[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:27

Oh oke wel vreemd idd :P

Ik ga me lekker omkleden en richting me knollie :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:50

Aparte gang van zaken daar dus!

Even een vraag: Jer staat met Staysound-klei op zijn benen. Dat kan er toch gewoon opblijven? Anders ga ik het er straks nog even afwassen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:55

Volgens mij kan je dat gewoon laten zitten en er morgen afborstelen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:56

Mooi :)
Thanks.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 18:02

Idd, gewoon de volgende dag er af borstelen/spuiten.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:57

zo ik ben ook weer terug van de oefencross, wat viel dat me vies tegen :+ Elvis deed het wel erg netjes, hele verslag heb ik in het verslagen topic gezet.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:40

Ik ben ook weer terug uit Oudkarspel! Mijn verslag staat ook in het verslagentopic :)

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Karen :D Hoe ging de cross vandaag? Heb je na het springen niet meer gezien
Succes met alles wassen Mootje :P
Heftig verhaal Kim!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:16

Gefeliciteerd Karen!
Idd heftig Kim!

Heb alle verslagen gelezen, komen weer erg wisselende uitslagen voorbij!

Ik ben vandaag (onverhoopt) M met Ultra gestart, ik was foutloos en had dus mijn laatste 2 punten gehaald. Tijdens mijn barrage begon iedereen ineens heel hard 'EHBO' te roepen. Het meisje die voor mij startte was er in het 2e parcours afgevallen. Nogal hard, en het leek erop dat het nog erg lang zou gaan duren, dus heeft Ilse snel mijn coupon bij de 2e ring weggehaald (2x voor winst) en ingeleverd bij de eerste ring zodat ik nog M kon starten. Had daar 2 balkjes, hij sprong wel superfijn!
Nu nog even goed de reglementen lezen, want volgens mij mag je niet op de wedstrijd zelf promoveren. Dus dan krijg ik binnenkort vast een envelopje van de KNHS binnen.
Had ook nog een topic geopend [SPR-ITP] Ultra in Veenhuizen (L&M)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:25

Je mag gewoon op de wedstrijd zelf promoveren dacht ik mistid.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:36

Ik kan er niets over vinden, dus neem ook aan dat het mag.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:22

:wave:

Avond! Ben toch nog niet zo slaperig, dus eens even aan een flinke bijleessessie begonnen :D

TG: Gefeliciteerd met je nieuwe baan :) Klinkt echt ideaal zo dichtbij!
Bianca: Klinkt als een geslaagde training *D Bull heeft vast veel geleerd!
Hilde: En de Divoza goed leeggeshopt? Of viel het mee ;)?
Roos: Fijn dat de merrie nog steeds drachtig is :#
Damelza: Leuke foto's van je pony :) Hij springt netjes!
Nessah: Je zenuwen onder bedwang kunnen houden :D?
Benthe: Top dat het zo'n leuk interview was! Wat vond de fysio van je hand? En hoe gaat het met je nieuwe paardje :)
Noor: Wat leuk dat je misschien nog een master gaat doen!!
Mo: En? Alles nog op tijd schoon gekregen haha! Veel plezier alvast :)
Simmie: Hoe bevalt jouw nieuwe job? :D
Kim: Jeetje dat is wel heftig zo ver van huis... Hoop dat er niks ernstigs uit komt. Klinkt iig niet fijn.
Mistid: Leuk zeg dat je zo spontaan je M-debuut hebt gereden 8-) Netjes hoor!

Ik ben wel een lekker weekendje aan het hebben. Gister naar de bios en geweest met 3 vriendinnen. Zijn naar SATC2 geweest. Uit voorzorg alvast een extra roseetje genomen voor/tijdens de film. Weet niet of het daar door kwam, maar ik vond hem gelukkig wel leuk :D Daarna nog lekker op het terras gaan zitten (onze favo cocktails besteld van daar smaken dus precies naar de split ijsjes :9 ) en toen weer richting Enschede getreind...
Hoorde de volgende morgen dat er die middag bij ons in de straat iemand doodgeschoten was.. Wel echt een naar idee :\ Vandaag was het wel weer een gezellige boel hier. En nog steeds eigenlijk =:) Dit weekend staat de stad in het teken van roze. Woon echt in het roze centrum van Enschede met de gaysauna, discotheek en kroeg naast me. Dus dat is best grappig. Komen leuke types op af. Gelukkig kan ik er inmiddels goed doorheen slapen want de muziek en het geschreeuw om taxies gaat door tot in de vroege uurtjes.

Woll vandaag nog hard aan het werk gezet tijdens de springles. Weet echt niet waar ze alle energie vandaan haalt om het hele uur te blijven rennen met die warmte en zon. In ieder geval weer heel veel geleerd. Woll is vaak wat stug in het begin en zeker als ze ook nog hindernissen ziet staan is braaf inbuigen, loslaten en opletten vaak iets wat ze niet wil. Dus was vooral bezig om de meest gekke figuren en lijntjes te rijden zodat ik haar aandacht maar bij me hield. Ook op kleine kruisjes af, soms echt heel scheef of kort ervoor en dan let ze echt super op de sprong erg leuk *D Verder ben ik veel te veel bezig met dingen voor haar op te lossen en daar is deze instructrice erg streng op. Voor Woll heel erg goed, want mijn geregel voor haar versterkt juist de dingen die ik niet wil dat ze doet. Op een gegeven moment lag ze ook bijna op haar snuit toen ik haar in een wending wat minder hielp. Daarna kon ze opeens wel weer zelf opletten en liep ze een stuk verzamelder omdat ze ook wel doorhad dat het dan allemaal toch een stuk beter ging. Lastig hoor dat stil zitten en 'niks' doen :o

Nu maar hopen dat ze morgen een stukje tammer want morgen weer lekker op concours :D
Heb 2 B-proefjes en een rondje B springen opgegeven. Echt zin in!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 05:59

Goeiemorgen :wave:

Ik lees vanmiddag bij.. Ga nu naar Velvet.. Ik ben onwijs benieuwd, heb er toch wel veel zin in.. Maar ben ontzettend zenuwachtig.

Voor iedereen die ook wedstrijd heeft vandaag, succes!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 07:41

Komt vast goed morgen op de wedstrijd Vief! :)
Net M debuut Mirthe!

Wij gaan vanavond waarschijnlijk naar Sex in the City 2 :D. Vorige week ook al naar Shrek 3 geweest. Echt hilarisch.

Wat het meisje heeft is in ieder geval geen epilepsie. Wat het wel is zijn ze eigenlijk ook niet achter.
Ze heeft een hele bende medicijnen meegekregen, ze heeft nog wel erge pijn en steken bij haar hart.
Waarom ze deze test hier heeft laten doen en niet in Nederland? Het kost in Nederland heel veel geld en de verzekering vind niet dat het ernstig genoeg is aangezien ze gewoon naar school gaat en alles.
Maar nu word het toch wel verzekerd omdat het toch echt wel ernstig is ofzo. Ik weet het precieze er ook niet van.
Ze is in ieder geval weer hier bij ons 'thuis' en probeert wat slaap in te halen.

Succes vandaag Nessah ;).

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 07:58

Morning allemaal :Z
Heb echt overal spierpijn! Ik heb in totaal dan ook wel ong. 3,5 uur op Vorstin gezeten gisteren. Vorstin zal ook wel moe zijn :(:)
Ga nu naar stal om te werken!

Netjes hoor Mirthe!
Leuk weekendverslag Vief :D Moeilijk idd, om niets te doen met springen. Veel plezier en succes vandaag!
Heel veel plezier vandaag Nessah! Geniet ervan!
Wat een verhaal Kim. Het klinkt behoorlijk ernstig!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 07:59

Goeiemoggel 8-) ...

@Simmie: Ben ook wel benieuwd hoe je nieuwe baan bevalt ;) ...
@Kim: Dat is echt a-relaxed als je dat hebt in het buitenland!! Zou me er toch minder prettig bij voelen.. Ik had vorig jaar mijn eigen infuusnaalden meegenomen := .. ik weet hoe 'huge' die kunnen zijn in Thailand :o ...
@Nessah: Succes vandaag ;) ..
@Vief: Dat klinkt als een supergeslaagde dag :):) ... ik helaas niet aan de cocktails, moet namelijk vanaf gister 4 avonddiensten werken.. dus ook geen bioscoop voor mij :\ .... Ben wel blij als ik straks 32 uur kan gaan werken :o ..

Ik lag al vanaf 5 uur vanochtend wakker, naar de fluitende vogeltjes te luisteren :P .. Om 7 uur er toch maar uit gegaan.. Ga zo richting stal, Wootje lekker vroeg naar buiten, kan ik daarna verder werken aan mijn diff en dan heb ik weer avonddienst.. even bikkelen dus..

Ik merk dat Wo weer anders is na de APK van woensdag, ze briest weer en slaakt af en toe hele diepe ontspannen zuchten :+: .. geen hectiek dus.. ;) Lieve Wo krijgt nu dagelijks haar VIP-treatment met een goody bag met appeltjes en peentjes 8-) *D ...

Geniet van deze mooie dag allemaal!! En goed smeren!! :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:10

Mijn nieuwe baan bevalt heel goed! Het is heel leuk werk omdat ik van alles en nog wat doe, lekker afwisselend dus! Het is ook enorm druk, dus absoluut geen tijd tussendoor om te lanterfanten (of bokkken). Geeft niet want dan gaat de tijd lekker snel!

Succes met je wedstrijd Vief!

Flink smeren met tantum oid Snoek!

Lotte, dat paard van jou wordt maar verwend!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:30

Snoekiej, Balen van je spierpijn. Lekker smeren met spierenspul!
Kim, Jeetje, dat is best heftig! Wat gek dat de zorgverzekering niets wil vergoeden....
Vief, Leerzame springles dus. Veel succes op CC vandaag!
Mistid, Ultra is leuk! Hoe groot is hij eigenlijk?
Simmie, Fijn dat je nieuwe baan zo bevalt!

Mijn koffer is gepakt. Nu moet ik eigenlijk nog de rest van de was opruimen ;( Aangezien ik niet de luxe van mobiel bokken heb, ben ik zaterdag pas weer online :evaw:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:30

Goedemorgen!
Mijn been is gewoon NIET blauw! Echt een wonder, normaal word ik paars als ik me ergens aan stoot. De spieren zijn wel erg pijnlijk dus ik smeer nog even door. Vanmiddag een kermisborrel dus dan neem ik meteen wat verdovende middelen tot mij ;)

Shanoek, ga zo je verslagen lezen.
Vief, heel veel succes vandaag!
Mirthe, ga jouw topic ook bekijken.
Sim, fijn dat je baan zo goed bevalt!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:35

Kermisborrel? Wat mag ik me daar bij voorstellen?
Lekker dat je been niet paars is, maar liever een paars been dan spierpijn, eigenlijk....

Mo, veel plezier! Je zit vlak bij mij in de buurt komende week. :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:38

Simmie schreef:
Kermisborrel? Wat mag ik me daar bij voorstellen?
Lekker dat je been niet paars is, maar liever een paars been dan spierpijn, eigenlijk....

Een Noord-Hollands / Westfries fenomeen denk ik ;)
Tijdens een kermis wordt er vaak bij iemand thuis of op een pleintje oid een borrel georganiseerd. Je gooit wat geld in een pot en dan lekker borrelen dus :) Daarna vaak nog naar de 'echte' kermis (kroeg). Meestal erg gezellig :)

Edit: had ik ook liever gehad ja, maar toen ik gister nog op de grond lag, werd het al helemaal stijf dus daar had ik al rekening mee gehouden. Ook geen beste nacht gehad.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:39

Grappig, dat fenomeen ken ik idd niet!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:46

Dan ben je vast nog nooit op een Westfriese kermis geweest ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:48

Nee, inderdaad.
Nou ben ik tegenwoordig ook niet zo'n kermisklant meer. In mijn jeugd wel.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:10

Hier doen ze dat ook heel vaak/altijd

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:04

Goede morgen!

VIef succes met je CC!
Mirthe net M de debuut dus! volgens mij mag je niet promoveren op de zelfde wedstrijd als ik het goed begrepen heb.
Ik wilde dat toen ook en dat mocht niet..
Damelza gewoon lekker verder rijden!
Agnes succes in oudkarspel!!

Ik ga ook snel richting stal.. paard doen schijnt zo te gaan regenen :+