Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!!
wij nou jah we gaan maar naar buiten ijskoud me jas hing nog op me kar, lekker dan sta je een half uur in de kou.
zag er vet mooi uit me haaren in de krul ( zijn er nu uit)
) 
.
! Ben benieuwd hoe het vrijdag op de wedstrijd zal gaan
! Was wel grappig.. Ik was met lange teugel (Lees: in de verlichte zit) aan het uitgalloperen, en er zit een ponyhengstje bij mij in de les, en die van mij en dat hengstje doen wel eens boos tegen elkaar. En ik gallopeer lekker. En dat hengste doet ineens de oren in de nek en gaat vet boos doen. Dus ik kom aangegallopeerd, Loempia ziet dat hengstje boos doen en draait zich ineens om. En toen was het boem
En lag kim in het zand.
. Best wel spannend. Je moet een presentatie geven over wie je bent, en je motivatie voor de opleiding, en nog een aantal dingen die je moet noemen. En daarna gaan ze nog allemaal dingen vragen.

Wist niet dat je soms zo lang moest zoeken naar handschoenen
.
. 
TeZzz schreef:Laarzen zijn heel donkerbruin, bijna zwart en de handschoenen zijn ook zwart. Wilde gewoon simpele niet te opvallende handschoenen, maar ze waren er echt in allerlei knallende kleuren hahaWist niet dat je soms zo lang moest zoeken naar handschoenen

(ik heb altijd minstens een 7.5 voor frans en nu dus een onvoldoende of miss nog net een zesje)