstandig. En de volgende keer, eraf en er niet meer op.

Alle "familie" op Texel van harte gefeliciteerd.

Noor had een snelle Marikenloop gedaan en lekker gegeten en moet nu nog zien dat ze thuis komt. Ze moet morgen weer naar Utrecht (laatste keer voor d'r examen) dus hoe ze dat allemaal wil doen?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:14

Gefeliciteerd met je punten Kim

Anne die bij Rob thuis is hoger en daar zit ook meer verschil tussen de treden. Ferrose vond deze dus ook niet zo boeiend :=

Ze heeft een tijd voor mij prettiger afgesprongen en toen kon ik me ook redelijk snel herstellen, maar sinds de soort miniskyjumps (boomstammen op een heuveltje) in BN wil ze er veel te naar voren af en dat zit ik zo slecht uit qua balans