Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Bij ons weten we niet beter dan namen als Bruggink, de Schroders, Dubbeldam, Greve etc mee doen. Die starten hier in Twente gewoon veel jonge paarden.
Mootje schreef:Ik denk dat Franklin Posmus de enige is uit deze regio (althans, mijn vorige regio)
Het niveau hier in de regio vind ik bedroevend, OOK dat van de meeste broodruiters!
rowo schreef:@ noor: heb je vaak dat je buiten los moet rijden dan? Dat is bij ons nergens.. En als dat er al zou zijn, gaf ik me daar niet op
Mootje schreef:Ik denk dat Franklin Posmus de enige is uit deze regio (althans, mijn vorige regio)
_lautje_ schreef:Het niveau van de broodruiters is over het algemeen bedroevend bij ons. Er is ook echt niemand hier in de buurt waar ik vrijwillig bij wil lessen. En de arrogantie is des te groter.
caro29 schreef:rowo schreef:Bij ons weten we niet beter dan namen als Bruggink, de Schroders, Dubbeldam, Greve etc mee doen. Die starten hier in Twente gewoon veel jonge paarden.
En deze mannen komen ook bij mij in de buurt. Ga dit jaar voor het eerst starten in Marienheem met de ruiterdagen. Ga M dus kan mijn lol ook op tussen al die namen...Kunnen paard en ik mooi kijken hoe het wel moet