Ik ga me lekker omkleden en richting me knollie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Elvis deed het wel erg netjes, hele verslag heb ik in het verslagen topic gezet. 

Klinkt echt ideaal zo dichtbij!
Bull heeft vast veel geleerd!
?
Hij springt netjes!
?

Netjes hoor!
Daarna nog lekker op het terras gaan zitten (onze favo cocktails besteld van daar smaken dus precies naar de split ijsjes
) en toen weer richting Enschede getreind...
Vandaag was het wel weer een gezellige boel hier. En nog steeds eigenlijk
Dit weekend staat de stad in het teken van roze. Woon echt in het roze centrum van Enschede met de gaysauna, discotheek en kroeg naast me. Dus dat is best grappig. Komen leuke types op af. Gelukkig kan ik er inmiddels goed doorheen slapen want de muziek en het geschreeuw om taxies gaat door tot in de vroege uurtjes.
Verder ben ik veel te veel bezig met dingen voor haar op te lossen en daar is deze instructrice erg streng op. Voor Woll heel erg goed, want mijn geregel voor haar versterkt juist de dingen die ik niet wil dat ze doet. Op een gegeven moment lag ze ook bijna op haar snuit toen ik haar in een wending wat minder hielp. Daarna kon ze opeens wel weer zelf opletten en liep ze een stuk verzamelder omdat ze ook wel doorhad dat het dan allemaal toch een stuk beter ging. Lastig hoor dat stil zitten en 'niks' doen 

. Vorige week ook al naar Shrek 3 geweest. Echt hilarisch.
. 

Moeilijk idd, om niets te doen met springen. Veel plezier en succes vandaag!
...
...
.. ik weet hoe 'huge' die kunnen zijn in Thailand
...
..
... ik helaas niet aan de cocktails, moet namelijk vanaf gister 4 avonddiensten werken.. dus ook geen bioscoop voor mij
.... Ben wel blij als ik straks 32 uur kan gaan werken
..
.. Om 7 uur er toch maar uit gegaan.. Ga zo richting stal, Wootje lekker vroeg naar buiten, kan ik daarna verder werken aan mijn diff en dan heb ik weer avonddienst.. even bikkelen dus..
.. geen hectiek dus..
Lieve Wo krijgt nu dagelijks haar VIP-treatment met een goody bag met appeltjes en peentjes
...
Aangezien ik niet de luxe van mobiel bokken heb, ben ik zaterdag pas weer online

Simmie schreef:Kermisborrel? Wat mag ik me daar bij voorstellen?
Lekker dat je been niet paars is, maar liever een paars been dan spierpijn, eigenlijk....

Daarna vaak nog naar de 'echte' kermis (kroeg). Meestal erg gezellig