miss_jumpy schreef:ik denk dat ik er pas om half 10 ben. Ik zal waarschijnlijk wel in een apart hokkie zitten! Maar als je na je proeven zin hebt kan je op het secretariaat zeggen dat je tineke gedag wil zeggen, dan wijzen ze wel waar ik zit. Kan je even zeggen hoe je gereden hebt!!
Maar kijk maar, in ieder geval succes he!!
Ik zal het proberen te onthouden, maar in de wedstrijdchaos zou ik het kunnen vergeten
Ik doe mn best!
Echt rot, mn vader had gisteren een kist kersen meegenomen naar huis (hij werkt in het groente en fruit dus hij kan dat makkelijk meenemen) en ik had gister dus 2 bakjes kersen op, en vandaag weer. Kom ik op stal, heb ik weer helemaal krampen enzo, zijn mn darmen weer van slag
Ik kon nog geen 3 stappen zetten of ik moest weer naar de wc! Kon echt niet rijden, dus Lilian is er maar voor me opgekropen. Heb wel mn spulletjes schoongemaakt en Vorstin's staart gewassen. Nu gaat 't gelukkig wel weer, maar op stal voelde ik me echt zwaar k*t. Ga nu ff eten en spulletjes klaarleggen voor morgen, straks snowboarden en daarna snel slapen, moet morgen al om 5:45 op!